Mitä mieltä olette Korona-maskien käytöstä kuulokojeiden kanssa? Siis lähinnä helppoudesta..
Korona-maski ja kuulokojeet
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan ole pienintäkään ongelmaa. Tosin en tiedä, millaista olisi ilman kuulokojetta. Helposti menee siinä samassa silmälasitkin. Kaikki kolme pysyvät sulassa sovussa korvan takana, silmälasinsangat, kuulokoje ja maskinnauhat.
Entä itselläsi?- Anonyymi
Kasvoille maski menee helposti, mutta pois otettaessa se lenkki jää helposti kuulokojeen johdon taakse ja myös koje irtoaa korvasta. Ärsyttävää.
Silmälasien kanssahan ei ole vastaavaa ongelmaa, koska sanka jää siihen korvanlehden päälle, eikä koskaan mene kojeen kanssa solmuun.
- Anonyymi
Ei ole ollut hankalaa kunhan muistaa ottaa maskin rauhassa pois, ettei kuulokoje lennä maskiroskiim. Sellainen korvan sisään menevällä mallillahan tämä ei olisi mikään ongelma.
- Anonyymi
Korona- maskia on hankala muutenkin käyttää. Mutta olen kyllä ihmetellyt tuota kerrostalon käytävässä kuohkaamista ilta-sanomassa oli että siellä ei pitäisi rampata mutta kun ne onkin aikuisia ja tässä talossa olivat soitelleet ovikelloja häiriöksi asti tuli ilmoitus. Sellaiset on penskat kun on vanhemmat olen itsekkin tavoittanut penskan soittamassa asuntoni ovikelloa tuli kiire pois kun tulin kotiin ja näin.
- Anonyymi
Itse onnistun saamaan solmuun silmälasit, maskin ja hiukset. Saan maskin päästä pois vasta, kun olen poistanut silmälasit ensin päästä.
- Anonyymi
Ainakin oma 14v tytär valittaa, että maskit jää kiinni kuulolaitteeseen. Lisäksi maskin käyttö muilla ihmisillä heikentää kuulemista, koska ääni vaimentuu varsinkin hiljempaa puhuttaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442