Oon miettinyt hakea assarin paikkaa tästä yrityksestä. Millaisia kokemuksii teillä on?
Olisi kiva kuulla hyviä ja huonoja puolia.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Wannado Oy kokemuksia
16
7407
Vastaukset 16
- Anonyymi
muaki kiinnoistai kuulla mielipiteitä
- Anonyymi
Mäkin haluaisin jotain tietoo tästä yrityksestä. Hakevat usein työntekijöitä. Kiitti!
- Anonyymi
tässä firmassa tehhään etätöitä. suurin osa majailee espanjan suunnalla, jossa tehdään asiakaspalvelutyötä jne. henkilöstön vaihtuvuus melkoisen suurta.
- Anonyymi
Espanjassa joka työpaikassa vaihtuvuutta on. Siitä turha mitään päätellä. Mitä nuorempi työntekijä,sitä enemmän vaihtuvuutta. Me vanhat taas olemme ja elämme täällä vuodesta toiseen. Hakemusta vaan sisälle.
- Anonyymi
Liikevaihto luvut tukee tuota ajatelmaa, että kovaa vauhtia konkurssiin. Kannattaa tosiaan katsoa firman taloustiedot esim. finderistä, niin näkee, että firma ei ole kauan enää pystyssä.
- Anonyymi
Tilattiin täältä joskus verkkosivut. Ei tosiaan mennyt putkeen. Laskuttaa kyllä osaavat. Töitä eivät osata tehdä. Tuskin edes assariksi päteviä
- Anonyymi
En voi suositella, asiakkaana koin että myydä kyllä osaavat, mutta toteuttaminen ei onnistu kuten myyntipuheissa luvattu. Tuli erittäin kallis projekti ja kasa lisäongelmia.
Vaikea saada ihmisiä kiinni ja vastuuta pallotellaan sinne tänne. Myynnin hoitaa kokenut henkilö ja itse työn tekee harjoittelija/aloittelija, joka ei saa tukea mistään eikä osaa hommaa tehdä. - Anonyymi
Älä tilaa tältä firmalta mitään ellet ole ammattilainen tarjousten kanssa. Yllätyksiä tulee ja lisätöitä!
- Anonyymi
En voi suositella paitsi jos haluat sutta ja sekundaa. Työntekijöitä kohdellaan huonosti asiakkaiden lisäksi paitsi jos olet pomojen suosikki. Yrityksen johtajat ovat ihan kaheleita. Vastuuta ei oteta mistään, ei talon sisällä eikä asiakkaiden asioissa. Työtehtäviin laitetaan ihmisiä summamutikassa osaamisen sijaan, joten siksi asiakkaat saavat sutta ja sekundaa.
- Anonyymi
Firma on mennyt jo kerran konkurssiin. Vaihtoivat vaan nimen toiseen heti, kun tiesivät konkurssista, jotta se ei näy nyt konkurssitiedoissa. Perustivat uuden yrityksen Wannadon nimellä eli nykyinen Wannado on Wannado numero 2. Asiakkaana otat riskin tämän firman kanssa.
- Anonyymi
AI Assistants Finland Oy konkurssipesä on Wannado Oy:n uusi nimi.
- Anonyymi
Projekti maksoi 3x siitä mitä oli sovittu ja lopputulos oli täysi fiasko. Oma firmamme meinasi joutua talousvaikeuksiin tämän viivyttelyn ja huonon projektin takia.
Uskon, että käyttävät halpaa työvoimaa, joiden työpanosta muutama kokeneempi konna myy.
Älä siis tilaa kys firmalta mitään, mikä voi olla sinun firmallesi tärkeää.- Anonyymi00016
Firma on nykyään Wannado International Oy. Firmalle tärkeintä on myyminen. Myymisen hoitaa kovat tekijät. Itse suunnittelu ja tekemisen puoli nuorempien ja epäammattitaitoisten vastuulla. Lopputulos ei tyydytä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Firma on nykyään Wannado International Oy. Firmalle tärkeintä on myyminen. Myymisen hoitaa kovat tekijät. Itse suunnittelu ja tekemisen puoli nuorempien ja epäammattitaitoisten vastuulla. Lopputulos ei tyydytä.
Wannado Marketing Oy myös
- Anonyymi00018
Ilmeisesti millään Wannadon firmalla ei ole toimitettu tilinpäätöstietoja vuoden 2023 jälkeen. Mikähän tähän on syynä. Miten lie vaikuttaa jos vuosien ajan laiminlyö tilinpäätökset. Ei herätä luottamusta ainakaan.
- Anonyymi00019
Vanha ketju, mutta olin täällä töissä hetken aikaa. Ohjeistus oli, että kun asiakas kysyy osataanko jotain niin vastataan aina, että osataan ja osaaja löytyy talosta. Sen jälkeen etsittiin paniikissa osaajaa, kun oli jo myyty projekti, jota kukaan ei osaa tehdä. Tyyliin asiakas haluaa 3D animaation, myytiin se jo, osaaja joku meistä animoida? Asiakas haluaa Ranskan markkinoille, osaaks kukaan täällä yhtään ranskaa, kun myytiin jo ranskankielinen nettisivu ja blogi asiakkaalle? Nykyään varmaan tekevät tekoälyllä kaiken ja laskuttavat orgaanisen työn mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891623Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851092Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10708- 39689
- 57646
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o34565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503