Joo elikkäs fantic 2020 mallin mopossa ei nopeusmittari oikeen pelitä,näyttää 0kmh vaikka nopeutta olisikin niin mistä tämä voisi johtua ja miten tämän voisi korjata?
Fanan nopeus mittari ei toimi
7
3946
Vastaukset
- Anonyymi
Elektroniikka-alan siantuntija tarttis tutkia sitä!😍😍
- Anonyymi
Tarkista nopeusmittarin anturi, se on yleensä eturenkaassa.
- Anonyymi
Ei näy etu tai takarenkais anturia
- Anonyymi
Mikäs mulla voi olla vikana. Tiellä on 2016 malli Fantic ja siinä saman vuosimallin mittari ja hetki sitten se lopetti toimimasta. Siten, että aluksi se näytti nopeudellaan vaan 0 ja päivä sen jälkeen näytti ajetut kilometri määrät nollana ja myöhemmin se loppui kokonaan toimimasta. Miten tämän voisi korjata?
- Anonyymi
Paska koson mittari tehty Taiwanissa jonka fana ostanu tukkuna halvalla, HM mopoissa sama juttu. Jos pakko korjata nii joko anturi tai mittari kärähtäny.
- Anonyymi
Omassa vuoden 2017 performance mittaristo ei tallenna. Päättelisin, että akku ei ota yhteyttä piirilevyyn. 120€ uusi storm motorista. Kieltämättä on Koso heikkoa laatua kun ei kestä.
- Anonyymi
Osta GPS-nopeusmittari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713