Eli siis taas alkaa koulussa lähiopetus ja tuli taas mieleen aikaisten aamujen herätykset. Etäopetuksessa oli helppoa kun sai nukkua 2 tuntia pidempään, mutta bussimatkat vievät aikaa eli nyt tarvisi taas herätä n. 06:00. Aamulla sängystä nouseminen kuitenkin vaikeaa ja usein vain laitan herätyksen soidessa sitä kokoajan n. 10 minuuttia eteenpäin ja silloin 06:50 viimeistään pakotan itseni pois sängystä ja teen kiireellä kaikki aamurutiinit. On se kai lämpimässä sängyssä kiva olla ja nukkua mutta tarvitsisi aikaisemmin herätä ja kun aamulla ei oiken mieti sitä tulevaa että pitää sitten tehä aamurutiinit kiireellä ja näin... Eli siis millä saisi itsensä oikeasti nousemaan sängystä ja heräämään. Olen kokeillut laittaa puhelinta vähän kauemmas metrin-parin päähän pöydälle, ei auttanut kun hain aamulla vain puhelimen viereen ja taas uusia herätyksiä. Liian kauas ei viitti laittaa että varmasti herää ääneen. Koittanut myös laittaa johonkin vaikeaan paikkaan puhelimen mutta ei vaan ole auttanut. Kun vaikka 22:00 menisi nukkumaan, silti ehtisi nukkumaan "vain" 8 tuntia ja siitä vielä pois se ettei nukahda usein heti ja kun kaikkea tapahtuu usein vielä niihin aikoihin niin vaikea mennä aikasin nukkumaan ja kun itse tarvitsen aika paljon unta että on oikeasti virkeä, n. 8-9 tuntia. Eli siis, millä saisi itsensä heräämään?
Aamulla herääminen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489