Viitsiikin ituhippi puolustella tuota mustalaista, muka hätävarjelun liioitteluna tehty kun puukolla uahttu heitti lasin kohti. Syyttäjäkin munaton kun vaatii tuomiota vain tapon yrityksestä, vaikka selvä murhan yrityshän tuo on. Oli jo aikaisemmin sanonut haluavansa tappaa ja puukko mukana, 2 viikkoa myöhemmin sitten toteutti uhkauksensa. Muutenkin aivan liian lyhyet tuomiot nuorille, pitäisi vaatia edes siitä mihin syyllistyy. Ei todellakaan ole pyytänyt mitään 5€ seteliä, eikä varastanut lompakkoa tai kännykkää, vaan halunnet nimenomaan puukottaa. Näyttää kuuluvan mustalaisten ja matujen aikuistumisriittiin.
Il selostaa oikeudenkäyntiä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c83d0824-181e-4c83-b0cb-99fe916b727a
Vallilan murha oikeudessa
Anonyymi
1
152
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tuo on jo osoittanut ettei aiokaan parantaa tapojaan, joten olisi pitänyt tuomita paljon pitemmäksi aikaa, mutta suojaväri kaikilla. Toivottavasti tuomitsevat senkin mukamas alle 15v matun mahdollisimman pitkäksi aikaa, valitusta hoviin vaan ellei ko tuomitse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546