Miten tulla kaapista ulos?

Anonyymi

Miten te tulitte kaapist ulos teijä perheel? ite oon tullu jo kavereil vaik en kyl varsinaisesti tehny sitä ite pitkä tarina xd. Oon laittanu esim. Whatsappis proffa kuvax sammakon jolon lesbo lippu mut mu vanhemmat ei salee tiiä et se on lesbo lippu. Mietin et voisin laittaa sellasen lesbo lipun jos lukee i like girls kosk sit ne varmaa tajuis mut en ehkä uskalla. Ja mun tietääxeni ainaki mun vanhemmat supporttaa LGBTQIA mut mun isoveljest en tiiä. Mietin myös et voisin ettii jostai jonku lesbo lipun ja sit kysyy mun vanhemmilt et voinx saada sen ja sit jos ne kysyy et oonx lesbo tai jotai sellast voisin kertoo et oon lesbo mut en ehkä uskalla.

1

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bruh oon niin sisäl kaapis et nään narnian, mut kannattaa pikkuhiljaa antaa sellasii vihjeit vaik lauseessa ja jos sun äiti tai joku vaik sanoo et ”sitten kun isona etit miesystävää” jne jne nii et vaa vastaa ja katot sitä ”pettyneesti”. En tiiä oikeen, ite oon trans mies ja homo nii öö totanoinni en oo todellakaa valmis kertoo tota kokonaan mun iskälle:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2236
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      61
      1091
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      61
      1067
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe