Olen katsellut yoy tubesta tarot tulkintoja.
Puhuvat kauniisti valosta, henkioppaista, sielusta jne. Mutta sitten kun pöytään oli nostettu Ganesha jumalaa kuvaava patsas ja korteissa esiintyy tämä sama jumala , joka liittyy vahvasti hindulaisuuteen, heräsin, ja muistin raamatun sanat "minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia"
Vaikka en olekkaan mikään kiihko uskovainen " tuo vaikutti minuun niin etten seuraa ko. Kanavia.
Tarot tulkinnat
Anonyymi
4
1731
Vastaukset 4
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Ahneita rahan perässä olevat ns näkijät-aina onnelliset loput...asunnot saa kaupaksi,oikea henkilö löytyy kesän jälkeen eli sanoja joita maksajat haluavat kuulla.EI vahingossakaan edes yhtä vastausta jaa ilmaiseksi kalliissa kännykkäsoitoissaan.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuutta pitäis löytyä muitakin uskontoja kohtaan, niissäkin on monessa yksi ainoa jumala, kutsutaan vaan eri nimellä kuin kristinuskossa.
- Anonyymi
MILLA YOUTUBEN SIVUILLA saa ennustuksia? TÄSSÄ sivustolla ei vastailla nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261583
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.151665Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232546- 187509
- 31500
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11454- 184452
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403