Ketä äänestää?

Anonyymi

Ketä äänestää, miksi?Itse äänestän keskustan Honkosta koska tietää mistä haetaan rahhaa ja tukia.

20

804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän äänestät ja saat vain tyhjiä lupauksia tyyppi on kova vaakuuttelemaan ja siihen se sitten jääkin

• Anonyymi

Kannattaa äänestää kepua tai demareita, niin samat aatteet: verorahojen ryövääjiä laiskureita

• Anonyymi

Minä äänestän vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää

• Anonyymi

Aina vasemmistoa. Se on aina vähävaraisen puolella, olet sitten työtön, opiskelija, lapsiperheellinen, yh, eläkeläinen, pitkäaikaissairas, vammainen tms., vasemmisto ei jätä pulaan. Ajaa yhteistä etua, ei pelaa omaan pussiin kuten muut puolueet.

• Anonyymi

Niinhän ne ajaa ja siltikään ei tapahdu mitään

• Anonyymi

Minäpä en äänestäkään ketään , eipähän tuu pettymyksiä, oon tehny näin jo kauan, laulussakin sanotaan , että - ihminen pettää vaan !Faktaa taitaa olla.

• Anonyymi

Liekö se Pylkönpoika joku Puuttinin rolli vai mikä se nyt oikein on?
      https://suomivenajaseura.fi/yhteystiedot/hallitus/

• Anonyymi

Puhuuko poika venäjää? Sepäs mielenkiintoista ja hienoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuuko poika venäjää? Sepäs mielenkiintoista ja hienoa.

Jännää ihanko totta

• Anonyymi

Honkoselle annettu ääni on hukkaääni.

• Anonyymi

Saarijärvi...kierrä se kaukaa

• Anonyymi

Minä äänestän kokoomusta, jos lupaavat tänne Saarijärvelle yrityksiä, kepukin ajoi ennen yritysasiaa, mutta nyt vaan digi digi digiä....ei tarvi olla peruskoulun käynyttä parempaa, kuka meidän asioita hoitaa.

• Anonyymi

Miksi äänestää vihreitä tekemään lakeja ,koska eivät itsekään niitä noudata. Minä en ainakaan tätä ole huomannut. Nyt on päivittäin vaarallisia kukkapaita vanhuksia nähty jopa tv:ssä ja palstatilaa löytyy. Olkaa varovaisia, lentävätkin itse tukkaputkella . Puhuvat toista mutta samalla itse mälläävät. Ei maaseutu suurkaupunkien ympärillä ole heidän etupiirinsä. .Pidetään huoli Suomalaisesta kullasta, metsistämme,koska olemme itse hyviä metsänhoitajia. Pitäähän Saksakin kynsin hampain kiinni autoteollisuudestaan. Metsät ovat kivijalkamme. Somessa metsät kasvavat ja voivat paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Kun sato on kypsä se leikataan ja uusi nousee entistä ehompana. Tätä olen seurannut ja tehnyt työtä jo vuosikymmenet aktiivisesti..

• Anonyymi

Jos haluaa työllisyyden paranemista ja velkaantumisen taltuttamista, äänestetään Sinuhea. Hän on paras asiaosaaja, joka etsii yritysten menestystekijöitä, että työllistyminen olisi jouhevampaa. Työllistyminen luo edellytykset sille, että hyvinvointiyhteiskuntaa voivat ylläpitää vielä jälkipolvetkin.

• Anonyymi

Kokoomukselle ääni on varma tie talouskurimukseen muilla kuin suurituloisilla. Mahtaako täällä tuppukylässä olla montaakaan yritysjohtajaa, ihan etelän malliin. Pieniä puljuja pyörittävät eivät koskaa yllä suuriin ansioihin, päinvastoin firman kaatuminen ja konkka uhkaa huonoina talousaikoina kassavirran tyrehdyttyä asiakkaiden vähätuloisuuteen.

Tavan kansa elää päivän kerrallaan ja yrittää pitää perheen leivän syrjässä kiinni.
        Ylähuuli tosin kaipailee edelleen päällisiä, joita kokkarit vievät pois heti kun valtaan pääsevät.
        Ei ääniä porvareille eikä persuille. Ellei ole sitten masokisti ja itseruoskinta paras hobby.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomukselle ääni on varma tie talouskurimukseen muilla kuin suurituloisilla. Mahtaako täällä tuppukylässä olla montaakaan yritysjohtajaa, ihan etelän malliin. Pieniä puljuja pyörittävät eivät koskaa yllä suuriin ansioihin, päinvastoin firman kaatuminen ja konkka uhkaa huonoina talousaikoina kassavirran tyrehdyttyä asiakkaiden vähätuloisuuteen.

Tavan kansa elää päivän kerrallaan ja yrittää pitää perheen leivän syrjässä kiinni.
        Ylähuuli tosin kaipailee edelleen päällisiä, joita kokkarit vievät pois heti kun valtaan pääsevät.
        Ei ääniä porvareille eikä persuille. Ellei ole sitten masokisti ja itseruoskinta paras hobby.

Hullu se joka äänestää persuja ja kokoomusta.
        Näiden ei pitäisi olla hallituksessa ollenkaan !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu se joka äänestää persuja ja kokoomusta.
        Näiden ei pitäisi olla hallituksessa ollenkaan !!!

Tuppukylän persulandian äänestäjille hyvä linkki miten Niikko ajattelee köyhistä tavan tallaajista, joiden rahat ei riitä enää ruokaan.
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000009478561.html

Niikko on Kelan luottamusvirkamiehiä. Helluntailainen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuppukylän persulandian äänestäjille hyvä linkki miten Niikko ajattelee köyhistä tavan tallaajista, joiden rahat ei riitä enää ruokaan.

Just.
        "Asiasta Ilta-Sanomille kertoneen vapaaehtoistyöntekijän mukaan Valtonen oli kieltänyt jakamasta tiettyjä ruokia perjantaina leipäjonossa, jotta jaettavaa riittäisi Niikon vaalikampanjalle."

Vain persut tällaista kehtaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastenmielinen ukko ...

• Anonyymi

Äänestä kokoomusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5220
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      78
      3698
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2198
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1885
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      116
      1752
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1326
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1280
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1222
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1197
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1172
    Aihe