Ystävättärien vankina 21

Anonyymi

Nyt kuules marke istahdappas alas ja juodaan kofeinia ihan rauhassa, kyllä miss dominatrix tehdään niin, noh nyt tiedotan että nyt olen hierarkian huipulla ja tästä en putoa.
Joten avustavat kätesi saavat pitää vapautensa mutta nuo jotka on lypsettynä tuolla jäävät nyt ja ikuisesti orjiksi, selvä miss minä kiitän saamasta asemastani, ole marketta rakas hyvä vain ja semmoinen juttu että nyt kun olit kahvia keittämässä tiedustelin puhelimitse mitä seuraa jos tahdostani riippumatta minulle kävi näin on minulla täydet luvat tehdä mitä tahdon sinulle tai noille lutkille.
Ja halusit tai et suunnittelunkin mielessäni että minun sinun ja karitan tiet ainakin eroavat, ei ette kai miss dominatrix meillähän on hyvä suhde iät ja ajat,
Nyt ole hiljaa niin ei pääsi ole samalla vadilla,
Selvä mutta mitäs nyt teemme? Noh jos sinua noin pakottaa haeppas joka lehmä pihalle niin odotellessa käyn viemässä tämän jutun rikosseuraamus laitoksen sivuilla loppuun, okei..
Kävin tunteroisen puhelun paperisodan lisänä tietokoneella ja lopulta sain haluamani paperin jossa oli oikeus jokaisen tontilla olevan lutkan kohtalosta oma kätisiin päätöksiin, sitten astelin paperin kanssa pihalle jossa "lehmät" olivat rivissä odottamassa, kävelin luokalta toiselle paperia näyttäen ja jokaisen luona reaktio oli sama ja esittelyt jälkeen oli vain epätoivoon vaipuneita lutkia rivissä ynisemässä. No-niin marke kun asia on selvitetty otappas ja pistä nämä paitsi karita vankkurin kyydille ja käy viemässä ne jonnekin karitan tilalla putkan kaltaiseen paikkaan, kyllä miss minäpäs vien ja pian kun marke oli kuormansa kanssa kadonnut astelin Karitan luo, vai veit miehuuden ja perään sen vähäisenkin suhteillasi vaikka olisin kyllä joustanut jonkin verran jos olisit kysynyt ensin, mutta onneksi sain oikeudet päättää mitä tulevaisuus tuo ja pääsi ei nyt ole enää tiukassa, marke saa pitää vapautensa mutta muut osalliset ovat enää pelinappuloita vain ja nyt jos sopii teen tulevasta viikostasi maan päällisen helvetin mutta nyt lähdetään markettan perään ja mietitään mitä alkajaisiksi saatte kokea,
Lähdin erittäin vastahakoisen karitan kanssa hänen tilalleen.
Ja perillä näin alkajaisiksi sidoin Marken kanssa hänet puuhun niin lujalle että hän pysyisi siinä aamuun saakka, huh huh nyt mennään marketta kuule sisälle ja unohdetaan kaikki tähänastinen ja mietitään huomenna mitä tehdään..

4

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

• Anonyymi

oliko tämä nyt tämän sekavan saagan päätös???

• Anonyymi

Jaa nyt näyttää siltä että tää joko oli tässä.
      Tai tän juoni kääntyy

• Anonyymi

Mahtaakos tulla vielä 22 osa on jo aikaa ja pillu märkänä odottanut miten karitan ja lutkien käy?.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3527
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      123
      1399
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1331
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1048
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1026
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      967
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      875
    Aihe