Ihanat enkelit

Anonyymi

Ootteko saaneet taottua kuparista kultaa ??!!! 😂👍🙏

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ei henk.koht. kiinnosta ollenkaan, tai oikeastaan ihan pikkiriikkisen sen verran, että saisinko nyt elää omaa elämääni ??!! 🙏

      • Anonyymi

        Lähinnä päämääränä suorittaa toi tutkinto, et please, koittakaa nyt keskittyy omaan elämäänne ☺, minäkin saisin keskittyä omaani ☺. Harmillista et en voi voi nyt lähteä m.sairaalaan teidän takia, mut kandee löytää uusia hoitsuja ☺. Peiliin ei kannata katsoa, siel voi olla 😭😭😨😨😱😱😲😲😭😭😱😱😱😱😨😨😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä päämääränä suorittaa toi tutkinto, et please, koittakaa nyt keskittyy omaan elämäänne ☺, minäkin saisin keskittyä omaani ☺. Harmillista et en voi voi nyt lähteä m.sairaalaan teidän takia, mut kandee löytää uusia hoitsuja ☺. Peiliin ei kannata katsoa, siel voi olla 😭😭😨😨😱😱😲😲😭😭😱😱😱😱😨😨😨

        Kaikille "läheisilleni " tai onko niitä ? ☺, suosittelen lämpimästi narsistin tukiryhmää !!!!! Tai en oikeestaan,eläkää te ton näytelmässä, vähän vielä minulla harkinnasssa, kuinka monta oscaria tilaan 🤔???!!!🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille "läheisilleni " tai onko niitä ? ☺, suosittelen lämpimästi narsistin tukiryhmää !!!!! Tai en oikeestaan,eläkää te ton näytelmässä, vähän vielä minulla harkinnasssa, kuinka monta oscaria tilaan 🤔???!!!🤔

        Kukakohan on TÄÄLLÄ koko talvem huudellut, piruillut ja raivonnut ja viisasta esittänyt?! Kuka?? Hiljaa olen ollut. Saa sitä mitä tilaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille "läheisilleni " tai onko niitä ? ☺, suosittelen lämpimästi narsistin tukiryhmää !!!!! Tai en oikeestaan,eläkää te ton näytelmässä, vähän vielä minulla harkinnasssa, kuinka monta oscaria tilaan 🤔???!!!🤔

        Pata kattilaa soimaa!

        Näillä täällä olevilla teksteillä kun on kirjoittaja ja se en ole ollut minä😠 Kuka täällä on tarinoita toisista keksinyt.? Se on sinun tarinasi usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa!

        Näillä täällä olevilla teksteillä kun on kirjoittaja ja se en ole ollut minä😠 Kuka täällä on tarinoita toisista keksinyt.? Se on sinun tarinasi usko jo!

        Muita en ole katsellut kuin kaverillisessä mielessä omaa elämääni peilatakseni että mitä haluan olla. Vain yhteen olen rakastunut ja hänen kanssaan halusin enemmän! Kehtaatkin noita NARSISTI TARINOITA SYÖTTÄÄ! Täyttä paskaa ne on eivätkä ymmärrä asioiden oikeaa tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita en ole katsellut kuin kaverillisessä mielessä omaa elämääni peilatakseni että mitä haluan olla. Vain yhteen olen rakastunut ja hänen kanssaan halusin enemmän! Kehtaatkin noita NARSISTI TARINOITA SYÖTTÄÄ! Täyttä paskaa ne on eivätkä ymmärrä asioiden oikeaa tilaa.

        Tai peilatakseni että mitä olisin ollut jos olisin näiden henkilöiden edustamalle polulle lähtenyt aiemmin elämässäni. Nyt on kuitenkin nyt ja toimin sen mukaan. Nyt rakastan häntä. Ja hänen luokseen haluan nyt. En menneisyydessä enkä tulevaisuudessa. Vaan juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa!

        Näillä täällä olevilla teksteillä kun on kirjoittaja ja se en ole ollut minä😠 Kuka täällä on tarinoita toisista keksinyt.? Se on sinun tarinasi usko jo!

        Älä jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa

        En jaksa en. Hänen viereensä vain haluan. Mussa ei ole enää mitään jäljellä, muuta kuin rakkautta häntä kohtaan.


    • Anonyymi

      Mikä on sinulle nyt sitä kultaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe