Olen katsellut yoy tubesta tarot tulkintoja.
Puhuvat kauniisti valosta, henkioppaista, sielusta jne. Mutta sitten kun pöytään oli nostettu Ganesha jumalaa kuvaava patsas ja korteissa esiintyy tämä sama jumala , joka liittyy vahvasti hindulaisuuteen, heräsin, ja muistin raamatun sanat "minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia"
Vaikka en olekkaan mikään kiihko uskovainen " tuo vaikutti minuun niin etten seuraa ko. Kanavia.
Tarot tulkinnat
Anonyymi
4
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Ahneita rahan perässä olevat ns näkijät-aina onnelliset loput...asunnot saa kaupaksi,oikea henkilö löytyy kesän jälkeen eli sanoja joita maksajat haluavat kuulla.EI vahingossakaan edes yhtä vastausta jaa ilmaiseksi kalliissa kännykkäsoitoissaan.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuutta pitäis löytyä muitakin uskontoja kohtaan, niissäkin on monessa yksi ainoa jumala, kutsutaan vaan eri nimellä kuin kristinuskossa.
- Anonyymi
MILLA YOUTUBEN SIVUILLA saa ennustuksia? TÄSSÄ sivustolla ei vastailla nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142