Munille potkiminen koulussa

Anonyymi

Olen 6-luokkalainen poika. Katselin toisen luokan oppilaita ikkunasta välitunnilla. Koulun pihalla kaksi poikaa pitivät yhtä poikaa selällään maassa kun kolmas hakkasi polvellaan tämän pojan haaroväliä. Poika huusi ja ovesta tullut välituntivalvoja näki tilanteen ja puuttui heti siihen. Tämä tilanne toimii hyvänä esimerkkinä, jolloin kiusaajille aiheutuu jälki-istuntoa ym., mutta tässäkin tapauksessa tämä potkittu oppilas vain kärsii. Olen aiemmin nähnyt tämän saman pojan saavan potkuja munille ja varmaankin pallit murskana. Joka kerta kiusaajille tästä annetaan jälki-istuntoa ja muuta mutta aina on yksi joka kärsii. Kiusattu ei voi asialle mitään että häneltä poistetaan lapsensaantikyky ja aiheutetaan jatkuvasti tuskaa.

6

568

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua ei oo ikinä koulussa munille potkittu, mutta olen lyönyt munani pyörän runkoon ja tiedän kjinka helvetisti se sattuu ja minun mielestä niiltä kiusaajilta jotka noin tekee pitäisi leikata munat irti.

• Anonyymi

Mä oon tippunut polkupyörän rungon päälle ja se kipu joka siitä tuli on niin vitun paha että melkein oksensin siihen tielle.

• Anonyymi

Siinä kanssa katselit vain monen muun lailla.Oneksi olkoon sehän ei kuulunt sinulle? Olisit heti mennyt sanomaan Opetajanhuone, vahitmiestari. Tai juossut koulunpihalle ja ravsistellut vältuntivalvojaa asiasta.Terveisiä koulukiusauksen uhri Veslan peruskoulun pihalta kun kukaan ei nähnyt ei auttanut ja en siksi tullut kuulksi.Mikä sama asia on monessa muussa ItÄ-Helsingin peruskouluissa ollut jo 52-54 vuotta.

• Anonyymi

Sehän on vain hauskaa, että tuolle pojalle aiheutetaan tuskaa hakkaamalla toistuvasti sen munia. Ja jos pallit hajoo niin se on sitten vaan hups ja oivoi. Ei maailma yksiä palleja kaipaa.

• Anonyymi

Minkähän voiman tulos tuo vastaus oli? Oletko syntynyt rotan vuonna?

• Anonyymi

Lapsilla ei ole kunnon käsitystä siitä mitä on A luokka. He eivät kykene näkemään ympärillään sellaista arvoa ja kauneutta, joka todella vaikuttaa, koska heillä olisi tuolloin varsinainen lisääntymisaika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45159
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      121
      25963
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      163
      10782
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9311
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      84
      8456
    8. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      7923
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe