Ystävättärien vankina 21

Anonyymi

Nyt kuules marke istahdappas alas ja juodaan kofeinia ihan rauhassa, kyllä miss dominatrix tehdään niin, noh nyt tiedotan että nyt olen hierarkian huipulla ja tästä en putoa.
Joten avustavat kätesi saavat pitää vapautensa mutta nuo jotka on lypsettynä tuolla jäävät nyt ja ikuisesti orjiksi, selvä miss minä kiitän saamasta asemastani, ole marketta rakas hyvä vain ja semmoinen juttu että nyt kun olit kahvia keittämässä tiedustelin puhelimitse mitä seuraa jos tahdostani riippumatta minulle kävi näin on minulla täydet luvat tehdä mitä tahdon sinulle tai noille lutkille.
Ja halusit tai et suunnittelunkin mielessäni että minun sinun ja karitan tiet ainakin eroavat, ei ette kai miss dominatrix meillähän on hyvä suhde iät ja ajat,
Nyt ole hiljaa niin ei pääsi ole samalla vadilla,
Selvä mutta mitäs nyt teemme? Noh jos sinua noin pakottaa haeppas joka lehmä pihalle niin odotellessa käyn viemässä tämän jutun rikosseuraamus laitoksen sivuilla loppuun, okei..
Kävin tunteroisen puhelun paperisodan lisänä tietokoneella ja lopulta sain haluamani paperin jossa oli oikeus jokaisen tontilla olevan lutkan kohtalosta oma kätisiin päätöksiin, sitten astelin paperin kanssa pihalle jossa "lehmät" olivat rivissä odottamassa, kävelin luokalta toiselle paperia näyttäen ja jokaisen luona reaktio oli sama ja esittelyt jälkeen oli vain epätoivoon vaipuneita lutkia rivissä ynisemässä. No-niin marke kun asia on selvitetty otappas ja pistä nämä paitsi karita vankkurin kyydille ja käy viemässä ne jonnekin karitan tilalla putkan kaltaiseen paikkaan, kyllä miss minäpäs vien ja pian kun marke oli kuormansa kanssa kadonnut astelin Karitan luo, vai veit miehuuden ja perään sen vähäisenkin suhteillasi vaikka olisin kyllä joustanut jonkin verran jos olisit kysynyt ensin, mutta onneksi sain oikeudet päättää mitä tulevaisuus tuo ja pääsi ei nyt ole enää tiukassa, marke saa pitää vapautensa mutta muut osalliset ovat enää pelinappuloita vain ja nyt jos sopii teen tulevasta viikostasi maan päällisen helvetin mutta nyt lähdetään markettan perään ja mietitään mitä alkajaisiksi saatte kokea,
Lähdin erittäin vastahakoisen karitan kanssa hänen tilalleen.
Ja perillä näin alkajaisiksi sidoin Marken kanssa hänet puuhun niin lujalle että hän pysyisi siinä aamuun saakka, huh huh nyt mennään marketta kuule sisälle ja unohdetaan kaikki tähänastinen ja mietitään huomenna mitä tehdään..

4

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

    • Anonyymi

      oliko tämä nyt tämän sekavan saagan päätös???

    • Anonyymi

      Jaa nyt näyttää siltä että tää joko oli tässä.
      Tai tän juoni kääntyy

    • Anonyymi

      Mahtaakos tulla vielä 22 osa on jo aikaa ja pillu märkänä odottanut miten karitan ja lutkien käy?.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe