Laukean aina hieronnassa...

Anonyymi

Tarvitsen oikeaa hierontaa, mutta hävettää mennä kun alaselän pakaroiden tai jalkojen hieronnassa paperi kastuu joka kerta vaikka en saa edes erektiota. En halua mennä mihinkään thaihierontaan tuskin siellä saa oikeaa hierontaa. Mitä teen?

32

5397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä miksi itseään pitää hävetä. Minulla on aina voimakas erektio kun ko. paikkoja hierotaan ja paperi kastuu kunnolla.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Se on luonnollista, älä vaan lopeta hierojalla käymistä ja se voi mennä ohi eikä ammattilainen oo milläsäkkään... Luonto on... T. Naishieroja 40 v kokemuksella.

• Anonyymi

👍🙏👍

• Anonyymi

Eikö joku vois olla millänsikään :( edes kivaa juttuu alkas heittään

• Haluaisitko opettaa minua hieromaan?

• Anonyymi

Sama vika rahikaisella:(

• Anonyymi

Mikä tässä on ongelma?

• Anonyymi

Tänään just kävi noin vellit housuissa pakarahieronnassa... Hieroja jatkoi kuin mitään ei ois tapahtunu... Vaikka tunsi nytkeen käsissään...

• Anonyymi

Meitä on paljon ko. Ongelmasta kärsivää.. Voisko joku hierojakin kommendoida???

• Anonyymi

Ei siintä tarvitse ongelmaa tehdä. Asiakas voi heti hierontaan tullessaan mainita että tällainen reaktio voi jossain vaiheessa tulla. Hieroja kyllä osaa suhtauta tilanyeeseen asiallisesti tekemättä siintä numeroa, kyllä sitä aika usein tapahtuu joskaan ei ihan päivittäin. Bokserit voi ottaa pois niitä ei hieronnassa tarvita varoa pakaroita reisiä hieroessa sotkeentuuko öljyyn voi reidet hieroa nivustaipeeseen asti itse nivustaivetta ei herota. Alastomuus ei hierojaa haittaa käytäntö on etta asikas peitellän pyyhkeillä niin että vain hierottava alue on paljaana. Kyseinen "ongelma " ei ole ikäkysymys sitä tapahtuu kaikissa ikäryhmissä. Herkimmät alueet pakarat, reidet ja palle/vatsahieronta joillain myös ritalihakset (miehet). On myös niitä jota eivät halua mitään peittoja eli ovat ihan nakuna se on levästi sanottuna vähän kiusallista mutta menettelee kyllä. Eräs suhteelliseni iäkäs mies totesi. "Aina hieronnassa mun ihoni ronklaa" T, mieshieroja

• Anonyymi

Sama homma minulla. En kiihotu seksuaalisesti hieronnasta. Alaselkää hierottaessa ja pakaroita alkaa vaan tuntumaan alapäässä , että kohta tulee ja niin kastuu housut. Monta kertaa on niin käynyt ja aina pelko siitä ku jännittää hierojalla, että tuleeko lasti housuun.

• Anonyymi

👌👌👌

• Hierojalla hyvä olla alasti. Tuntuu paremmalta.

• Anonyymi

Jep jep

• Anonyymi

Mä en laukea hieronnassa mutta pahaa tekee lähinnä reisien hieronnassa, eilen kun alku jöpöttämään hieroja siirti vaan vehettä pyyhkeen alle että sai hierottua sisäreidet! No problems

• Anonyymi

Käyn vakihierojalla. Nykyään aina aloitetaan veitikan käsityöllä, jonka jälkeen on paljon helpompi olla niin hierojan kuin hierottavan. Ollaan sen verran hyvin tultu tutuiksi, että hieronan jälkeen on pienestä lisämaksusta nopea yhdyntä. Tässä toki pitkä asiakassuhde ja luotto molemmin puolin.

• Anonyymi

No siinä ei tarvi sitten jännitellä eikä ujostella!

• Anonyymi

Kenellä hierojalla käyt?

• Anonyymi

Hmm... tuollaisesta on tilausta kohtuuhintaista asiallista palvelua, kysyntä voisi räjähtää käsiin....
      nyt ala lähtenyt ns, käsistä.

• Anonyymi

No nyt helpottaa jos seisoo niin jatkavat hommia eivätkä kiinnitä mitään huomiota, jos seisova penis tiellä siirtävät peniksen syrjään... voin siis nauttia hieronnasta ilman pelkoa!

• Anonyymi

Mä oon lauennut usein kun reisiä hierontaan. Vaki mieshierojalla käyn ja ei oo siitä ollut moksiskaan.

• Anonyymi

Ei taho enää nousta lepotilasta.

• Anonyymi

Joo kerta riittää. Sit voi olla loppuhieronnan rentona

• Anonyymi

Voin hieroa miestä,niin voit olla ihan
      vapaasti,ei tarvitse jännittää,olen mies,,

• Anonyymi

Jos laukeaa vahingossakin hieronnassa, niin on parempi laittaa hieronnan ajaksi pois se 9mm pistooli tyynyn alta.

• Anonyymi

Onneksi hierojat ymmärtää aika hyvin, eivätkä tee ongelmaa tästä

• Anonyymi

Anna palaa vaan ja rentoudu, mitä tapahtuu hierojalla jää hierojalle...

• Anonyymi

Tilasin fysoterapia liikkeestä hieronta ajan oli puoleen hintaan harjottelian aikoja, Heitin paidan japöksyt pois ja asetuin hieronta pöydälle, alettiin varpaista ylöspäin ja edettiin pakaroihin, siinä vaiheessa ajattelin mitä jos tunteet saa vallan, ilmeisesti hierojan kädet osuivat hiukan penikseen joka oli jalkojen välissä siinä samassa koin miten aloin laukeemaan tunne oli se mitä siinä yleensä on, pyysin paperia kuivatakseni isommat nesteet siihen, hieronta jatkui alaselän alueelle . Muutaman päivän kuluttua näin liikkeen pitäjän ja kysyi miten meni . Kului muutamia aikoja, kun näin yhden liikkeen työntekijän kaupassa, mutta hän ei halunnut tuntea minua samoihin aikoihin kadulla tuli vastaan hierojan äiti hän meni ohitse tervehtimättä vaikka olimme moi tuttuja. Siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soimaan joko asian tietää koko tuttavapiiri miten minulle oli hieronnassa käynyt. Siitä oli kulunut jo pidempään tavatessani liikkeen pitäjän, hän alkoi kertoa tästä asiasta miten hieroja opiskelia oli suorastaan pelästynyt, kun laukesin ja sain siemensyöksyn, siitä oli pidetty jonkin asteinen palaveri työ paikalla, liikkeen pitäjä kertoi, että hänelle ei ole koskaan käynyt työ uransa aikana vastaavaa tilannetta, siinä en voinut kertoa, kun eräällä hoito kerralla laukesin ja pyysin paperia, hoitaja siirtyi hetkeksi toisen huoneen puolelle ja tiedusteli kohteliaasti joko hän voi tulla. Olisin ymmärtänyt jos hieroja ja liikkeen pitäjä olisi keskustellut asiasta, mutta tässä tapauksessa koin, että minun intimiteetiä oli loukattu. Asiasta ei tämän jälkeen keskusteltu vaikka olin tekemisissä liikken hoitajan kanssa koska olimme perhe tuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilasin fysoterapia liikkeestä hieronta ajan oli puoleen hintaan harjottelian aikoja, Heitin paidan japöksyt pois ja asetuin hieronta pöydälle, alettiin varpaista ylöspäin ja edettiin pakaroihin, siinä vaiheessa ajattelin mitä jos tunteet saa vallan, ilmeisesti hierojan kädet osuivat hiukan penikseen joka oli jalkojen välissä siinä samassa koin miten aloin laukeemaan tunne oli se mitä siinä yleensä on, pyysin paperia kuivatakseni isommat nesteet siihen, hieronta jatkui alaselän alueelle . Muutaman päivän kuluttua näin liikkeen pitäjän ja kysyi miten meni . Kului muutamia aikoja, kun näin yhden liikkeen työntekijän kaupassa, mutta hän ei halunnut tuntea minua samoihin aikoihin kadulla tuli vastaan hierojan äiti hän meni ohitse tervehtimättä vaikka olimme moi tuttuja. Siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soimaan joko asian tietää koko tuttavapiiri miten minulle oli hieronnassa käynyt. Siitä oli kulunut jo pidempään tavatessani liikkeen pitäjän, hän alkoi kertoa tästä asiasta miten hieroja opiskelia oli suorastaan pelästynyt, kun laukesin ja sain siemensyöksyn, siitä oli pidetty jonkin asteinen palaveri työ paikalla, liikkeen pitäjä kertoi, että hänelle ei ole koskaan käynyt työ uransa aikana vastaavaa tilannetta, siinä en voinut kertoa, kun eräällä hoito kerralla laukesin ja pyysin paperia, hoitaja siirtyi hetkeksi toisen huoneen puolelle ja tiedusteli kohteliaasti joko hän voi tulla. Olisin ymmärtänyt jos hieroja ja liikkeen pitäjä olisi keskustellut asiasta, mutta tässä tapauksessa koin, että minun intimiteetiä oli loukattu. Asiasta ei tämän jälkeen keskusteltu vaikka olin tekemisissä liikken hoitajan kanssa koska olimme perhe tuttuja.

Oliko ylipäätään mitää järkeä mennä hierottavaksi paikkaan, jossa jokaisen kanssa on enemmän tai vähemmän tuttu kun myös tietää, että siemensyöksyyn ei paljoa tarvita? Otit tietoisen riskin tyhmyyttäsi, ja nyt sitten hävettää kun puoli pitäjää tietää asiasta... Itse käyn hierottavana eri paikkakunnalla, kukaan ei tunne mutta hieroja on tullut tutuksi vuosien saatossa. Hänkään ei etunimeäni enempää minusta tiedä, joten kaikki mitä tapahtuu hieronnan aikana on meidän kahdenvälistä eikä se asia leviä mihinkään. Ei ihan kotirapun kivijalkahieromoon kannata mennä, jos pelkää asioiden valuvan muiden korviin.

• Anonyymi

Löytyykö Mikkelistä mieshierojaa, jota ei seisokki haittaa?

• Anonyymi

Löytyy, mihin vinkkaan?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe