Huima sattuma -ahdistaa

Anonyymi

Ei voi olla kyllä totta tämä...

Nyt joudun koko ajan miettimään pyöritkö mun lähistöllä.
Eikö tää olisi voinut loppua jo ajat sitten ja olisit vain oleillut jossain kauempana?

Ihan mahdoton tilanne ja tällaisista sattumista kiinni.

Kevät ja kesä tulossa mut ahdistaa.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pahoillani mutta asustelen lähistöllä, hani 😜

      • Anonyymi

        Hän ei asu ja se onkin huima sattuma että saattaa olla lähistöllä silti.

        ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei asu ja se onkin huima sattuma että saattaa olla lähistöllä silti.

        ap.

        No miten niin hän olisi lähistölläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten niin hän olisi lähistölläsi?

        Ihmiset liikkuvat syystä tai toisesta

        ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei asu ja se onkin huima sattuma että saattaa olla lähistöllä silti.

        ap.

        Jos on uusi suhde alueltasi.Unohda koko juttu,pelkkä sattuma,jos hänet nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on uusi suhde alueltasi.Unohda koko juttu,pelkkä sattuma,jos hänet nähnyt.

        Joo, sattumaahan se. Unohtaminen helpommin sanottu kuin tehty, olipa uusi tai vanha. Sitähän tossa manaan.

        ap.


    • Anonyymi

      Muakin alkoi ahdistaa. Nyt ei ole kivaa kyllä tämä meno :)

      • Anonyymi

        Ei ole, näin hänestä untakin taas ja hitto jos koko kesä menee odotellessa/pelätessä tuleeko hän kulman takaa vastaan niin että sydän jää muljahtelemaan.

        ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, näin hänestä untakin taas ja hitto jos koko kesä menee odotellessa/pelätessä tuleeko hän kulman takaa vastaan niin että sydän jää muljahtelemaan.

        ap.

        Hitto mikä O eukkonen🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mikä O eukkonen🤭

        Tulit sivusta siihen önimään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mikä O eukkonen🤭

        Joo, yksi ihanimmista näyistä maailmassa. Kauhee "eukko".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, näin hänestä untakin taas ja hitto jos koko kesä menee odotellessa/pelätessä tuleeko hän kulman takaa vastaan niin että sydän jää muljahtelemaan.

        ap.

        Mitä sitten vaikka näkisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka näkisit.

        Ei kai siinä mitään, pitää vain yrittää unohtaa. Helpompi jos ei näkisi vaikka haluaisikin.

        ap.


    • Anonyymi

      On se kauheeta jos kaupassa tai baarissa törmää tuttuun ihmiseen.
      Miksi se ahdistaa jos kyseessä ei ole joku sairas ahdistelija?

      • Anonyymi

        Jos on tunteita ollut ja ajatukset pitäisi suunnata muualle.

        ap.


      • Anonyymi

        Suomessa rikos, kulkea naamarit päässä ja vaatteissa.


    • Anonyymi

      Musta olisi lottovoitto, jos hän olisi lähistöllä. Itseasiassa tahtoisin hänet ihan kiinni minuun.

      • Anonyymi

        Yritän karistaa nuo ajatukset koska hän on varattu ja muutenkin..

        ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän karistaa nuo ajatukset koska hän on varattu ja muutenkin..

        ap.

        Miksi muutenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muutenkin?

        Ikäero jne. kuten sanoin mahdoton tilanne. Pitää vain saada pää puhtaaksi nyt.

        ap.


      • Anonyymi

        Sama ajatus. Jos saa edes hetken viettää yhdessä, tuottaa iloa ja hyvää oloa pitkäksi aikaa. Rentouttavaa ja rauhoittavaa samalla, alussa ehkä villiintyisi vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ajatus. Jos saa edes hetken viettää yhdessä, tuottaa iloa ja hyvää oloa pitkäksi aikaa. Rentouttavaa ja rauhoittavaa samalla, alussa ehkä villiintyisi vähän.

        Se voisi olla hyvä ratkaisu. Olla hetki yhdessä ja katsoa minne se vie..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voisi olla hyvä ratkaisu. Olla hetki yhdessä ja katsoa minne se vie..

        Mua oikeasti pelottais hänen seuransa vaikka ei hänessä pelättävää ole. Olisin varmaan viikon sekaisin sen jälkeen.

        ap.


    • Anonyymi

      Sinä olet sinkku ja minusta on kiva, kun olet lähistöllä. Ei ahdista ollenkaan vaan on ihana, että on kevät ja pian kesä.

      • Anonyymi

        Se on yks ongelma että on sinkku. Pitäis varmaan hommata joku nainen niin vois unohtaa vanhat muistot, ehkä tää koronatilanne eristää hieman.

        ap.


      • Anonyymi

        Näin ajattelin, kun sen asunnon siitä hankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yks ongelma että on sinkku. Pitäis varmaan hommata joku nainen niin vois unohtaa vanhat muistot, ehkä tää koronatilanne eristää hieman.

        ap.

        Hanki ihmeessä, jos se vaikka helpottaa..

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ajattelin, kun sen asunnon siitä hankin.

        ai mistä? ;)


    • Anonyymi

      Sivusta/ Eilen kun lähdin kaupoille, niin näin rappukäytävän ikkunoista, kun mustapipoinen mieshenkilö käveli päätepysäkille päin. Ajattelin, että jos hän nyt sattumalta kävelisi joskus näillä nurkilla, niin voisin seurailla häntä rappukäytävän välitasanteella : D

    • Anonyymi

      Olihan se mun ja miehen törmäys melkoinen, mutta onneksi siitä selvittiin. Vaikka jalat oli vetelät, sydän oli kurkussa ja ajattelin hänen koiransa lukevan mun ajatukset🤯 Onneksi se karvapallo ei osaa puhua 😅

    • Anonyymi

      Pitipäs sattuakin. Tarina on ihmeellinen tosiaan. That's why.

      • Anonyymi

        Aika huono tuuri tässä tapauksessa että kun toista yrittää unohtaa niin sattuma tuo toisen suoraan eteen.

        ap.


    • Anonyymi

      Mulla on ikävä sua Janna. Tommi

    • lähellä, mutta ei aivan naapurissa =)
      <3

    • Anonyymi

      Mua ei .

      Mut polttelen tupakkia ulkona keinussa.

      Mua ei ahdista.

      Kuten sanoin , mun sydän on nyt auki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe