Olen katsellut yoy tubesta tarot tulkintoja.
Puhuvat kauniisti valosta, henkioppaista, sielusta jne. Mutta sitten kun pöytään oli nostettu Ganesha jumalaa kuvaava patsas ja korteissa esiintyy tämä sama jumala , joka liittyy vahvasti hindulaisuuteen, heräsin, ja muistin raamatun sanat "minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia"
Vaikka en olekkaan mikään kiihko uskovainen " tuo vaikutti minuun niin etten seuraa ko. Kanavia.
Tarot tulkinnat
Anonyymi
4
1729
Vastaukset 4
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Ahneita rahan perässä olevat ns näkijät-aina onnelliset loput...asunnot saa kaupaksi,oikea henkilö löytyy kesän jälkeen eli sanoja joita maksajat haluavat kuulla.EI vahingossakaan edes yhtä vastausta jaa ilmaiseksi kalliissa kännykkäsoitoissaan.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuutta pitäis löytyä muitakin uskontoja kohtaan, niissäkin on monessa yksi ainoa jumala, kutsutaan vaan eri nimellä kuin kristinuskossa.
- Anonyymi
MILLA YOUTUBEN SIVUILLA saa ennustuksia? TÄSSÄ sivustolla ei vastailla nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2871935- 971418
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2661331- 671025
- 811007
- 59958
- 61714
- 40617
- 45595
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80562