Jämsän lääkärit, eipä yllätä

Anonyymi

Eipä moinen uutinen tule mitenkään uutena uutisena, kun on kyse Jämsän arvauskeskuksen lääkäreistä. Voi jo melkein arvata tuon tiuskivan lääkärin, kuka on ollut.

Lukekaa juttu läpi loppuun saakka

https://yle.fi/uutiset/3-11874545

20

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on mielenkiintoista kuinka paljo jämsässä satgju hoitovirheitä , olisi mielenkiintoista saada tilasgoja montako ennenaikaisra kuolemaa on jämsänsairaalassa tapahtunut. Näitä tapauksia kuulee jatkuvasti. Kun hakeutuu muualle hoitoon, niin muualla ei edes ihmetellä virheitä vain todetaan "jaahas" jämsä diaknoosi.

    • Anonyymi

      Ja mikä on pointtisi? Haukkua ja mustamaalata?

      • Anonyymi

        Pointit lukevat tuossa, mikä on sinun pointtisi? Kaikkiko pitäisi vain pitää pimennossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointit lukevat tuossa, mikä on sinun pointtisi? Kaikkiko pitäisi vain pitää pimennossa.

        Kyllä terveydenhuollon tulisi olla asiakasta varten eikä päinvastoin. JJ toinen samanlainen.


      • Anonyymi

        Täällä toinen, joka on samaa mieltä aloittajan kanssa.
        Minä en yksinkertaisesti mene toista kertaa lääkärille, joka ei minua hoida, vaikka se hänen työtään olisi.


      • Anonyymi

        Pointti: ketkä maksavat näitten palkat? Me!


    • Anonyymi

      Oisko ollut "kusiratti"? Onnea Kuhmoinen.! Poitsu samanlainen. Omasta firmasta myydään keikkalääkärin palveluita.:(

    • Anonyymi

      Kaipaan omalääkäriaikoja. Silloin minulle löytyi apu. Nyt vaan pallotellaan tai pannaan kotia ihmettelemään. Varasin sitten ajan yksityiselle, vanhalle omalääkärille. Ja kas, apu löytyi taas! Ei sen näin pitäisi mennä.

    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytyväinen Jämsän päivystykseen, jossa olen käynyt joskus lasten ja vanhusten kanssa ja kahdesti itse potilaana. Nuori mieslääkäri (kulkee junalla jostakin kauempaa) hiffasi hienosti asian, josta muualla oli puhuttu useamman kerran. Jos jostakin niin, ehkä avustava henkilökunta on vähän tylyn oloista, eli tavallisia jämsäläisiä. Peukku kuitenkin tässä asiassa Jämsälle. Hoito-osastoilla myös täysin OK palvelut. Turha mustamaalata yleisesti, yksittäiset tapaukset ovat aina valitettavia ja kenelle sattuu kohdalle, niin 100% epäonnistumisia.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Niitä ei vain pitäisi tapahtua ihan tapana.


      • Anonyymi

        Lääkärin vaihtuvuus on todella suurta ja äidinkieli on jokin muu kuin suomi. On poikkeus löytää tuollainen asioihin paneutuva mieslääkäri. No onkin järkevä, asuu muualla ja kulkee junalla töissä.


    • Anonyymi

      Arvauskeskusfaktaa. Minulla oli kovia kipuja joiden vuoksi kävin kaksi kertaa eri arvauskeskuslääkärillä. Tulos nolla, ei kuulema mitään vikaa. Sisuuntuneena yksityiseen joka löysi heti vian ja järjesti asiat. Alle 2kk ja leikkaukseen.
      Jämsässä taisi silloin mennä terveydenhoito pilalle kun vajaaälyiset kunnan päättäjät ilmeisesti lahjottuina tai manipuloituna myivät kunnallisen terveydenhuollon Pihlajalinnalle. Siitä lähtien on laskettu alamäkeä.

      • Anonyymi

        Jämsässä ei ole KORRUPTIOTA!!!


    • Anonyymi

      Virtsa vaivoihin syötettiin 3kk Buranaa, ei millään tähystykseen pyynnöstä huolimatta. Viimein pääsin oli pitkälle, edennyt syöpä. Tämä tällä kertaa. Pitkää pulolenne ja vaatikaa.

      • Anonyymi

        Ei taho sairaana jaksaa...


    • Anonyymi

      Kun käyt lääkärillä,niin lasku kyllä tulee melkein heti kun edes ehdit kotiin.minulta murtui käsi n.2kk sitten,kolme kertaa nyt käynyt lääkärissä,kaksi kertaa rönktenissä,pari kertaa nyt sanottu,pitää leikata yms,mitään ei tapahdu,edes sitä ei ole kerrottu että milloin noin suunilleen,Buranaa kyllä kirjoitetaan,että varmasti on maha paskana.viimeksi maanantaina lekuri määräsi 10 kertaa fysioterapeutille väänneltäväksi,luulisi ensin leikkaavan ja vasta sitten kuntoutukseen.lasku tuli tänään.pitää olla saatanan tyhmä lääkäri kun ei näe että ei toi voi edes näytellä kun potilas ei saa itse edes paitaa pois päältä.että tämmöstä eli odotellaan.

      • Anonyymi

        tapaturmia ei hoideta enää missään päin Suomessa.


    • Anonyymi

      Tapaus Pihtivirtanen, kannattaa lukea, siinäpä näkee mitän on jämsän todellinen hyvä-veli kerholaisten touhut ja tietysti kansalaisten makasamilla palkoilla.

      • Anonyymi

        Muistan hyvin Virtasen. Siinä tapauksessa näkyi rumalla tavalla maan tapa: viranomainen suojelee toistaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe