Olen 06. Ja en ole ilmoittautunut riparille.
Sain tietää riparille ilmoittautumisesta vasta tämän vuoden alussa. Kuulemma siitä oli jeesustelija käynyt koululla kertomassa mutta en ole vissiin paikalla ollu.
Sit ku sain tietää et porukka o jo ilmottqutunu riparille aloin kattomaan et pystyykö vielä ilmottsutus mut se meni jo syyskuussa sit en uskaltamu sanoa siitä samantien vanhemmille.
Nyt ne on alkanu puhumaan et millonko se ripari onkaan ja kyselemään asiasta. Ja vanhemmat haluais että käyn siellä koska se on perinne. Vaikka emme ole uskovaisia.
Mitä teen? Kerronko totuuden?
Myöhästyminen osallistua
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Helpompi varmaankin kertoa totuus, kuin turvautua valehteluun.
- Anonyymi
Vanhempien syyhän se on, jos eivät ole viitsineet ottaa selvää asiasta vaikka pitävät sitä tärkeänä. Voit kysyä seurakunnasta, jos joku on perunut paikkansa. Muuten ei auta kuin ilmoittautua seuraavana syksynä ajoissa.
- Anonyymi
Jos sinua ei hontsita mennä rippileirille nuoremman ikäluokan kanssa, voit mennä iltarippikouluun. Jos hontsittaa, niin heille voit valehdella saaneesi ehdot rippikoulusta, epäonnistuneesi niiden suorittamisessa ja jääneesi luokallesi. Vanhemmillesi älä valehtele, koska olet pääsemättömissä heistä kuolemaan asti.
- Anonyymi
Älä mene sinne kun ei siellä opita mitään
- Anonyymi
Ihmeelliset vanhemmat, heidän tehtävä se olisi ollut sinun kanssasi hoitaa ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201139Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889