Uskomaton tuomio, mustaihoinen sai 3 pelin kiellon ja hänen väkivaltansa valkoihoinen uhrinsa 10 pelin. Mistä tämä kertoo ja mihin tämä hyysäämminen oikein johtaa. Ei valkoisen miehen velkataakka voi olla ikuinen.
Suuria häpeä jalkapallolle.
Anonyymi
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
On suuri häpeä että tuollainen jätkä pelaa maajoukkueessa Suomen lippu rinnassa.
- Anonyymi
Nyt räyhäglenin asianajajajitkee että olisi pitänyt tulla vuoden kielto ainakin 10 pelin siaan noh räyhäglenille 5 vuoden pelikieto väkivallasta siiten olsi vaatimukset kohdillaa.
- Anonyymi
UEFA on aikamoinen pelleporukka. Paljonkohan niille tällä kertaa maksettiin?
- Anonyymi
MTV on pyrkinyt jäjittelemään YLEn hälmöilyjä. Nyt meni ohi. Tuomiosta kertoessaan MTV jätti mainitsematta tämän väkivaltaisen pelikiellon.
Odotettavissa lienee vielä oikeuskäsittelykin. - Anonyymi
I can't stand monkey...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026