Tarot tulkinnat

Anonyymi

Olen katsellut yoy tubesta tarot tulkintoja.
Puhuvat kauniisti valosta, henkioppaista, sielusta jne. Mutta sitten kun pöytään oli nostettu Ganesha jumalaa kuvaava patsas ja korteissa esiintyy tämä sama jumala , joka liittyy vahvasti hindulaisuuteen, heräsin, ja muistin raamatun sanat "minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia"
Vaikka en olekkaan mikään kiihko uskovainen " tuo vaikutti minuun niin etten seuraa ko. Kanavia.

4

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aha

• Anonyymi

Ahneita rahan perässä olevat ns näkijät-aina onnelliset loput...asunnot saa kaupaksi,oikea henkilö löytyy kesän jälkeen eli sanoja joita maksajat haluavat kuulla.EI vahingossakaan edes yhtä vastausta jaa ilmaiseksi kalliissa kännykkäsoitoissaan.

• Anonyymi

Suvaitsevaisuutta pitäis löytyä muitakin uskontoja kohtaan, niissäkin on monessa yksi ainoa jumala, kutsutaan vaan eri nimellä kuin kristinuskossa.

• Anonyymi

MILLA YOUTUBEN SIVUILLA saa ennustuksia? TÄSSÄ sivustolla ei vastailla nykyisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      5928
    2. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      471
      2497
    3. Kuka uskoo Martinan ja lippis jonnen tulevaisuuteen

Toinen asuu Tanskassa 2 muksun kanssa, toinen Suomessa 2 muksun kanssa. Jos vuodessa näkevät muutaman kerran ja pistävät lakanat sekaisin, niin en kyl
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1558
    4. Pommi-isku Lapua prideen!

Kirjastossa räjähti pommi trans-keskustelun aikaan. Onneksi ketään ei kuollut tai edes kai loukkaantunut. Mitä tuollaisen terroristin päässä on oik
      Lapua
      121
      1466
    5. Mitä mun pitäisi tehdä

että saisin tietää onko sulla yhtään tunteita minuun? On niin nolo lähestyä, jos oot vaikka onnellisesti naimisissa tai suhteessa.. tai jos en ole mie
      Ikävä
      97
      1187
    6. Miten reagoisit?

Noita pyllybikinialoituksia on tullut parikin kappaletta ja pyllyistä tuli mieleeni seuraavaa. Olen nyt pari kertaa ollut seuraavanlaisessa tilantees
      Sinkut
      206
      1128
    7. Rakastan sua mies

Saanko laittaa sulle viestiä vaikka perjantaina jollain tekosyyllä?
      Ikävä
      88
      1063
    8. Hengenvaarallinen kolariristeys

Esitin Heinolan alueen uudisrakentamisen/tiesuunnitelmien yhteydessä turvallista ratkaisua Heinolankaaren, Jyväskyläntien ja Kaustarintien risteykseen
      Kokkola
      36
      1051
    9. Lapsi menehtyi kuumuuteen auton sisälle Kontiolahdella

Lapsi menehtyi kuumuuteen auton sisälle Kontiolahdella - poliisi kuvailee tapausta erittäin harvinaiseksi
      Kontiolahti
      28
      1047
    10. Eikö sua mies oikeasti yhtään haittaa

jos pakkaan tavarani ja katoan jonnekin kauas sinulta? Mua haittaisi tuhannesti jos sä niin tekisit.
      Ikävä
      124
      1025
    Aihe