Mitä mieltä olette Korona-maskien käytöstä kuulokojeiden kanssa? Siis lähinnä helppoudesta..
Korona-maski ja kuulokojeet
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan ole pienintäkään ongelmaa. Tosin en tiedä, millaista olisi ilman kuulokojetta. Helposti menee siinä samassa silmälasitkin. Kaikki kolme pysyvät sulassa sovussa korvan takana, silmälasinsangat, kuulokoje ja maskinnauhat.
Entä itselläsi?- Anonyymi
Kasvoille maski menee helposti, mutta pois otettaessa se lenkki jää helposti kuulokojeen johdon taakse ja myös koje irtoaa korvasta. Ärsyttävää.
Silmälasien kanssahan ei ole vastaavaa ongelmaa, koska sanka jää siihen korvanlehden päälle, eikä koskaan mene kojeen kanssa solmuun.
- Anonyymi
Ei ole ollut hankalaa kunhan muistaa ottaa maskin rauhassa pois, ettei kuulokoje lennä maskiroskiim. Sellainen korvan sisään menevällä mallillahan tämä ei olisi mikään ongelma.
- Anonyymi
Korona- maskia on hankala muutenkin käyttää. Mutta olen kyllä ihmetellyt tuota kerrostalon käytävässä kuohkaamista ilta-sanomassa oli että siellä ei pitäisi rampata mutta kun ne onkin aikuisia ja tässä talossa olivat soitelleet ovikelloja häiriöksi asti tuli ilmoitus. Sellaiset on penskat kun on vanhemmat olen itsekkin tavoittanut penskan soittamassa asuntoni ovikelloa tuli kiire pois kun tulin kotiin ja näin.
- Anonyymi
Itse onnistun saamaan solmuun silmälasit, maskin ja hiukset. Saan maskin päästä pois vasta, kun olen poistanut silmälasit ensin päästä.
- Anonyymi
Ainakin oma 14v tytär valittaa, että maskit jää kiinni kuulolaitteeseen. Lisäksi maskin käyttö muilla ihmisillä heikentää kuulemista, koska ääni vaimentuu varsinkin hiljempaa puhuttaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666071- 1325415
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513322Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091707Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311127
- 671061
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46946Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879