Oon ihastunut yhteen tyttöön meidän koulussa. Mutta en oikeen tiedä mitä pitäisi tehdä. Yleensä mitä olen lukenut on sitä et pitäisi mennä juttelemaan. Mutta mitä pitäisi sanoa?
Miten puhua tytöille?
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kehut tytön ulkonäköä ja vaatetusta. Hymyilet hänelle. Istut viereen lähelle. Siitä se lähtee.
- Anonyymi
Oman kokemuksen perusteella tykkään siitä, kun poika tulee juttelemaan mulle kaikesta vaikka fysiikan tai matikan tunnilla :D
- Anonyymi
Sano pannaaks menee vai mennääks panee.
- Anonyymi
Mäkin oon ihantunut yhteen tyttöön meidän luokalta ja haluisin mennä juttelee sille ja näin mut mä en tiedä mistä aiheesta voitais jutella. Mä oon saanut sellaisen käsityksen et sil ois kanei lemmikkinä joten ehkä niistä vois jotai puhuu mut toisaalta ite en tiiä niistä paljoa mitään ja en ole mikään eläinrakas vaikka en vihaajakaan. Haluisin kuulla täälä tytöiltä mistä aiheesta tykkäisitte puhua jonkun pojan kanssa. En mää voi tai halua mennä sille puhumaan jotain et o ilmoja pidellyt tai vastaavaa turhanpäiväistä lätinää mitä harrastaa lähinnä vanhukset. Pitäis olla jokin kunnon aihe josta saisi juttua ehkä pidemmäksikin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767