Laukean aina hieronnassa...

Anonyymi

Tarvitsen oikeaa hierontaa, mutta hävettää mennä kun alaselän pakaroiden tai jalkojen hieronnassa paperi kastuu joka kerta vaikka en saa edes erektiota. En halua mennä mihinkään thaihierontaan tuskin siellä saa oikeaa hierontaa. Mitä teen?

32

4806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi itseään pitää hävetä. Minulla on aina voimakas erektio kun ko. paikkoja hierotaan ja paperi kastuu kunnolla.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Se on luonnollista, älä vaan lopeta hierojalla käymistä ja se voi mennä ohi eikä ammattilainen oo milläsäkkään... Luonto on... T. Naishieroja 40 v kokemuksella.

      • Anonyymi

        👍🙏👍


      • Anonyymi

        Eikö joku vois olla millänsikään :( edes kivaa juttuu alkas heittään


      • Haluaisitko opettaa minua hieromaan?


    • Anonyymi

      Sama vika rahikaisella:(

    • Anonyymi

      Mikä tässä on ongelma?

    • Anonyymi

      Tänään just kävi noin vellit housuissa pakarahieronnassa... Hieroja jatkoi kuin mitään ei ois tapahtunu... Vaikka tunsi nytkeen käsissään...

    • Anonyymi

      Meitä on paljon ko. Ongelmasta kärsivää.. Voisko joku hierojakin kommendoida???

      • Anonyymi

        Ei siintä tarvitse ongelmaa tehdä. Asiakas voi heti hierontaan tullessaan mainita että tällainen reaktio voi jossain vaiheessa tulla. Hieroja kyllä osaa suhtauta tilanyeeseen asiallisesti tekemättä siintä numeroa, kyllä sitä aika usein tapahtuu joskaan ei ihan päivittäin. Bokserit voi ottaa pois niitä ei hieronnassa tarvita varoa pakaroita reisiä hieroessa sotkeentuuko öljyyn voi reidet hieroa nivustaipeeseen asti itse nivustaivetta ei herota. Alastomuus ei hierojaa haittaa käytäntö on etta asikas peitellän pyyhkeillä niin että vain hierottava alue on paljaana. Kyseinen "ongelma " ei ole ikäkysymys sitä tapahtuu kaikissa ikäryhmissä. Herkimmät alueet pakarat, reidet ja palle/vatsahieronta joillain myös ritalihakset (miehet). On myös niitä jota eivät halua mitään peittoja eli ovat ihan nakuna se on levästi sanottuna vähän kiusallista mutta menettelee kyllä. Eräs suhteelliseni iäkäs mies totesi. "Aina hieronnassa mun ihoni ronklaa" T, mieshieroja


    • Anonyymi

      Sama homma minulla. En kiihotu seksuaalisesti hieronnasta. Alaselkää hierottaessa ja pakaroita alkaa vaan tuntumaan alapäässä , että kohta tulee ja niin kastuu housut. Monta kertaa on niin käynyt ja aina pelko siitä ku jännittää hierojalla, että tuleeko lasti housuun.

      • Anonyymi

        👌👌👌


    • Hierojalla hyvä olla alasti. Tuntuu paremmalta.

      • Anonyymi

        Jep jep


    • Anonyymi

      Mä en laukea hieronnassa mutta pahaa tekee lähinnä reisien hieronnassa, eilen kun alku jöpöttämään hieroja siirti vaan vehettä pyyhkeen alle että sai hierottua sisäreidet! No problems

    • Anonyymi

      Käyn vakihierojalla. Nykyään aina aloitetaan veitikan käsityöllä, jonka jälkeen on paljon helpompi olla niin hierojan kuin hierottavan. Ollaan sen verran hyvin tultu tutuiksi, että hieronan jälkeen on pienestä lisämaksusta nopea yhdyntä. Tässä toki pitkä asiakassuhde ja luotto molemmin puolin.

      • Anonyymi

        No siinä ei tarvi sitten jännitellä eikä ujostella!


      • Anonyymi

        Kenellä hierojalla käyt?


    • Anonyymi

      Hmm... tuollaisesta on tilausta kohtuuhintaista asiallista palvelua, kysyntä voisi räjähtää käsiin....
      nyt ala lähtenyt ns, käsistä.

      • Anonyymi

        No nyt helpottaa jos seisoo niin jatkavat hommia eivätkä kiinnitä mitään huomiota, jos seisova penis tiellä siirtävät peniksen syrjään... voin siis nauttia hieronnasta ilman pelkoa!


    • Anonyymi

      Mä oon lauennut usein kun reisiä hierontaan. Vaki mieshierojalla käyn ja ei oo siitä ollut moksiskaan.

    • Anonyymi

      Ei taho enää nousta lepotilasta.

    • Anonyymi

      Joo kerta riittää. Sit voi olla loppuhieronnan rentona

    • Anonyymi

      Voin hieroa miestä,niin voit olla ihan
      vapaasti,ei tarvitse jännittää,olen mies,,

    • Anonyymi

      Jos laukeaa vahingossakin hieronnassa, niin on parempi laittaa hieronnan ajaksi pois se 9mm pistooli tyynyn alta.

    • Anonyymi

      Onneksi hierojat ymmärtää aika hyvin, eivätkä tee ongelmaa tästä

    • Anonyymi

      Anna palaa vaan ja rentoudu, mitä tapahtuu hierojalla jää hierojalle...

      • Anonyymi

        Tilasin fysoterapia liikkeestä hieronta ajan oli puoleen hintaan harjottelian aikoja, Heitin paidan japöksyt pois ja asetuin hieronta pöydälle, alettiin varpaista ylöspäin ja edettiin pakaroihin, siinä vaiheessa ajattelin mitä jos tunteet saa vallan, ilmeisesti hierojan kädet osuivat hiukan penikseen joka oli jalkojen välissä siinä samassa koin miten aloin laukeemaan tunne oli se mitä siinä yleensä on, pyysin paperia kuivatakseni isommat nesteet siihen, hieronta jatkui alaselän alueelle . Muutaman päivän kuluttua näin liikkeen pitäjän ja kysyi miten meni . Kului muutamia aikoja, kun näin yhden liikkeen työntekijän kaupassa, mutta hän ei halunnut tuntea minua samoihin aikoihin kadulla tuli vastaan hierojan äiti hän meni ohitse tervehtimättä vaikka olimme moi tuttuja. Siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soimaan joko asian tietää koko tuttavapiiri miten minulle oli hieronnassa käynyt. Siitä oli kulunut jo pidempään tavatessani liikkeen pitäjän, hän alkoi kertoa tästä asiasta miten hieroja opiskelia oli suorastaan pelästynyt, kun laukesin ja sain siemensyöksyn, siitä oli pidetty jonkin asteinen palaveri työ paikalla, liikkeen pitäjä kertoi, että hänelle ei ole koskaan käynyt työ uransa aikana vastaavaa tilannetta, siinä en voinut kertoa, kun eräällä hoito kerralla laukesin ja pyysin paperia, hoitaja siirtyi hetkeksi toisen huoneen puolelle ja tiedusteli kohteliaasti joko hän voi tulla. Olisin ymmärtänyt jos hieroja ja liikkeen pitäjä olisi keskustellut asiasta, mutta tässä tapauksessa koin, että minun intimiteetiä oli loukattu. Asiasta ei tämän jälkeen keskusteltu vaikka olin tekemisissä liikken hoitajan kanssa koska olimme perhe tuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin fysoterapia liikkeestä hieronta ajan oli puoleen hintaan harjottelian aikoja, Heitin paidan japöksyt pois ja asetuin hieronta pöydälle, alettiin varpaista ylöspäin ja edettiin pakaroihin, siinä vaiheessa ajattelin mitä jos tunteet saa vallan, ilmeisesti hierojan kädet osuivat hiukan penikseen joka oli jalkojen välissä siinä samassa koin miten aloin laukeemaan tunne oli se mitä siinä yleensä on, pyysin paperia kuivatakseni isommat nesteet siihen, hieronta jatkui alaselän alueelle . Muutaman päivän kuluttua näin liikkeen pitäjän ja kysyi miten meni . Kului muutamia aikoja, kun näin yhden liikkeen työntekijän kaupassa, mutta hän ei halunnut tuntea minua samoihin aikoihin kadulla tuli vastaan hierojan äiti hän meni ohitse tervehtimättä vaikka olimme moi tuttuja. Siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soimaan joko asian tietää koko tuttavapiiri miten minulle oli hieronnassa käynyt. Siitä oli kulunut jo pidempään tavatessani liikkeen pitäjän, hän alkoi kertoa tästä asiasta miten hieroja opiskelia oli suorastaan pelästynyt, kun laukesin ja sain siemensyöksyn, siitä oli pidetty jonkin asteinen palaveri työ paikalla, liikkeen pitäjä kertoi, että hänelle ei ole koskaan käynyt työ uransa aikana vastaavaa tilannetta, siinä en voinut kertoa, kun eräällä hoito kerralla laukesin ja pyysin paperia, hoitaja siirtyi hetkeksi toisen huoneen puolelle ja tiedusteli kohteliaasti joko hän voi tulla. Olisin ymmärtänyt jos hieroja ja liikkeen pitäjä olisi keskustellut asiasta, mutta tässä tapauksessa koin, että minun intimiteetiä oli loukattu. Asiasta ei tämän jälkeen keskusteltu vaikka olin tekemisissä liikken hoitajan kanssa koska olimme perhe tuttuja.

        Oliko ylipäätään mitää järkeä mennä hierottavaksi paikkaan, jossa jokaisen kanssa on enemmän tai vähemmän tuttu kun myös tietää, että siemensyöksyyn ei paljoa tarvita? Otit tietoisen riskin tyhmyyttäsi, ja nyt sitten hävettää kun puoli pitäjää tietää asiasta... Itse käyn hierottavana eri paikkakunnalla, kukaan ei tunne mutta hieroja on tullut tutuksi vuosien saatossa. Hänkään ei etunimeäni enempää minusta tiedä, joten kaikki mitä tapahtuu hieronnan aikana on meidän kahdenvälistä eikä se asia leviä mihinkään. Ei ihan kotirapun kivijalkahieromoon kannata mennä, jos pelkää asioiden valuvan muiden korviin.


    • Anonyymi

      Löytyykö Mikkelistä mieshierojaa, jota ei seisokki haittaa?

      • Anonyymi

        Löytyy, mihin vinkkaan?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe