Jämsä tehdas

Anonyymi

Nyt mainostetaan kovasti Jämsä tehdas etätyöpistettä. Ota kone kainaloon tule meille. Avokonttori ja korona aika. Eikö se iso ketju lähtenyt juuri liikkeelle avokonttorista puhelinmyynti, kun eivät malttanet pysyä kotona.
Toki hyvä idea mutta nyt näinä aikoina huono.

26

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauaa ei korona ole kiusana. Mutta miksi tehdä etätöitä Jämsästä, kun voi tehdä vaikka Tampereelta? Tarvitaan siihen muutakin kuin toimisto, että väkeä muuttamaan saadaan.

• Anonyymi

Vaikka vähän asennetta?

• Anonyymi

Kuka hullu lähtee Tamperelle etätöihin..?

Ei ole varmaankaan tarkoitus, että Jyväskylästäkään ajellaan etähommiin Jämsään..?

Olisikohan Jämsän asukkaissa jokunenkin henkilö joiden "vakituiset" työpisteet ovat joko Tre, Jkl tai koti?

Epäilen heidän olevan tässä kohderyhmänä.

• Anonyymi

Paleltunut idea.

• Anonyymi

Tuo "tehdas" sannana, on kuin jonkinlaista ilkkumista paperitehtaiden ja työttömäksi jääneiden kustannuksella. Suuntaus on avokonttoreista poispäin. No, kukin tyylillään.
      Tehdas on tuotantolaitos, jossa valmistetaan koneellisesti tuotteita, kertoo Wikipedia.
      Eppu Normaalin, Akun tehdas, on taas ihan toinen juttu.

• Anonyymi

Väkisin tekastu tehas.

• Anonyymi

Miksi niitä teams palavereita ei voi pitää kotona? Ihan sairasta lähteä kylille läppärin kanssa leikkimään.

• Anonyymi

Nimi on kyllä harvinaisen huono ja kökkö. Loukkaava kaikille tehdastyöntekijöille vieläpä.

• Anonyymi

Tarvitaanhan tuollainen, jotta saadaan taas palkattua lisää väkeä Jämsään. Siis Jämsän tai Jämsekin kirjoille....

• Anonyymi

Vetäjä näyttää ansainneen palkkansa Jämsekin hommissa viime vuodet, eli paikka haluttu täyttää "jämsekiläiselle"....

• Anonyymi

Kaipolaan Naton trollitehdas?

• Anonyymi

Tärkeää ei mielestäni ole se onko nimi hyvä vai huono, tärkeää on että se vaihdetaan nopeasti sellaiseen joka ei vähättele irtisanottuja tehdastyöläisiä.

• Anonyymi

No , epäonnistunein konsepti ylipäätään ikinä!

• Anonyymi

Nimeä myöten outo jämpsäläinen idea ja toteutus!

• Anonyymi

Mihin tuota Tehdasta enää tarvitaan kun uudessa kirjastossa on ihan hyvät etätyötilat?..

• Anonyymi

Ai se tyhjä kolkko huone jossa pitäisi olla asiakastietokoneita mutta on vain pelkät sermit ja rumia tauluja seinillä.

• Anonyymi

Koko tehdas alue, tulisi purkaa välittömin toimin ja ennallistaa maisemoiduksi alueeksi.

• Anonyymi

täällä ei upm muistomerkkejä kaivata

• Anonyymi

oletko vammainen,kun et osaa kirjoittaa.

• Anonyymi

Harvinaisen huono ja outo nimi etätyötilalle.

• Anonyymi

Aijalla on tehdas.

• Anonyymi

Saatu kaverille töitä.

• Anonyymi

Näköjään vakiokaveri kaupungilla ja Jämsekissä, tuttua Jämsää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään vakiokaveri kaupungilla ja Jämsekissä, tuttua Jämsää..

Totta puhut.

• Anonyymi

tuo nimen valinta on irvikuva kaipolan tehtaan lopettamiselle.

• Anonyymi

En ymmärrä koko jämsä tehdas ideaa?? Samahan tuo nyt oletko kotona sen läppäris kanssa ja teet työasioita vai roudaatko itsesi ja laitteesi johonkin jämsä tehtaaseen. Varmaan joku vuokra pitää maksaa.
      Voisiko joku selittää mikä idea tällä on.
      Lempäälässä on Akun tehdas eli eppu normaalin studio ja äänentoisto palveluineen, mutta jämsä tehdas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe