Olen katsellut yoy tubesta tarot tulkintoja.
Puhuvat kauniisti valosta, henkioppaista, sielusta jne. Mutta sitten kun pöytään oli nostettu Ganesha jumalaa kuvaava patsas ja korteissa esiintyy tämä sama jumala , joka liittyy vahvasti hindulaisuuteen, heräsin, ja muistin raamatun sanat "minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia"
Vaikka en olekkaan mikään kiihko uskovainen " tuo vaikutti minuun niin etten seuraa ko. Kanavia.
Tarot tulkinnat
Anonyymi
4
1644
Vastaukset
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Ahneita rahan perässä olevat ns näkijät-aina onnelliset loput...asunnot saa kaupaksi,oikea henkilö löytyy kesän jälkeen eli sanoja joita maksajat haluavat kuulla.EI vahingossakaan edes yhtä vastausta jaa ilmaiseksi kalliissa kännykkäsoitoissaan.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuutta pitäis löytyä muitakin uskontoja kohtaan, niissäkin on monessa yksi ainoa jumala, kutsutaan vaan eri nimellä kuin kristinuskossa.
- Anonyymi
MILLA YOUTUBEN SIVUILLA saa ennustuksia? TÄSSÄ sivustolla ei vastailla nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078