Hei!
Olisin kovasti kiitollinen, jos joku alan ammattilainen osaisi arvioida minkä hintainen on talviasuttava mökki, jos puhutaan n. 100 neliön paikasta. Tietenkin skaala voi olla mitä vaan, mutta jos on kyseessä vaikkapa nämä tunnettujen valmistajien paketit. Missä suuruusluokassa liikutaan, kun se sisältää kaiken? Tontin hinta tulee tietysti päälle.
Näin maallikkona on vaikea hahmottaa eri pakettien sisältöä. Itse siis haluaisin paketin missä maksan tekijöille kaiken ja itse keskityn oman alani töihin. Ja lopuksi astelen valmiiseen mökkiin sisään ilman, että minun täytyy lähteä hommaa miettimään.
Kun haluan ostaa auton, niin en minä ensin opettele rakentamaan autoa.
Vapaa-ajan asunnon hinta avaimet käteen?
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla herkuilla 700 000-1 000 000 €.
Jos minimitaso niin 20 000-30 000€.- Anonyymi
Mitkä nämä tunnetut valmistajat on, jotka tekee tuollaisia 100 neliön mökkejä miljoonalla ja taas toisaalta 20 tuhannella eurolla?
Vai yrititkö olla todella vitsikäs. Toivottavasti et ole miettinyt uraa koomikkona.
- Anonyymi
Talviasuttava 200000-250000. Päälle tontti ja perustukset.
- Anonyymi
Jos teet mökin nimellä talon, niin se maksaa talon verran vaikka kutsuisit sitä ladoksi ;)
Pienen talon hyvän tien varrelle saa hyvällä taidolla teetettyä helppoon paikkaan noin 200 000 hintaan. Kuvaamasi mökki maksaa noin 250 000. Tietty tonttikulut sitten päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009