Olin joutua/osittain jouduin nettihuijauksen uhriksi

Anonyymi

Harmittaa ja sapettaa. Vietin tämän johdosta unettoman yönkin ja uskalsin alkaa unelmoida suuria. En tiedä miksi olin niin tyhmä? Kenties väsymys ja epätoivo vaikutti ja kiire.

Kaikki alkoi, kun törmäsin FB:ssa hieman outoon viestiin, jossa henkilö halusi lahjoittaa omaisuutensa hyvää hyvyyttään oikealle henkilölle. Ajattelin että joopa joo, mutta jostain syystä tartuin kuitenkin syöttiin. Henkilö kyseli minulta asioita ja sanoi lopulta valinneensa minut omaisuutensa saajaksi. Hän pyysi ottamaan yhteyttä asianajajaansa ja antoi tämän meiliosoitteen. Otin yhteyttä ja googlettelin tämän asianajajan ja hän on ihan oikea henkilö. No hän sitten kirjoitteli melko lyhytsanaisesti ja kyseli joitain tietoja. Joku hälytti jo takaraivossa, koska annoin tilinumeron tilille joka on tyhjä ja jota en käytä. Mitään sos. turvatunnuksia en antanut, eikä niitä kysytty, mutta nimen ja osoitteeni ja puhennumeroni menin antamaan. Sitten tämän hybväntekijän pankki otti yhteyttä WhatsAppin kautta. Kirjoittivat oikein pitkät lakiselosteet ja ihmettelin siinä jo melko paljon, että WhatsAppin kauttako nämä hoidetaan. No WhatsAppin "pankin" yhteydestiedoissa oli vaan gmail-tili ja ihmettelin tätäkin. Googlailin pankkia enkä löytänyt mitään gmail-tilejä. Sitten luinkin, että nämä ovat huijauksia. Minun olisi pitänyt maksaa 200€ dokumenttikuluja ennen kuin saisin tämän lahjoituksen. Sain myös virallisen näköisen Act of Donation dokumentin, joka pitäisi allekirjoittaa ja lähettää.

Heräsin onneksi ajoissa toiveunistani ja tajusin, että ihmeitä ei tapahdu ja kaikki mikä on liian hyvää ollakseen totta on kusetusta. Rikosilmoitus tehty.

Tyhmä olo. Älkää olko yhtä sinisilmäisiä kuin minä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, Valkku.

      • Anonyymi

        Vitsiä pukkaa.


    • Anonyymi

      Mä maksoin 200 ja heti tuli postissa 10000 Onecoinia.
      Pysivät lähettämään euroina puolet takasin. Tietenkin tein niin, koska OneCoinissa on KYC ja sen voi jäljittää.

      Ostan kohta lisää

      • Anonyymi

        Sussa on liikemiestä, kyllä minäkin olisin ottanut...

        Laitappa tililleni vaikka 100000 eeroo niin pistän sulle salkullisen onecoineja, jos on ylimääräsiä vahingossa tullut, saat pitää.

        Reilu Jätkä


    • Anonyymi

      Minuakin kerran meinattiin huijata, mutta onneksi olin lukenut Valkun tarinoita. Valkku kertoi, että rikoksesta epäiltyä voidaan ja pitää kohdella syyllisenä, jos rikos on riittävän vakava. Valkku myös sanoi, että businessmiesten henkilötunnukset ja kasvot paljastuvat ja paljastetaan Iltalehdessä aivan kuten kuuluukin.

      Siitä alkaen minua ei ole voitu huijata. Kiitos Valkku kaikista opetuksistasi - olet luontainen opettaja, sillä opetat häpeän tunteella. Onneksi et ole kadottanut lestattien jalkapuumenetelmää eli kirkon eteen vaan kaikkien töllisteltäväksi. Kiitos myös siitä, kun pelastit Talvivaaran kaivosyhtiön talouden sekä Kainuun kauniin luonnon pyyteettömästi ja ilman korvausta. Kiitos kun pystyit piilottamaan 400 000 tonnia rikkihappoa sen paikallisen edustussaunan taakse.

      Kiitos myös siitä, kun hoidat pyyteettömästi koko pohjoisen Euroopan maahantuloasiat kuntoon parhaaksi katsomallasi tavalla. Kukaan ei osaa hoitaa mitään niin hyvin kuin sinä. Ja kiitos siitä, kun olet kehittämässä ilman korvausta viidennen sukupolven koronarokotetta sekä uutta vety- ja fuusioreaktoria koko ihmiskunnan käyttöön.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin, suorastaan loistavasti kirjoitettu!


    • Anonyymi

      Puhelinhuijauksiakin on, itselleni tuli kerran soitto: olet voittanut Bermuda-risteilyn Karibianmerellä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe