Hei!
Olisin kovasti kiitollinen, jos joku alan ammattilainen osaisi arvioida minkä hintainen on talviasuttava mökki, jos puhutaan n. 100 neliön paikasta. Tietenkin skaala voi olla mitä vaan, mutta jos on kyseessä vaikkapa nämä tunnettujen valmistajien paketit. Missä suuruusluokassa liikutaan, kun se sisältää kaiken? Tontin hinta tulee tietysti päälle.
Näin maallikkona on vaikea hahmottaa eri pakettien sisältöä. Itse siis haluaisin paketin missä maksan tekijöille kaiken ja itse keskityn oman alani töihin. Ja lopuksi astelen valmiiseen mökkiin sisään ilman, että minun täytyy lähteä hommaa miettimään.
Kun haluan ostaa auton, niin en minä ensin opettele rakentamaan autoa.
Vapaa-ajan asunnon hinta avaimet käteen?
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla herkuilla 700 000-1 000 000 €.
Jos minimitaso niin 20 000-30 000€.- Anonyymi
Mitkä nämä tunnetut valmistajat on, jotka tekee tuollaisia 100 neliön mökkejä miljoonalla ja taas toisaalta 20 tuhannella eurolla?
Vai yrititkö olla todella vitsikäs. Toivottavasti et ole miettinyt uraa koomikkona.
- Anonyymi
Talviasuttava 200000-250000. Päälle tontti ja perustukset.
- Anonyymi
Jos teet mökin nimellä talon, niin se maksaa talon verran vaikka kutsuisit sitä ladoksi ;)
Pienen talon hyvän tien varrelle saa hyvällä taidolla teetettyä helppoon paikkaan noin 200 000 hintaan. Kuvaamasi mökki maksaa noin 250 000. Tietty tonttikulut sitten päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706