Nainen, oletko juuri nyt palavan halukkaana? jos olet, lue ja vastaa, niin jatketaan tarinaa..

Anonyymi

Tekeekö sinulla juuri nyt mieli fantasioida ja hyväillä itseäsi? Oletko juuri nähnyt ihanaa unta jossa sinun fantasia toteutui, ehkä kumppanisi, työkaverisi tai jonkun ihan muun tyypin kanssa... itselläni tekee juuri nyt mieli tehdä se sinun kanssa..anonyymisti, ilman sitoumuksia.

Jos olisit täällä, haluaisin nauttia kanssasi ja antaa kaiken, hyväillä ja helliä antaa sen johtaa kohti vääjäämätöntä ja tuntea halua ja kosketuksia. Hyväilisin hellästi sinun ihoasi, samalla suukotellen ja silmiin katsellen..Sormet liukuvat pehmeällä iholla sinun niskasi herkillä alueilla samalla kun hellästi suutelen kaulaasi, istut hajareisin minun sylissäni ja käteni etsiytyvät paitasi alle hyväillen sinun selkäsi kaarta ja sen ihanan lämmintä ihoa, katselen sinun hymyileviä viehättäviä silmiäni ja tunnen kuinka katseesi uppoutuu minun katseeseen syvälle samalla kun voin tuntea sinun häviävän pienen liikkeen lanteissasi minua vasten. Käteni vaeltavat sinun uumalla ja varovasti riisun sinun paitasi, jotta voin huulin hyväillä etumuksesi ihan kaulasta alaspäin kohti rintoja. Tahdon hieroa sinua ja antaa sinun nauttia kosketuksesta ja antaa myös itseni nauttia siitä että saan koskettaa, laskeudut sängylle mahalleen ja minä varovasti avaan rintaliiviesi hakaset ja lasken olkaimet pois tieltä..kaadan lämmintä tuoksuvaa hierontaöljyä sinun selkääsi pitkin ja aloitan hellän hieronnan, kädet liukuvat pitkin selkääsi samalla öljyä levittäen ja tunnen ihosi lämmön virtaavan sormenpäiden kautta minuun. Asetun hajareisin sinun pepun ja reisien ihanan pehmeään kaareen ja tunnen ensimmäistä kertaa kaluni koskettavan sinun vartaloa, se tuntuu kuin energia johtuisi sinun lämmöstäsi vain sen kautta minuun. Suukottelen niskaasi samalla kun hieron sinun selkää ja annan huulien hitaasti hakeutua alemmas käsiäni seuraten..kädet liukuvat pitkin kuumaa ihoa alaselkäsi ja uumasi hyväilyssä, emme tarvitse sanoja kun tunnen sinun nostavan lanteitasi hieman sen merkiksi että saan laskeasi sinun housuja alemmaksi, jotta voin jatka hierontaa pakaroidesi kaarelle. Vedän housuja alemmas ja näen ihanan peppusi viehkeisiin pieniin stringeihin verhottuna. Kun saan housusi pois, laskeudun syleilemään sinua ja samalla kun käteni liukuvat pitkin sinun eteen ojennettuja käsiä, sormien halkeutuessa kietoutuakseen yhteen suutelen niskaasi ja annan jäykistyvän kaluni painautua vasten pehmeitä pakaroitasi.. tunnen kuinka sinäkin samalla nostat hieman lanteitasi minua vasten ja se tuntuu kuin ihanalta kutsulta jatkaa sinun hyväilyä. Nousen ja käteni hitaasti vaeltavat sinun iholla kohti jalkojasi, lisään öljyä pakaroille ja valutan sitä samalla myös takareisille jotka tuntuvat kaipaavan hellää kosketusta..levitän lämpinän öljyn ihollesi ja käteni liukuvat samaan aikaan molempien takareisiesi kautta aina pohkeisiin asti, vain palatakseen hitaasti takareisien ja sisäreisien ihoa hyväille takasisin kohti pakaroita.. Tämä on minulle todella kiihottavaa ja tunnen ihoso lämmös, kosketuksen ja näyn edessäni jäykistävän kaluni lopullisesti...Istun hajareisin pohkeidesi päällä ja kaluni lepää sinun ihoasi vasten hieman tahattomasti sykähdellen kiihottumistani. Haluan nauttia siitä, että en vielä kosketa sinun kiihotuksesta lämpiävää pilluasi, mutta kuitenkin jokaisella kerralla kun käteni liukuvat kohti pakaroitasi reisiesi iholla annan sormieni hitaasti kiusoitellen liukua syvemmälle sinun nivusiin, sormenpäiden jo tuntiessa kuinka ehkäpä lähes tahattomasti lanteesi vastaavat kevyellä nostolla kun peukaloni kiertävät ihan stringien reinoja pitkin sisäreisiltä nivusten kautta peppusi pehmeää kaarta yhteen pakaroiden päälle. Käteni palaavat reisin sivuja pitkin alemmas aina polvitaipeisiin ja nyt kuin kiduttavan hitaasti mutta varmasti sormieni reitti kulkee kohti vääjäämätöntä pitkin sisäreisiä..annan peukaloiden hellästi liukua yhteen sinun häpyhuulien ylitse ja tunnen sinun kuumuuden ja kosteuden kun hyväilen pienten stringiesi alta hellästi pitkin häpyhuulia ja niitä iahan huomaamattaman kevyesti levittäen erilleen..nostat lanteita ja kuulen sinun häviävän ohuen huokauksen kun lanteesi vastaavat pienellä liikkeellä jotta peukaloideni päät kohtaavat toisensa sinun turpean ja liukkaan klitoriksen päällä..tunnen sinun olevan valmis, niin kuin itsekkin olen valmis liukumaan sisään sinun puristavaan kuumuuteen..Kaluni on ihan kovana ja yhtä liukkaana kuin sinäkin.. Nostat lanteita juuri sen verran että saan vedettyä sinua suojaavan viimeisen vaatekappaleen pois, nousen yllesi ja annan kovana sykkivän kaluni hakeutua samalla häpyhuuliesi liukkan lämmön kosketukseen kun käteni liukuvat pitkin käsiäsi, sormemme kietoutuvat yhteen, suutelen niskaasi ja työnnyn samalla sisällesi..hitaasti ja määrätietoisesti..nostat lenteitasi minua vasten kun liu´n sisun liukkaaseen puristukseen..tunnet lämpimät huuleni niskassasi ja kuuman ilmavirran hengityksestäni, kuulen sinun himoa vaikertavan huokauksen kun hitaan työnnön päätteeksi kaluni saavuttaa sinun pillun syvimmän pohjan...

27

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No huhhuh, mitä sitten teet? Kysyy nainen 39v.

    • Anonyymi

      Sinä Olet siinä, minun edessäni, minun allani, minun kaluni ympärille puristuneena, sormet yhteen kietoutuneena ja huuleni sinun iholla.. Tunnen sinun lanteidesi rytmikkään liikkeen kun rakastelen sinua hellästi takaapäin, jokaista työntöä vastaan sinä nostat lanteitasi ja tunnen kuinka kivikova kaluni painuu pohjaan saakka ja huokaiset jokaisella työnnöllä, tunnen kuinka sinä kostut hieman koko ajan lisää ja se tuntuu ihanlta,olet todella märkä ja liukas.. ohjaan sinun kätesi allesi jotta voit hyväillä klittaa samalla kun rakastelen sinua..tunnen samalla sinun liukkaiden sormien kosketuksen myös kalussani..
      Vetäydyn ulos sinusta, koska minusta tuntuu että en kestä enempää..kaluni sykkii ylväänä ja isona kun autan sinua kääntymään selinmakuulle. Nostat polviasi koukkuun ja kun olet siinä edessäni valmiina, katselen hetken sinua, rintojasi, sinun halukasta katsettasi ja laskeudun yllesi ja suutelen sinua..

      Haluat sen heti sisällesi, tiedän sen kun kurotat kätesi meidän välistämme ja tartut kiinni isosta kalustani ohjataksesi sen sisällesi.. katson syvälle silmiisi samalla kun työnnyn hitaasti mutta määrätietoisesti sisällesi märkään puristukseen.

      Näen silmistäsi himoa ja onnea,mielihyvää kun olen kokonaan sisälläsi, alan hitaasti rakastella sinua ja sinä rakastelet lanteillasi vasten jokaista työntöä. Kuulen sinun huokausten kertovan että olet ihan pian tulossa..en kiihdytä enkä löysää,vaan jatkan samalla rytmillä, et tule yhtään liian aikaisin kun tunnen kosteuden suorastaan tulvivan sinun orgasmissa..ehdin juuri hiljentää vauhdin etten laukea sisällesi, kaluni sykkii viimeisillään, mutta tiedän että pystyn kohta jatkamaan yhdessä kohti sinun uutta huippua..kunhan hetken ensin palaudut..

      • Anonyymi

        Ihanaa...harrastin juuri soolo seksiä kun samalla fantasioin lukiessa kirjoitustasi😗 Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa...harrastin juuri soolo seksiä kun samalla fantasioin lukiessa kirjoitustasi😗 Heli

        Voi kuinka ihana kuulla Heli 😊 jatkan tarinaa huomenna, jos vaikka haluat palata fantasian maailmaan kanssani 😉


      • Anonyymi

        En ole koskaan ajatellut tuollaista, en koe purjokasvia kohtaan samanlaista viehätystä kuin sinulla esiintyy. Hirvittävän usein tuo sinun purjojuttu näyttää esiintyvän täällä keskusteluissa, ja sinun kannattaisi varmasti perustaa oma ketju sille, voisit anonyymisti kirjoitella aiheesta ja löytäisitte ehkä toisenne jotka olette enemmän purjon ystäviä.

        Minun täytyy tuottaa sinulle siinä mielessä pettymys, että en kiihotu purjokasveista, enkä myöskään ole homo, vaan heteroseksuaali. Olisin jopa kuvitellut, että olisit kirjoittamani tarinan perusteella osannut tehdä itsekkin johtopäätöksen suuntautumisestani.


    • Anonyymi

      Olet niin kaunis siinä minun edessäni, olet juuri saanut orgasmin ja tunnen sinun supistukset minun kalussani kun olen sisälläsi.. Katselen sinua ja annan sinun tasaantua rauhassa, suutelen sinua näykkien hieman huuliasi ja kun olen kyynärpäideni varassa, käteni ovat vapaana sivelemään hellästi sinun korviesi nipukoita ja silittämään sinun pörröiseksi menneitä hiuksia.. Alan hitaasti rakastella sinua uudelleen ja tunnen kuinka sinä yhdyt lanteillasi yhteiseen liikkeeseen. Tunnut niin hyvältä, liukkaana ja kuumana.. Tiedän että en voi jatkaa kovin kauaa enää, mutta tiedän että pystyn antamaan sinulle toisen huipun kanssani. Olet todella herkkänä kosketukselle ja samalla kun suutelen sinun rintoja ja kiusoittelen kielellä kovettuneita nännejäsi huomaan sinun laukeavan uudelleen todella nopeasti ja rajusti..se on liikaa minullekkin ja en voi enää estää kun laukean urahtaen syvälle sinun märkänä tulvivaan pilluusi, koko lasti valuu sykkivästä kalustani syvälle sinuun ja tunnen että olemme todella yhtä sen hetken, syvällä sinussa ja katseemme syvälle toistemme silmiin uppoutuneena. Tunnet kaluni sykkivän ensin kiivaammin sinussa ja hiljallee sen sykkeen harventuen, mutta loppukouristukset eivät pehmennä minua vaan säilyn kovana sisälläsi..

      Emme tarvitse sanoja koska kumpikin haluaa että tämä jatkuu, tiedän sen kun tunnen lanteidesi kevyen liikkeen minua vasten kuin kutsuna jatkamaan rakastelua... Nousen polvieni varaan ja nostan sinun jalkasi ylös, polvitaipeesi ovat minun kyynärtaipeissa ja olet edessäni todella avoimena, näen kuinka iso kaluni painuu sinuun ihan pohjaan saakka ja vedän sen välillä kokonaan ulos niin, että vain terska jää sisällesi ja työnnyn hitaasti uudelleen kokonaan sisällesi.. näen sinunkin katselevan himokkaasti, haluat nähdä kuinka kalu painuu sisällesi kerta toisensa jälkeen nautintoa tuottaen, et voi liikkua kun olen sinut ottanut voimakkaaseen syleilyyni, voita vain katsoa ja tuntea, voit maistaa huulillasi nautinnon suolaisen suloisen maun.. Pitkiä edestakaisia vetoja kestää kumpikin, mutta ne virittävät kerta toisensa jälkeen elimistä kaikki aistit herkemmäksi ja herkemmäksi.. en enää vetäydy koko mitalta ulos sinusta, vaan alan rakastella sinun pillusi pohjaa, huomaan että olen löytänyt oikean kulman, jolloin kalun pää hyväilee jokaisella tunkeutumisellaan sinun pillusi etuseinän herkintä aluetta, katsot silmiini kuin lupaa pyytäen ja siirrät katseesi takaisin nautinnon sopukkaan sormiasi seuraten.. Näky on äärimmäisen kiihottava kun ujutat kätesi hyväilemään märkää ja turpeaa klitorista samalla kun rakastelen sinua..pyydät minua jatkamaan..jatka..jatka..jatka...aaah sinä tulet, tulet kuin vesiputous sylissäni, nopeasti ja todella kovaa sykkien, hyväilet itseäsi hitaasti ja koko vartalosi vastaa tärinään joka sisältäsi leviää.. otan hellästi sinun ranteesta kiinni ja ohjaan sinun liukkaat sormesi huulilleni, haluan maistaa sinun nautinnosta kiiltäviä sormia..tunnen sen ihanan kuumuuden huulillani ja suolaisen maun, minua kiihottaa todella paljon kun saan nuolla sormesi puhtaaksi samalla kun jo rakastelen sinua uudelleen... En millään voi kestää sitä tunneta ja nautintoa enempää, minun on pakko kiihdyttä vauhtia ja antaa vain mennä, kunnes tunnen että laukean ihan siinä paikassa..vedän kaluni ulos ja tunnen ihanat sormesi kaluni ympärille puristuneena kun laukean sinun päällesi, tulen sinun vatsasi iholle ja käsille..hvyäilet kaluani hellästi ja kun katsot minua silmiin, näen sinun hymysi koko kasvojesi läpi hehkuvana onnellisuutena..olet saanut juuri sen mitä sinä halusit ja tarvitsit juuri nyt...Niinkuin minäkin, todellakin, juuri sen mitä olin kaivannut, Tuntuu kuin muuta maailmaa ei edes olisi olemassa kun laskeudun vierellesi ja puristan sinut hellään syleilyyn, suukottelen niskaasi ja painaudun vasten pakaroitasi ja pidän sinut siinä sylissäni, ei tarvitse puhua, ei ole sanoja joita tarvitsisi turhaan lausua, hyväilen hellästi sinun ihoasi ja sinä nukahdat syliini raukeana ja onnellisena...

      • Anonyymi

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

        No silleen ei ole käynyt, mutta toki ymmärrän että sinulla voi olla sellainen fantasia. Minun mielestäni sinunkin kannattaisi kirjoittaa se fantasia ja perusta sille oma ketju. Saatat löytää sitä kautta muitakin joilla on samantyylisiä haluja ja voitte yhdessä jakaa niitä. Ehkäpä päädytte myös kokeilemaan yhdessä sitä.

        Rohkeasti vaan, kirjoita omaasi ja minä kirjoitan tätä omaani.


      • Anonyymi

        Voisin rakastua suhun..olet aivan ihana kulta aah..😗😗 kiitti kirjoituksesta jos sua yhtään auttaa..sain kanssasi useamman orgasmin. Nyt taasen jaksaa..💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin rakastua suhun..olet aivan ihana kulta aah..😗😗 kiitti kirjoituksesta jos sua yhtään auttaa..sain kanssasi useamman orgasmin. Nyt taasen jaksaa..💕

        Voi kunka mukava kuulla, että tykkäsit kirjoituksestani ja se tuotti sinulle nautintoa😉


    • Anonyymi

      Ai hittolainen! Alkoi kyllä itselläkin jo niin paljon kuumottaa tuolla reisien välissä, että jotain tarttis tehdä! Kuvailit niin kiihottavasti, että itselläkin alkoi kuola valua ja lantio tekee tahatonta liikettä. Mutta ei auta, täytyy lähteä päivän töihin ja nautiskella sitten illalla. Kirjoita lisää!

      Leidi

      • Anonyymi

        Mahtavaa😊 kosteaa ja kihelmöivää päivää sinulle Leidi😉 Toivottavasti sinulla on illalla aikaa ja mahdollisuus palata fantasioimaan ja jatkaa siitä mihin jäit. Onhan se toisaalta ihan mukava olla töissä päivä ja antaa himon yltyä.. antaa lanteiden keinua ja pidä hymy huulilla😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa😊 kosteaa ja kihelmöivää päivää sinulle Leidi😉 Toivottavasti sinulla on illalla aikaa ja mahdollisuus palata fantasioimaan ja jatkaa siitä mihin jäit. Onhan se toisaalta ihan mukava olla töissä päivä ja antaa himon yltyä.. antaa lanteiden keinua ja pidä hymy huulilla😁

        Herään kainalostasi ja katselen sinua rakas fantasiamieheni, olet niin komea, rakastan kaljuasi ja ihania sinisiä silmiäsi. On niin raukea olla, että haluan tehdä sinulle jotain hyvää. Alan hivellä sormenpäilläni kasvojasi, huuliasi, leuan kärkeä. Jatkan pikkuhiljaa alaspäin, alat herätä kosketuksiini. ”Hmmm, jatka vielä, sinä sanot silmät kiinni”.
        Kuiskaan hänen korvaansa, ”saanko tehdä sinulle jotain kivaa”. ”Saat”, mies sanoo minulle.
        Komennan hänet selälleen ja käsken laittaa kätensä niskan taakse, silmät kiinni, ei saa liikkua. Kipaisen äkkiä jääkaapille ja otan sieltä erään purkin.
        Menen nelinkontin hänen päälleen ja alan huulillani, hiuksillani ja rinnoillani kutitella häntä. Mies nauttii, ynähtelee ja yrittää liikkua. ”Älä liiku tai lopetan, minä uhkaan. ”No kun tekee niin hyvää, mies mutisee. Jatkan hyväilyjä ja siirryn alemmaksi hänen jalkojensa väliin. Suutelen hänen ihanan karvaisia reisiään, näykin ja kiusaan rinnoillani kalua, joka seisoo jo ylväänä.
        Alan hyväillä kiveksiä, ottaen ne suuhuni. Tunnustelen hellästi niitä, kuljetan sormiani alemmaksi ja alemmaksi, kunnes ujutan ne sisällesi. Hän reagoi sormiini välittömästi, lantio hytkähtää ylöspäin. Lopetan heti ja mies vaikeroi, ”anna minun liikkua”.
        ”Ei”, sanon tiukasti. Mies lopettaa mutta huohottaa nautinnosta, tuntiessaan huuleni, suuni pakaroittensa välissä. Nousen pikkuhiljaa kohti kalua, nuolen vartta ja terskaa joka punoittaa täysillä.
        Otan purkin käteeni ja pursotan kylmää kermavaahtoa kalullesi. Hätkähdät kylmää, sinun on vaikea pitää käsiäsi niskan takana ja haluaisit katsoa mitä teen. Kiellän kiivaasti ja alan nuolla kermavaahtoa hitaasti pois kalustasi. Kalusi kovenee entisestään, kun vihdoin pääsen terskan luo. Otan sen hellästi suuhuni, tunnustelen kielelläni reunoja, sinä alat jo seota. ”Anna mä kosken suhun”, mies pyytää. Ravistan päätäni ja jatkan nuolemista. Otan koko kalusi suuhuni, tunnen kuinka se sykkii, lopulta et pysty enää pitämään käsiäsi kurissa, vaan otat tiukasti hiuksistani kiinni ja alat työntää voimalla, alan jo kakoa, sinä vain työnnät ja työnnät. Päänahkaani sattuu, mutta en välitä, haluan tehdä hyvää sinulle. Lopulta alat laueta, suuhuni alkaa ryöpsähtää spermaa, nielen kaiken sen kermavaahdon kera. Yniset ja puristat päästäni pitkän aikaa. Kalukin alkaa jo pehmetä ja lipsahtaa pois suustani. ”Kiitos rakas, hän sanoo. ”Ole hyvä, minä sanon.
        Kello on jo paljon, sinun noustava suihkuun, lähdettävä töihin. Tulen saattamaan sinut eteiseen kun puet poliisin vaatteet päällesi. ”Tulen sitten illalla, tee sitä lasagnea oikein iso annos, niin ja käy kaupassa hakemassa sitä kermaa lisää”, mies sanoo minulle hymyillen.
        Minä alan valmistella iltaa, teen ruokaa ja vilkuilen kelloa koko ajan, olen kattamassa pöytää. Vihdoin ja viimein kuulen oven aukeavan, mies huutaa eteisestä, ”Hei rakas, me olemme täällä”. Minä vastaan takaisin, ”hei rakas”. Ennen kuin tajuan hänen sanat, me olemme täällä? Kävelen hitaasti eteiseen, siellä on vierekkäin mieheni ja toinen poliisi.
        Mies sanoo minulle, ”etkö sinä halunnutkin kaksi miestä sänkyysi?”..................

        Tällainen on minun fantasiani. Kiitos sinulle nautinnosta, oli ihana eilinen ilta. Nyt on niin raukea olo, teki hyvää. Oikein märkiä suukkoja sinulle, joka paikkaan kermavaahdon kera.

        Leidi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herään kainalostasi ja katselen sinua rakas fantasiamieheni, olet niin komea, rakastan kaljuasi ja ihania sinisiä silmiäsi. On niin raukea olla, että haluan tehdä sinulle jotain hyvää. Alan hivellä sormenpäilläni kasvojasi, huuliasi, leuan kärkeä. Jatkan pikkuhiljaa alaspäin, alat herätä kosketuksiini. ”Hmmm, jatka vielä, sinä sanot silmät kiinni”.
        Kuiskaan hänen korvaansa, ”saanko tehdä sinulle jotain kivaa”. ”Saat”, mies sanoo minulle.
        Komennan hänet selälleen ja käsken laittaa kätensä niskan taakse, silmät kiinni, ei saa liikkua. Kipaisen äkkiä jääkaapille ja otan sieltä erään purkin.
        Menen nelinkontin hänen päälleen ja alan huulillani, hiuksillani ja rinnoillani kutitella häntä. Mies nauttii, ynähtelee ja yrittää liikkua. ”Älä liiku tai lopetan, minä uhkaan. ”No kun tekee niin hyvää, mies mutisee. Jatkan hyväilyjä ja siirryn alemmaksi hänen jalkojensa väliin. Suutelen hänen ihanan karvaisia reisiään, näykin ja kiusaan rinnoillani kalua, joka seisoo jo ylväänä.
        Alan hyväillä kiveksiä, ottaen ne suuhuni. Tunnustelen hellästi niitä, kuljetan sormiani alemmaksi ja alemmaksi, kunnes ujutan ne sisällesi. Hän reagoi sormiini välittömästi, lantio hytkähtää ylöspäin. Lopetan heti ja mies vaikeroi, ”anna minun liikkua”.
        ”Ei”, sanon tiukasti. Mies lopettaa mutta huohottaa nautinnosta, tuntiessaan huuleni, suuni pakaroittensa välissä. Nousen pikkuhiljaa kohti kalua, nuolen vartta ja terskaa joka punoittaa täysillä.
        Otan purkin käteeni ja pursotan kylmää kermavaahtoa kalullesi. Hätkähdät kylmää, sinun on vaikea pitää käsiäsi niskan takana ja haluaisit katsoa mitä teen. Kiellän kiivaasti ja alan nuolla kermavaahtoa hitaasti pois kalustasi. Kalusi kovenee entisestään, kun vihdoin pääsen terskan luo. Otan sen hellästi suuhuni, tunnustelen kielelläni reunoja, sinä alat jo seota. ”Anna mä kosken suhun”, mies pyytää. Ravistan päätäni ja jatkan nuolemista. Otan koko kalusi suuhuni, tunnen kuinka se sykkii, lopulta et pysty enää pitämään käsiäsi kurissa, vaan otat tiukasti hiuksistani kiinni ja alat työntää voimalla, alan jo kakoa, sinä vain työnnät ja työnnät. Päänahkaani sattuu, mutta en välitä, haluan tehdä hyvää sinulle. Lopulta alat laueta, suuhuni alkaa ryöpsähtää spermaa, nielen kaiken sen kermavaahdon kera. Yniset ja puristat päästäni pitkän aikaa. Kalukin alkaa jo pehmetä ja lipsahtaa pois suustani. ”Kiitos rakas, hän sanoo. ”Ole hyvä, minä sanon.
        Kello on jo paljon, sinun noustava suihkuun, lähdettävä töihin. Tulen saattamaan sinut eteiseen kun puet poliisin vaatteet päällesi. ”Tulen sitten illalla, tee sitä lasagnea oikein iso annos, niin ja käy kaupassa hakemassa sitä kermaa lisää”, mies sanoo minulle hymyillen.
        Minä alan valmistella iltaa, teen ruokaa ja vilkuilen kelloa koko ajan, olen kattamassa pöytää. Vihdoin ja viimein kuulen oven aukeavan, mies huutaa eteisestä, ”Hei rakas, me olemme täällä”. Minä vastaan takaisin, ”hei rakas”. Ennen kuin tajuan hänen sanat, me olemme täällä? Kävelen hitaasti eteiseen, siellä on vierekkäin mieheni ja toinen poliisi.
        Mies sanoo minulle, ”etkö sinä halunnutkin kaksi miestä sänkyysi?”..................

        Tällainen on minun fantasiani. Kiitos sinulle nautinnosta, oli ihana eilinen ilta. Nyt on niin raukea olo, teki hyvää. Oikein märkiä suukkoja sinulle, joka paikkaan kermavaahdon kera.

        Leidi

        Olemme työskenneet Jukan kanssa jo pitkään työparina, kaksi kaljua komeaa sinisilmäistä rotevaa miestä. Olemme näyttävä konstaapelikaksikko ja tiedämme sen kyllä itsekkin, monesti partioautossa on asiasta naureskeltu, kun kevyemmiltä keikoilta on lähdetty, heitetty vitsiä siittä, kuinka palvelualttiita kiekkomammat oli jäähallin kahviossa kun kävimme katsomassa, että paikallisessa isossa junnuturnauksessa on kaikki asiat hoidettu kuten yleisötapahtumassa kuuluukin. "Huomasitko kuinka se vaalea rahastaja jo lähes söi silmillään meitä kun istuttiin mokkapala kahveilla hallilla" joo huomasin, ja supatti jotain Pirjolle samalla kun katselivat meitä, taitaa olla illalla heidän miehillään Makella ja Jussilla tsäänssit kohdallaan, tai ei tytöt nyt ainakaan pääkipuiselta vaikuttaneet..

        Jukkahan on aiemminkin meillä käynyt saunomassa, ja olen huomannut kyllä, että te tulette juttuun hyvin..olen kyllä nähnyt kuinka olet katsellut häntä kun saunan jälkee on takkahuoneessa oluella istuttu pyyhkeet päällä..

        Rohkaisin mieleni ja kysyin Jukalta tänään, lähdetkö vuoron jälkeen meille? Vaimo on tehnyt lasagnea ja ja oli puhe että viinipullo ois kylmässä myös, laitetaan sauna päälle ja kylvetään porukalla, jos ei se sinua haittaa? "Hmm, Jukka vilkaisee minua ja hymynkare suupielessä tokaisee,että ei se haittaa..heh.." "Ei mulla oo kyllä muitakaan suunnitelmia ja penskat on äidillään, joten kaikin mokomin"

        Et tiennyt että tulemme kahdestaan, ja olit laittautunut vain minua varten, olet upea tiukassa reisipituisessa mekossa, joka upeasti korostaa pakaroitasi ja antaa stringiesi ääriviivojen piirtyä hennon kankaan lävitse. Toivotat meidät tervetulleeksi suoraan pöytään ja kumarrut ottamaan lasagnen uunista.. neljä silmää naulautuu sinun pakaroillesi samantien, wau, ajattelen ja ennenkuin edes tajuan, olet kääntynyt ja lasket lasagnevuoan arvioimallesi korkeudelle eteesi, naurahdat kun kysyt "näyttääkö kypsältä?" En itse ehdi sanoa mitään kun Jukka vastaa matalan karhealla äänellään "kyllä, näyttää todella hyvältä"

        Syömme viinin kanssa ja rupattelemme iloisesti, näen kuinka katselet vuoroin minua ja vuoroin Jukkaa, kiemurtelet hiukan tuolissa, ja minä tiedän jo kahden vuosikymmenen kokemukslla mitä se tarkoittaa.. olet halukkaana ja se saa sinut liikkumaan tuolla tavalla..en näe jalkojasi nyt mutta tiedän että ne tekevät rauhatonta liikettä, avaat niitä hiukan ja työnnät hieman lantiota eteen, nostat toisen jalkasi toisen reiden päälle ja istut toisella pakaralla..tuttua minulle, sinun tahatonta kehonkieltäsi kun olet halukkaana..

        "Rakas, laitatko saunan päälle" huikkaan sinulle, "minä korjaan pöydästä tiskit ja Jukka vois laittaa jotain musiikkia sillä välin" sinä huikkaat toiveena "laita se "Touch & Go Would You..?" OK Jukka hymähtää ja laittaa musiikin soimaan, vilkaisee minua kysyvästi ja vastaan katseellani että kaikki Ok.

        Menemme saunaan Jukan kanssa ja huikkaan sinulle "laitatko sen kermavaahdon ja mansikat valmiiksi, voidaan sitten saunan jälkeen nauttia ne jälkiruoaksi" katsot minua kysyvästi ja hymyilet, "dipataanko niitä maksikoita siinä kermavaahdossa?" Vastaan, kyllä kulta, niitä vois vaikka silleen syödä.. tule meidän kanssa sitten saunaan kun olet laittanut ne valmiiksi..

        Olemme löylyissä kun tulet, peseydyt ja hieman kysyvästi tulet sisään löylyhuoneeseen "tota, istunko teidän väliin kun olette jo varanneet molemmat nurkat" kyllä istu siihen vain ja samalla kun istut siihen, lasken käteni sinun reidellesi.. olen pyytänyt Jukkaa tekemään kyselemättä samoin heti kun istuudut.. et häkelly tilanteesta, sillä olet odottanut tätä, korjaat vain hieman asentoasi ja vilkaiset hymyillen meitä molempia.. isot voimakkaat kädet hyväilevät pitkin reisiesi ihoa molemmin puolin.. sinä työnnät hieman lantiotasi eteenpäin ja avaat jalkojasi jotta kädet pääsevät liukumaan pitkin kuumaa kuumaa hikistä ihoasi pitkin aina nivusiin saakka..hyvin huomaamattomasti häpyhuulia koskettaen.. sinä lasket molemmat kätesi meidän reisien päälle lepäämään ja sormesi tekevät pientä liikettä lihaksikkailla karvaisilla reisillä..hitaasti edeten kohti jäykistyviä kaluja..tätä sinä olet jo pidempään toivonut, jäykistyvä iso kalu kummassakin kädessä.. kahden miehen halukkaat sormet hyväilemässä turpeaa märkää pilluasi ja kovettuneita nännejä.. kuusi kiihkeää kättä tekee työtään, hyväillen ja himoiten..sinulla kummassakin kädessä sykkivä kalu jota hyväillä.. nousen ylös ja pyydän sinun kääntymään kontillesi polvet alalauteilla, jotta voit ottaa Jukan kalun samalla suuhusi kun minä asetun taaksesi ja upota kieleni sinun turpeaan, märkään ja liukkaaseen pilluun..nuolen sinua takaapäin pitkin turpeita pillunhuulia edeten yli välilihan aina peppuun saakka ja samalla upotan sisällesi hellän määrätietoisesti kaksi sormea..tiedän missä kohtaa sinun sisälläsi pillun etuseinällä on se kohta jokaa saa sinut suorastaan valumaan ja vapisemaan halusta...

        Kiitoksia Leidi sinun fantasiasta, ja ole hyvä nautinnosta johon se sinut johdatti..😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme työskenneet Jukan kanssa jo pitkään työparina, kaksi kaljua komeaa sinisilmäistä rotevaa miestä. Olemme näyttävä konstaapelikaksikko ja tiedämme sen kyllä itsekkin, monesti partioautossa on asiasta naureskeltu, kun kevyemmiltä keikoilta on lähdetty, heitetty vitsiä siittä, kuinka palvelualttiita kiekkomammat oli jäähallin kahviossa kun kävimme katsomassa, että paikallisessa isossa junnuturnauksessa on kaikki asiat hoidettu kuten yleisötapahtumassa kuuluukin. "Huomasitko kuinka se vaalea rahastaja jo lähes söi silmillään meitä kun istuttiin mokkapala kahveilla hallilla" joo huomasin, ja supatti jotain Pirjolle samalla kun katselivat meitä, taitaa olla illalla heidän miehillään Makella ja Jussilla tsäänssit kohdallaan, tai ei tytöt nyt ainakaan pääkipuiselta vaikuttaneet..

        Jukkahan on aiemminkin meillä käynyt saunomassa, ja olen huomannut kyllä, että te tulette juttuun hyvin..olen kyllä nähnyt kuinka olet katsellut häntä kun saunan jälkee on takkahuoneessa oluella istuttu pyyhkeet päällä..

        Rohkaisin mieleni ja kysyin Jukalta tänään, lähdetkö vuoron jälkeen meille? Vaimo on tehnyt lasagnea ja ja oli puhe että viinipullo ois kylmässä myös, laitetaan sauna päälle ja kylvetään porukalla, jos ei se sinua haittaa? "Hmm, Jukka vilkaisee minua ja hymynkare suupielessä tokaisee,että ei se haittaa..heh.." "Ei mulla oo kyllä muitakaan suunnitelmia ja penskat on äidillään, joten kaikin mokomin"

        Et tiennyt että tulemme kahdestaan, ja olit laittautunut vain minua varten, olet upea tiukassa reisipituisessa mekossa, joka upeasti korostaa pakaroitasi ja antaa stringiesi ääriviivojen piirtyä hennon kankaan lävitse. Toivotat meidät tervetulleeksi suoraan pöytään ja kumarrut ottamaan lasagnen uunista.. neljä silmää naulautuu sinun pakaroillesi samantien, wau, ajattelen ja ennenkuin edes tajuan, olet kääntynyt ja lasket lasagnevuoan arvioimallesi korkeudelle eteesi, naurahdat kun kysyt "näyttääkö kypsältä?" En itse ehdi sanoa mitään kun Jukka vastaa matalan karhealla äänellään "kyllä, näyttää todella hyvältä"

        Syömme viinin kanssa ja rupattelemme iloisesti, näen kuinka katselet vuoroin minua ja vuoroin Jukkaa, kiemurtelet hiukan tuolissa, ja minä tiedän jo kahden vuosikymmenen kokemukslla mitä se tarkoittaa.. olet halukkaana ja se saa sinut liikkumaan tuolla tavalla..en näe jalkojasi nyt mutta tiedän että ne tekevät rauhatonta liikettä, avaat niitä hiukan ja työnnät hieman lantiota eteen, nostat toisen jalkasi toisen reiden päälle ja istut toisella pakaralla..tuttua minulle, sinun tahatonta kehonkieltäsi kun olet halukkaana..

        "Rakas, laitatko saunan päälle" huikkaan sinulle, "minä korjaan pöydästä tiskit ja Jukka vois laittaa jotain musiikkia sillä välin" sinä huikkaat toiveena "laita se "Touch & Go Would You..?" OK Jukka hymähtää ja laittaa musiikin soimaan, vilkaisee minua kysyvästi ja vastaan katseellani että kaikki Ok.

        Menemme saunaan Jukan kanssa ja huikkaan sinulle "laitatko sen kermavaahdon ja mansikat valmiiksi, voidaan sitten saunan jälkeen nauttia ne jälkiruoaksi" katsot minua kysyvästi ja hymyilet, "dipataanko niitä maksikoita siinä kermavaahdossa?" Vastaan, kyllä kulta, niitä vois vaikka silleen syödä.. tule meidän kanssa sitten saunaan kun olet laittanut ne valmiiksi..

        Olemme löylyissä kun tulet, peseydyt ja hieman kysyvästi tulet sisään löylyhuoneeseen "tota, istunko teidän väliin kun olette jo varanneet molemmat nurkat" kyllä istu siihen vain ja samalla kun istut siihen, lasken käteni sinun reidellesi.. olen pyytänyt Jukkaa tekemään kyselemättä samoin heti kun istuudut.. et häkelly tilanteesta, sillä olet odottanut tätä, korjaat vain hieman asentoasi ja vilkaiset hymyillen meitä molempia.. isot voimakkaat kädet hyväilevät pitkin reisiesi ihoa molemmin puolin.. sinä työnnät hieman lantiotasi eteenpäin ja avaat jalkojasi jotta kädet pääsevät liukumaan pitkin kuumaa kuumaa hikistä ihoasi pitkin aina nivusiin saakka..hyvin huomaamattomasti häpyhuulia koskettaen.. sinä lasket molemmat kätesi meidän reisien päälle lepäämään ja sormesi tekevät pientä liikettä lihaksikkailla karvaisilla reisillä..hitaasti edeten kohti jäykistyviä kaluja..tätä sinä olet jo pidempään toivonut, jäykistyvä iso kalu kummassakin kädessä.. kahden miehen halukkaat sormet hyväilemässä turpeaa märkää pilluasi ja kovettuneita nännejä.. kuusi kiihkeää kättä tekee työtään, hyväillen ja himoiten..sinulla kummassakin kädessä sykkivä kalu jota hyväillä.. nousen ylös ja pyydän sinun kääntymään kontillesi polvet alalauteilla, jotta voit ottaa Jukan kalun samalla suuhusi kun minä asetun taaksesi ja upota kieleni sinun turpeaan, märkään ja liukkaaseen pilluun..nuolen sinua takaapäin pitkin turpeita pillunhuulia edeten yli välilihan aina peppuun saakka ja samalla upotan sisällesi hellän määrätietoisesti kaksi sormea..tiedän missä kohtaa sinun sisälläsi pillun etuseinällä on se kohta jokaa saa sinut suorastaan valumaan ja vapisemaan halusta...

        Kiitoksia Leidi sinun fantasiasta, ja ole hyvä nautinnosta johon se sinut johdatti..😉

        Oihh...ihanaa! Juuri sellaista kuin olen oikeastikin halunnut, mutta en ole rohjennut! Nyt on taas vaikea olla! Hyi sua...😘

        Leidi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oihh...ihanaa! Juuri sellaista kuin olen oikeastikin halunnut, mutta en ole rohjennut! Nyt on taas vaikea olla! Hyi sua...😘

        Leidi

        Mahtavaa, että osuu kohdalleen ja vie ajatuksesi syvälle fantasiaan..saa sinut haluamaan ja tunnet kuinka virityt haluamaan lisää ja viimein antamaan haluille vallan ja hyväillä nautintoa tuottaen sykkiviä orgasmeja..😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme työskenneet Jukan kanssa jo pitkään työparina, kaksi kaljua komeaa sinisilmäistä rotevaa miestä. Olemme näyttävä konstaapelikaksikko ja tiedämme sen kyllä itsekkin, monesti partioautossa on asiasta naureskeltu, kun kevyemmiltä keikoilta on lähdetty, heitetty vitsiä siittä, kuinka palvelualttiita kiekkomammat oli jäähallin kahviossa kun kävimme katsomassa, että paikallisessa isossa junnuturnauksessa on kaikki asiat hoidettu kuten yleisötapahtumassa kuuluukin. "Huomasitko kuinka se vaalea rahastaja jo lähes söi silmillään meitä kun istuttiin mokkapala kahveilla hallilla" joo huomasin, ja supatti jotain Pirjolle samalla kun katselivat meitä, taitaa olla illalla heidän miehillään Makella ja Jussilla tsäänssit kohdallaan, tai ei tytöt nyt ainakaan pääkipuiselta vaikuttaneet..

        Jukkahan on aiemminkin meillä käynyt saunomassa, ja olen huomannut kyllä, että te tulette juttuun hyvin..olen kyllä nähnyt kuinka olet katsellut häntä kun saunan jälkee on takkahuoneessa oluella istuttu pyyhkeet päällä..

        Rohkaisin mieleni ja kysyin Jukalta tänään, lähdetkö vuoron jälkeen meille? Vaimo on tehnyt lasagnea ja ja oli puhe että viinipullo ois kylmässä myös, laitetaan sauna päälle ja kylvetään porukalla, jos ei se sinua haittaa? "Hmm, Jukka vilkaisee minua ja hymynkare suupielessä tokaisee,että ei se haittaa..heh.." "Ei mulla oo kyllä muitakaan suunnitelmia ja penskat on äidillään, joten kaikin mokomin"

        Et tiennyt että tulemme kahdestaan, ja olit laittautunut vain minua varten, olet upea tiukassa reisipituisessa mekossa, joka upeasti korostaa pakaroitasi ja antaa stringiesi ääriviivojen piirtyä hennon kankaan lävitse. Toivotat meidät tervetulleeksi suoraan pöytään ja kumarrut ottamaan lasagnen uunista.. neljä silmää naulautuu sinun pakaroillesi samantien, wau, ajattelen ja ennenkuin edes tajuan, olet kääntynyt ja lasket lasagnevuoan arvioimallesi korkeudelle eteesi, naurahdat kun kysyt "näyttääkö kypsältä?" En itse ehdi sanoa mitään kun Jukka vastaa matalan karhealla äänellään "kyllä, näyttää todella hyvältä"

        Syömme viinin kanssa ja rupattelemme iloisesti, näen kuinka katselet vuoroin minua ja vuoroin Jukkaa, kiemurtelet hiukan tuolissa, ja minä tiedän jo kahden vuosikymmenen kokemukslla mitä se tarkoittaa.. olet halukkaana ja se saa sinut liikkumaan tuolla tavalla..en näe jalkojasi nyt mutta tiedän että ne tekevät rauhatonta liikettä, avaat niitä hiukan ja työnnät hieman lantiota eteen, nostat toisen jalkasi toisen reiden päälle ja istut toisella pakaralla..tuttua minulle, sinun tahatonta kehonkieltäsi kun olet halukkaana..

        "Rakas, laitatko saunan päälle" huikkaan sinulle, "minä korjaan pöydästä tiskit ja Jukka vois laittaa jotain musiikkia sillä välin" sinä huikkaat toiveena "laita se "Touch & Go Would You..?" OK Jukka hymähtää ja laittaa musiikin soimaan, vilkaisee minua kysyvästi ja vastaan katseellani että kaikki Ok.

        Menemme saunaan Jukan kanssa ja huikkaan sinulle "laitatko sen kermavaahdon ja mansikat valmiiksi, voidaan sitten saunan jälkeen nauttia ne jälkiruoaksi" katsot minua kysyvästi ja hymyilet, "dipataanko niitä maksikoita siinä kermavaahdossa?" Vastaan, kyllä kulta, niitä vois vaikka silleen syödä.. tule meidän kanssa sitten saunaan kun olet laittanut ne valmiiksi..

        Olemme löylyissä kun tulet, peseydyt ja hieman kysyvästi tulet sisään löylyhuoneeseen "tota, istunko teidän väliin kun olette jo varanneet molemmat nurkat" kyllä istu siihen vain ja samalla kun istut siihen, lasken käteni sinun reidellesi.. olen pyytänyt Jukkaa tekemään kyselemättä samoin heti kun istuudut.. et häkelly tilanteesta, sillä olet odottanut tätä, korjaat vain hieman asentoasi ja vilkaiset hymyillen meitä molempia.. isot voimakkaat kädet hyväilevät pitkin reisiesi ihoa molemmin puolin.. sinä työnnät hieman lantiotasi eteenpäin ja avaat jalkojasi jotta kädet pääsevät liukumaan pitkin kuumaa kuumaa hikistä ihoasi pitkin aina nivusiin saakka..hyvin huomaamattomasti häpyhuulia koskettaen.. sinä lasket molemmat kätesi meidän reisien päälle lepäämään ja sormesi tekevät pientä liikettä lihaksikkailla karvaisilla reisillä..hitaasti edeten kohti jäykistyviä kaluja..tätä sinä olet jo pidempään toivonut, jäykistyvä iso kalu kummassakin kädessä.. kahden miehen halukkaat sormet hyväilemässä turpeaa märkää pilluasi ja kovettuneita nännejä.. kuusi kiihkeää kättä tekee työtään, hyväillen ja himoiten..sinulla kummassakin kädessä sykkivä kalu jota hyväillä.. nousen ylös ja pyydän sinun kääntymään kontillesi polvet alalauteilla, jotta voit ottaa Jukan kalun samalla suuhusi kun minä asetun taaksesi ja upota kieleni sinun turpeaan, märkään ja liukkaaseen pilluun..nuolen sinua takaapäin pitkin turpeita pillunhuulia edeten yli välilihan aina peppuun saakka ja samalla upotan sisällesi hellän määrätietoisesti kaksi sormea..tiedän missä kohtaa sinun sisälläsi pillun etuseinällä on se kohta jokaa saa sinut suorastaan valumaan ja vapisemaan halusta...

        Kiitoksia Leidi sinun fantasiasta, ja ole hyvä nautinnosta johon se sinut johdatti..😉

        Nain sinua kolmella sormella takaapäin ja nuolen koko erogeenistä aluetta himon vallassa, valut kiimaa kun imet samalla Jukan kalua ahnaasti, ynähtelet ja joudut välillä päästämään ison kalun suustasi jotta voit huohottaa.. kuulen kuinka toinen mies huokailee kiihtyvästi nautinnosta jonka vaimoni ahnas suu hänelle aiheuttaa, se kiihottaa myös minua todella paljon ja tunnen kuinka kaluni seisoo kovana ja sykkivänä sin pohkeitasi vasten kun olet kontillani edessäni nuoltavana..voin hitaasti keinuttaa lanteitani ja tuntea kuuman ihosi kalussa ja kiveksissä..

        Valut ja lanteesi vatkaa käteni naintia vastaan ja suuni painautuu sinua vasten lujaa takaapäin..tunnen kuinka sinun orgasmi ottaa vallan ja pillusi puristuu sormieni ympärille näen kuinka vesiputouksen lailla squirttaat lemmennwstettä ja peppusi supistelee samassa tahdissa silmieni edessä.. hyväilen sykkivää peräaukkoasi peukalolla, hieman työntäen sitä tiukkaan puristukseen..orgasmisi tuntuu kestävän tällä kertaa todella pitkään ja ehdin nähfä että ei Jukka tule runkkaavaa kättäsi kovin pitkään kestämään.. vedän rauhallisesti pillusi limasta kiiltävät sormeni ulos sinusta ja asetan kaluni sykkivän turpean kiiltävän pillusi huulille.. työnnän sen hitaasti pohjaan saakka ja sinä huokaiset nautinnosta..otat samalla toisrn miehen kalun suuhusi ja alat ynisten imeä sitä kun nain sinua rajusti takaapäin, samalla sormin hyväillen liukkaana kiiltävää peppuasi.. Jukka ei kestä enempää vaan vetää kalun sinun suustasi ja laukeaa kaarella sinun rinnoillesi.. hyväilet rintojasi levittäen vierasta spermaa pitkin ihoasi..olet siinä niin kiimainen näky että vedän kaluni ulos ja sinä käännyt samantien, imaiset kaluni ahnaaseen suuhun ja alan sykkiä spermaa samantien.. päästät kaluni suustasi ja sinun huulilta valuu sinne lauennut sperma rinnoillesi samalla kun vielä viimeiset roiskeet lentävät päällesi..tunnen sormesi pepullani kun hyväilet sitä kaluni sykkiessä toisessa kädessäsi..

        Aika mennä suihkuun, naurahdamme yhdessä, "peseydytään ja mennään jälkkäreille, iltahan on vielä nuori" sinä sanot ja alat pestä spermoja pois etumukseltasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nain sinua kolmella sormella takaapäin ja nuolen koko erogeenistä aluetta himon vallassa, valut kiimaa kun imet samalla Jukan kalua ahnaasti, ynähtelet ja joudut välillä päästämään ison kalun suustasi jotta voit huohottaa.. kuulen kuinka toinen mies huokailee kiihtyvästi nautinnosta jonka vaimoni ahnas suu hänelle aiheuttaa, se kiihottaa myös minua todella paljon ja tunnen kuinka kaluni seisoo kovana ja sykkivänä sin pohkeitasi vasten kun olet kontillani edessäni nuoltavana..voin hitaasti keinuttaa lanteitani ja tuntea kuuman ihosi kalussa ja kiveksissä..

        Valut ja lanteesi vatkaa käteni naintia vastaan ja suuni painautuu sinua vasten lujaa takaapäin..tunnen kuinka sinun orgasmi ottaa vallan ja pillusi puristuu sormieni ympärille näen kuinka vesiputouksen lailla squirttaat lemmennwstettä ja peppusi supistelee samassa tahdissa silmieni edessä.. hyväilen sykkivää peräaukkoasi peukalolla, hieman työntäen sitä tiukkaan puristukseen..orgasmisi tuntuu kestävän tällä kertaa todella pitkään ja ehdin nähfä että ei Jukka tule runkkaavaa kättäsi kovin pitkään kestämään.. vedän rauhallisesti pillusi limasta kiiltävät sormeni ulos sinusta ja asetan kaluni sykkivän turpean kiiltävän pillusi huulille.. työnnän sen hitaasti pohjaan saakka ja sinä huokaiset nautinnosta..otat samalla toisrn miehen kalun suuhusi ja alat ynisten imeä sitä kun nain sinua rajusti takaapäin, samalla sormin hyväillen liukkaana kiiltävää peppuasi.. Jukka ei kestä enempää vaan vetää kalun sinun suustasi ja laukeaa kaarella sinun rinnoillesi.. hyväilet rintojasi levittäen vierasta spermaa pitkin ihoasi..olet siinä niin kiimainen näky että vedän kaluni ulos ja sinä käännyt samantien, imaiset kaluni ahnaaseen suuhun ja alan sykkiä spermaa samantien.. päästät kaluni suustasi ja sinun huulilta valuu sinne lauennut sperma rinnoillesi samalla kun vielä viimeiset roiskeet lentävät päällesi..tunnen sormesi pepullani kun hyväilet sitä kaluni sykkiessä toisessa kädessäsi..

        Aika mennä suihkuun, naurahdamme yhdessä, "peseydytään ja mennään jälkkäreille, iltahan on vielä nuori" sinä sanot ja alat pestä spermoja pois etumukseltasi...

        Oihh.....älä kiusaa enää! Mä en kestä! Pakko lähteä leikkimään leluillani. Herranen aika, kun on vaikea olla.......mahlat alkaa valua jo liikaa, huohotan aivan täysillä! 🥰

        Leidi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oihh.....älä kiusaa enää! Mä en kestä! Pakko lähteä leikkimään leluillani. Herranen aika, kun on vaikea olla.......mahlat alkaa valua jo liikaa, huohotan aivan täysillä! 🥰

        Leidi

        😜 Upea kuulla Leidi, nautinnollisia hetkiä sinulle😉 olisi upea kuulla kuinka teit sen itsellesi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😜 Upea kuulla Leidi, nautinnollisia hetkiä sinulle😉 olisi upea kuulla kuinka teit sen itsellesi😉

        Olin niin kiihottuneessa tilassa, ettei siihen paljon tarvittu. Makkariin selälleen, hieromasauva ja kädet, kuvittelin miehen päälleeni voimakkaana painamassa. Pari minuuttia, niin laukesin rajusti, tuntui että reidetkin vapisivat jonkin aikaa. Täytyi lähteä lenkille, että vähän rauhoittui.
        Kiitos sinulle kuumasta viikonlopusta! Teki todella hyvää, on kuin olisi jännitystilat hävinneet kehosta, pehmeä olo. Toivottavasti muutkin lukijat nauttivat.
        Sun kannattaisi kirjoitella seksinovelleja ja julkaista niitä eri sivustoilla. Sen verran hyvä kirjoittaja olet!

