Oon ihastunut yhteen tyttöön meidän koulussa. Mutta en oikeen tiedä mitä pitäisi tehdä. Yleensä mitä olen lukenut on sitä et pitäisi mennä juttelemaan. Mutta mitä pitäisi sanoa?
Miten puhua tytöille?
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kehut tytön ulkonäköä ja vaatetusta. Hymyilet hänelle. Istut viereen lähelle. Siitä se lähtee.
- Anonyymi
Oman kokemuksen perusteella tykkään siitä, kun poika tulee juttelemaan mulle kaikesta vaikka fysiikan tai matikan tunnilla :D
- Anonyymi
Sano pannaaks menee vai mennääks panee.
- Anonyymi
Mäkin oon ihantunut yhteen tyttöön meidän luokalta ja haluisin mennä juttelee sille ja näin mut mä en tiedä mistä aiheesta voitais jutella. Mä oon saanut sellaisen käsityksen et sil ois kanei lemmikkinä joten ehkä niistä vois jotai puhuu mut toisaalta ite en tiiä niistä paljoa mitään ja en ole mikään eläinrakas vaikka en vihaajakaan. Haluisin kuulla täälä tytöiltä mistä aiheesta tykkäisitte puhua jonkun pojan kanssa. En mää voi tai halua mennä sille puhumaan jotain et o ilmoja pidellyt tai vastaavaa turhanpäiväistä lätinää mitä harrastaa lähinnä vanhukset. Pitäis olla jokin kunnon aihe josta saisi juttua ehkä pidemmäksikin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875