Oon ihastunut yhteen tyttöön meidän koulussa. Mutta en oikeen tiedä mitä pitäisi tehdä. Yleensä mitä olen lukenut on sitä et pitäisi mennä juttelemaan. Mutta mitä pitäisi sanoa?
Miten puhua tytöille?
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Kehut tytön ulkonäköä ja vaatetusta. Hymyilet hänelle. Istut viereen lähelle. Siitä se lähtee.
- Anonyymi
Oman kokemuksen perusteella tykkään siitä, kun poika tulee juttelemaan mulle kaikesta vaikka fysiikan tai matikan tunnilla :D
- Anonyymi
Sano pannaaks menee vai mennääks panee.
- Anonyymi
Mäkin oon ihantunut yhteen tyttöön meidän luokalta ja haluisin mennä juttelee sille ja näin mut mä en tiedä mistä aiheesta voitais jutella. Mä oon saanut sellaisen käsityksen et sil ois kanei lemmikkinä joten ehkä niistä vois jotai puhuu mut toisaalta ite en tiiä niistä paljoa mitään ja en ole mikään eläinrakas vaikka en vihaajakaan. Haluisin kuulla täälä tytöiltä mistä aiheesta tykkäisitte puhua jonkun pojan kanssa. En mää voi tai halua mennä sille puhumaan jotain et o ilmoja pidellyt tai vastaavaa turhanpäiväistä lätinää mitä harrastaa lähinnä vanhukset. Pitäis olla jokin kunnon aihe josta saisi juttua ehkä pidemmäksikin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124