        Pusuja Leidiltä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin niin kiihottuneessa tilassa, ettei siihen paljon tarvittu. Makkariin selälleen, hieromasauva ja kädet, kuvittelin miehen päälleeni voimakkaana painamassa. Pari minuuttia, niin laukesin rajusti, tuntui että reidetkin vapisivat jonkin aikaa. Täytyi lähteä lenkille, että vähän rauhoittui.
        Kiitos sinulle kuumasta viikonlopusta! Teki todella hyvää, on kuin olisi jännitystilat hävinneet kehosta, pehmeä olo. Toivottavasti muutkin lukijat nauttivat.
        Sun kannattaisi kirjoitella seksinovelleja ja julkaista niitä eri sivustoilla. Sen verran hyvä kirjoittaja olet!

        Pusuja Leidiltä 😘

        Wau, ihan mahtavaa kuulla että sait nauttia kunnolla😊 Ja valtavasti kiitoksia palautteesta, todella mukava saada palautetta lukijalta👍🏻 Olisi todella hienoa saada palautetta enemmänkin, toki onhan tänne muutamia palautteita tullut kiitokset kaikille.

        Olen joskus ajatellutkin, että voisin kokeeksi kirjoittaa jonkin pidemmän tarinan, mutta en ole rohkaistunut vielä sille asteelle.

        Mutta ehkä se kirjoittaminen on taas hivenen lähempänä, kun sai kuulla näistä lyhykäisistä tarinan palasista positiivista palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, ihan mahtavaa kuulla että sait nauttia kunnolla😊 Ja valtavasti kiitoksia palautteesta, todella mukava saada palautetta lukijalta👍🏻 Olisi todella hienoa saada palautetta enemmänkin, toki onhan tänne muutamia palautteita tullut kiitokset kaikille.

        Olen joskus ajatellutkin, että voisin kokeeksi kirjoittaa jonkin pidemmän tarinan, mutta en ole rohkaistunut vielä sille asteelle.

        Mutta ehkä se kirjoittaminen on taas hivenen lähempänä, kun sai kuulla näistä lyhykäisistä tarinan palasista positiivista palautetta.

        Palautetta on aina kiva saada, hyvää tai huonoa. Niistä oppii, vielä kun joku enemmän kirjoittanut kommentoi, niin aina parempi. Nyt vain rohkeasti kirjoittamaan! Mitä enemmän kirjoitat, sitä paremmaksi tulet. Huomaat kehittymisen siitä, kun sitten luet vanhempia kirjoituksiasi.
        Lue paljon erilaista kirjallisuutta, ei pelkästään seksiin liittyvää. Pidä aina mukanasi lehtiö ja kynä, niin voit heti kirjoittaa ideasi ylös. Niitä tulee joka paikassa, etkä muista niitä sitten kun olet kotona.
        Kirjoittaminen on mukavaa, siinä kirjoittaa omia haaveitaan, toiveitaan ja fantasioitaan, kuten tänäänkin on kirjoiteltu. Voisi sanoa, että se on jonkinlaista terapiaa, ainakin minulle se on ollut.

        Onnea kirjailijan urallesi! 👍🏻

        Hyvää yötä toivottaa Leidi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautetta on aina kiva saada, hyvää tai huonoa. Niistä oppii, vielä kun joku enemmän kirjoittanut kommentoi, niin aina parempi. Nyt vain rohkeasti kirjoittamaan! Mitä enemmän kirjoitat, sitä paremmaksi tulet. Huomaat kehittymisen siitä, kun sitten luet vanhempia kirjoituksiasi.
        Lue paljon erilaista kirjallisuutta, ei pelkästään seksiin liittyvää. Pidä aina mukanasi lehtiö ja kynä, niin voit heti kirjoittaa ideasi ylös. Niitä tulee joka paikassa, etkä muista niitä sitten kun olet kotona.
        Kirjoittaminen on mukavaa, siinä kirjoittaa omia haaveitaan, toiveitaan ja fantasioitaan, kuten tänäänkin on kirjoiteltu. Voisi sanoa, että se on jonkinlaista terapiaa, ainakin minulle se on ollut.

        Onnea kirjailijan urallesi! 👍🏻

        Hyvää yötä toivottaa Leidi

        Kyllä se näin on, jos ei mitään palautetta saa, se ei oikein rohkaise jatkamaan. Tämä kirjoittaminen on minulla ollut tällaista pientä kivaa, ja ihan kokeilun vuoksi kirjoittelua, että onko tällaiselle lukijoita, ja uppoaako se vai onko lähestymiskulma väärä. Tietysti on niin että jotkut tykkää ja jotkut ei, mutta niinhän se on kaikissa asioissa.

        Olen todella ahkera kirjallisuuden lukija, ja seksinovellit, tai yleensä eroottinen kirjallisuus on ollut vain murto-osa lukemistostani, mutta olen kyllä useampia sarjoja niitäkin lukenut ja tykkään kyllä genrestä sopivina annoksina.

        Nämäkin pätkät jotka tänne kirjoitin, ovat vain puhelimella näpyteltyjä pätkiä, ikäänkuin tajunnanvirtaa sillä hetkellä, ja varmasti hieman pidempään keskittyen oikean koneen äärellä, muotoilut ja kerronta paranisi huomattavasti.

        Tuo lehtiö ja kynä mukaan vinkki, on kyllä ehdottomasti hyvä, varsinkin jos uskaltaudun pidempää tarinaa laatimaan. Myös eräs lempikirjailijani korostaa sitä omassa kirjallisuudessan, kuinka tärkeää on kirjata ajatuksia ylös sillä hetkellä, siinä maisemassa, siinä tunnelmassa, jossa ne mieleen juolahtavat.

        Kiitoksia sinulle palautteesta ja vinkeistä vielä kerran, toivotaan, että muutkin lukijat ehtivät hetken haaskata ja antaa palautetta, ja tärkein tietysti. Toivotaan että näistä pikku sepustuksista on ollut iloa :) Yllättävän paljon on laskuriin lukijoita kertynyt muutamassa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nain sinua kolmella sormella takaapäin ja nuolen koko erogeenistä aluetta himon vallassa, valut kiimaa kun imet samalla Jukan kalua ahnaasti, ynähtelet ja joudut välillä päästämään ison kalun suustasi jotta voit huohottaa.. kuulen kuinka toinen mies huokailee kiihtyvästi nautinnosta jonka vaimoni ahnas suu hänelle aiheuttaa, se kiihottaa myös minua todella paljon ja tunnen kuinka kaluni seisoo kovana ja sykkivänä sin pohkeitasi vasten kun olet kontillani edessäni nuoltavana..voin hitaasti keinuttaa lanteitani ja tuntea kuuman ihosi kalussa ja kiveksissä..

        Valut ja lanteesi vatkaa käteni naintia vastaan ja suuni painautuu sinua vasten lujaa takaapäin..tunnen kuinka sinun orgasmi ottaa vallan ja pillusi puristuu sormieni ympärille näen kuinka vesiputouksen lailla squirttaat lemmennwstettä ja peppusi supistelee samassa tahdissa silmieni edessä.. hyväilen sykkivää peräaukkoasi peukalolla, hieman työntäen sitä tiukkaan puristukseen..orgasmisi tuntuu kestävän tällä kertaa todella pitkään ja ehdin nähfä että ei Jukka tule runkkaavaa kättäsi kovin pitkään kestämään.. vedän rauhallisesti pillusi limasta kiiltävät sormeni ulos sinusta ja asetan kaluni sykkivän turpean kiiltävän pillusi huulille.. työnnän sen hitaasti pohjaan saakka ja sinä huokaiset nautinnosta..otat samalla toisrn miehen kalun suuhusi ja alat ynisten imeä sitä kun nain sinua rajusti takaapäin, samalla sormin hyväillen liukkaana kiiltävää peppuasi.. Jukka ei kestä enempää vaan vetää kalun sinun suustasi ja laukeaa kaarella sinun rinnoillesi.. hyväilet rintojasi levittäen vierasta spermaa pitkin ihoasi..olet siinä niin kiimainen näky että vedän kaluni ulos ja sinä käännyt samantien, imaiset kaluni ahnaaseen suuhun ja alan sykkiä spermaa samantien.. päästät kaluni suustasi ja sinun huulilta valuu sinne lauennut sperma rinnoillesi samalla kun vielä viimeiset roiskeet lentävät päällesi..tunnen sormesi pepullani kun hyväilet sitä kaluni sykkiessä toisessa kädessäsi..

        Aika mennä suihkuun, naurahdamme yhdessä, "peseydytään ja mennään jälkkäreille, iltahan on vielä nuori" sinä sanot ja alat pestä spermoja pois etumukseltasi...

        Katan pöytään vähän suolaista, ja niitä mansikoita kermavaahdon kera. Pyydän miehet pöytään ja kaadan kahvia mukeihin. Miehet istuvat vierekkäin ja juttelevat jostain työasiasta. Minä istun vastakkain miestäni ja rakkaus täyttää mieleni. Rakas kaljuni! Tunnet katseeni ja vilkaiset minua, katson takaisin ja kysyn himon täyttämällä äänellä, ”saanko sen jälkiruoan jo nyt”. Katsot uudestaan minua, siirrät tuolia taaksepäin ja levität reitesi. Pyyhkeesi putoaa lattialle, jatkat puhetta työkaverisi kanssa, minun kontatessa pöydän alta reisiesi väliin. Olen täysin kiihkon vallassa kun katselen kaluasi, joka seisoo jo ylväänä. Sivelen reisiäsi, puren ja näykin niitä. Ne ovat niin ihanan karvaiset, himo jyllää alapäässäni, otan kalustasi kiinni, vetäen nahkan pois terskan päältä. Otan terskan suuhuni, se tuntuu niin hyvältä, hyväilen kielelläni sen reunoja. Mies jatkaa vain puhettaan työkaverinsa kanssa. Minuun iskee pikku piru, lisään vauhtia, runkaten samalla vartta, kalusi on niin suuri, etten ole ennen saanut sitä mahtumaan suuhuni. Mutta nyt kurkkuni, nieluni on niin rentona, että yhtäkkiä koko elimesi on suussani, huuleni tuntevat häpykarvasi. Sinä olet seota ja karjaiset: ”saatanan vitun narttu, senkin huora!”
        Tunnen kätesi pääni ympärillä ja alat nussia minua suuhun, karjuen, ”vitun saatanan huora, senkin narttu, ime saatana!” En pysty tekemään mitään, kun puristat tiukasti hiuksistani. Et tarvitse enää montaakaan työntöä, kun alat laueta. Tunnen teräviä sperman suihkaisuja nielussani, onneksi saan nieltyä kaiken, eikä pisaraakaan mene ohi. Huohotat pitkään ja sivelet jo hellemmin päätäni. Kalusi alkaa pehmetä ja lupsautan sen suustani, antaen vielä suukon terskan päähän. Mies katsoo minua silmiin ja sanoo, ”kiitos, rakas narttuni!”
        Työkaverisi on ollut aivan hiljaa ja katsellut tapahtumaa aivan ällistyneenä. ”Ei mun vaimo vaan tollaista tehnyt”, hän sanoo ääni käheänä. Katsahdan mieheeni, hän nyökkää. Konttaan työkaverin reisien väliin. ”Jos minä sitten teen, niin tiedät mistä olet jäänyt vaille”, ja aloitan leikkini hänen kalullaan...........

        Mukavaa päivän jatkoa!

        Leidi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katan pöytään vähän suolaista, ja niitä mansikoita kermavaahdon kera. Pyydän miehet pöytään ja kaadan kahvia mukeihin. Miehet istuvat vierekkäin ja juttelevat jostain työasiasta. Minä istun vastakkain miestäni ja rakkaus täyttää mieleni. Rakas kaljuni! Tunnet katseeni ja vilkaiset minua, katson takaisin ja kysyn himon täyttämällä äänellä, ”saanko sen jälkiruoan jo nyt”. Katsot uudestaan minua, siirrät tuolia taaksepäin ja levität reitesi. Pyyhkeesi putoaa lattialle, jatkat puhetta työkaverisi kanssa, minun kontatessa pöydän alta reisiesi väliin. Olen täysin kiihkon vallassa kun katselen kaluasi, joka seisoo jo ylväänä. Sivelen reisiäsi, puren ja näykin niitä. Ne ovat niin ihanan karvaiset, himo jyllää alapäässäni, otan kalustasi kiinni, vetäen nahkan pois terskan päältä. Otan terskan suuhuni, se tuntuu niin hyvältä, hyväilen kielelläni sen reunoja. Mies jatkaa vain puhettaan työkaverinsa kanssa. Minuun iskee pikku piru, lisään vauhtia, runkaten samalla vartta, kalusi on niin suuri, etten ole ennen saanut sitä mahtumaan suuhuni. Mutta nyt kurkkuni, nieluni on niin rentona, että yhtäkkiä koko elimesi on suussani, huuleni tuntevat häpykarvasi. Sinä olet seota ja karjaiset: ”saatanan vitun narttu, senkin huora!”
        Tunnen kätesi pääni ympärillä ja alat nussia minua suuhun, karjuen, ”vitun saatanan huora, senkin narttu, ime saatana!” En pysty tekemään mitään, kun puristat tiukasti hiuksistani. Et tarvitse enää montaakaan työntöä, kun alat laueta. Tunnen teräviä sperman suihkaisuja nielussani, onneksi saan nieltyä kaiken, eikä pisaraakaan mene ohi. Huohotat pitkään ja sivelet jo hellemmin päätäni. Kalusi alkaa pehmetä ja lupsautan sen suustani, antaen vielä suukon terskan päähän. Mies katsoo minua silmiin ja sanoo, ”kiitos, rakas narttuni!”
        Työkaverisi on ollut aivan hiljaa ja katsellut tapahtumaa aivan ällistyneenä. ”Ei mun vaimo vaan tollaista tehnyt”, hän sanoo ääni käheänä. Katsahdan mieheeni, hän nyökkää. Konttaan työkaverin reisien väliin. ”Jos minä sitten teen, niin tiedät mistä olet jäänyt vaille”, ja aloitan leikkini hänen kalullaan...........

        Mukavaa päivän jatkoa!

        Leidi

        Tuhma Leidi ;)

        Saas nähdä kuinka mun tarinan kirjoituksen kanssa käy, olen alkanut raapustelemaan sitä tietokoneelle. Ensimmäiset kymmen sivua on kirjoitettuna..

        Ei sitä ainakaan tänne viitsi alkaa leikkaamaan, kun on tuo 5000 merkin rajoitus, olisi kuitenkin hankala saada mitään muotoiluja säilymään niin ettei luettavuus kärsi.

        Näyttää, että fiktio vie mukanaan, ja tarinaa tulee kuin itsestään, ja jos tämä meno jatkuu, niin siittä tulee aika pitkä kertomus. En tiedä pysyykö se tyypillisen novellin määritelmässä, vai mikä siitä kehkeytyy.

        Mutta ainakin toistaiseksi sitä on ollut viihdyttävä kirjoittaa ja sen juonen rakenne vilahtelee ajatuksissa pitkästi edellä, tosin jatkuvasti syntyy uusia mielikuvia myös erilaisista juonenkäänteistä ja mihin niiden lopputulemat johtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhma Leidi ;)

        Saas nähdä kuinka mun tarinan kirjoituksen kanssa käy, olen alkanut raapustelemaan sitä tietokoneelle. Ensimmäiset kymmen sivua on kirjoitettuna..

        Ei sitä ainakaan tänne viitsi alkaa leikkaamaan, kun on tuo 5000 merkin rajoitus, olisi kuitenkin hankala saada mitään muotoiluja säilymään niin ettei luettavuus kärsi.

        Näyttää, että fiktio vie mukanaan, ja tarinaa tulee kuin itsestään, ja jos tämä meno jatkuu, niin siittä tulee aika pitkä kertomus. En tiedä pysyykö se tyypillisen novellin määritelmässä, vai mikä siitä kehkeytyy.

        Mutta ainakin toistaiseksi sitä on ollut viihdyttävä kirjoittaa ja sen juonen rakenne vilahtelee ajatuksissa pitkästi edellä, tosin jatkuvasti syntyy uusia mielikuvia myös erilaisista juonenkäänteistä ja mihin niiden lopputulemat johtaa.

        Moikka!
        Vai olen minä tuhma! Eikös miehet tykkää suihinotoista! Minä ainakin tykkään antaa sitä, varsinkin kermavaahdon kera!
        Elävää elämäähän minä kerron, niin tai omaa fantasiaani. Ihanaa kun kirjoitat, siitä se lähtee. Minullakin tarina alkaa elää päässäni, kun on oikea fiilis, niin tekstiä tulee solkenaan, se ei katso aikaa.
        Sitten kun novellisi on valmis, niin sun kannattaa julkaista se jollain sivustolla, vaikka samalla kuin minä!
        En kylläkään kerro missä minä julkaisen tarinoitani. 😉

        Kirjoitusintoa
        Leidi


    • Anonyymi

      Olipa kuumottavaa settiä!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe