Tojota aloittaa leipomotoiminnan?

Anonyymi

Satuin tänään käymään Tojota-liikkeessä tutun luottomyyjän juttusilla, vaikka en ole vielä autoa vaihtamassakaan. Pihaan tultuani huomasin sen, että Tojota-kauppaan tehtiin laajennusosaa. Siksi kysyinkin luottomyyjältä sitä, pitikö nyt heti aloittaa lisärakentaminen, kun EU:n ympäristöviranomaiset julistivat ladattavat hybridiautot pannaan. Eivätkö suositut itselataavat hybridiautot olisi mahtuneet entiseen isoon halliin?

Luottomyyjä kertoi minulle, että autokauppaa kyllä laajennetaan, mutta lisärakennukseen tuleekin leipomo. Pullakahveilla on alkanut olla päivittäin niin paljon uusiakin asiakkaita, että maukkaita leivonnaisia ei saada riittävästi yleisiltä markkinoilta. Uusia asiakkaita varten pitää myös pullien olla entistä herkullisempia, jotta he tuntisivat olonsa heti kotoisaksi. Pelkästään asiakastyytyväisyyden parantamiseksi ja uusien asiakkainen houkuttelemiseksi oma leipomo katsottiin tarpeelliseksi.

Luottomyyjä kertoi minulle, että oma leipomo tulee ratkaisevasti lisäämään itselataavien hybridiautojen myyntiä. Tänäänkin oli liikkeessä ollut tungokseen asti säikähtäneitä ladattavien hybridiautojen omistajia, joiden rauhoittamiseen tarvittiin monta laatikollista hyviä leivonnaisia. Mukavan kahvitteluhetken aikana useimmat säikähtäneet asiakkaat rauhoittuvatkin paljon, ja kun heille sitten oli kerrottu itselataavan hybridi-Tojotan erinomaisuudesta, niin monet plugarimiehet olivat kirjoittaneet mieli huojentuneena tilaussopimuksen. Kun uusi leipomo-osasto saadaan täyteen toimintaan, niin itselataavien hybridiautojen myynti on entistäkin vaivattomampaa.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Eihän noita asioita voi mitenkään verrata toisiinsa.
        Menikö pulla väärään kurkkuun vai peräti ihan nenään kun jouduit lähtemään tuolle tielle? Hihii!

• Anonyymi

Olipa Toyota-kaupassa niin hyvät pullat, että taidan kohta vaihtaa auton uudempaan. Vanhalla Toytalla onkin jo ajettu 16800 km.

• Anonyymi

Sekin vaihto käy miltei pullakahvin hinnalla.

• Anonyymi

Niin paljon, huhuu kuinka rohkeaa. Saatkohan vielä panttimaksun hyvityksen?

• Anonyymi

Minä en syö kuin VW makkaraa, ja ajan VW autolla.
      Bisneskin isompaa, kuin autopuolella.....

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-on-volkswagenin-kovinta-vauhtia-kasvava-bisnes-makkaraa-myydaan-enemman-kuin-autoja/5fd2079d-5557-3329-93e7-252ce2292c2f

• Anonyymi

VW tekeekin vain makkaroita, ja tekniikan vikapesiä. Muut tekevät sentään luotettavia autoja. 😆

• Anonyymi

Leipomoilla onkin vielä tulevaisuutta, Sitä vastoin bensa-autojen, kuten myös itselataavien hybridien myynnillä ei ole kuin muutama vuosi aikaa.

• Anonyymi

Luottomyyjä kertoi tänään minulle, että uusi leipomo alkaa tehdä erittäin herkullisia Toyota-leivoksia, jotka tutkimusten mukaan lisäävät autonostohaluja. Kun epävarma asiakas on syönyt värikkään Toyota-leivoksen, niin alle kymmenessä minuutissa hän kirjoittaa empimättä nimen tilaussopimukseen. Leipomo-osasto Tojota-kaupassa on siis loistava veto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottomyyjä kertoi tänään minulle, että uusi leipomo alkaa tehdä erittäin herkullisia Toyota-leivoksia, jotka tutkimusten mukaan lisäävät autonostohaluja. Kun epävarma asiakas on syönyt värikkään Toyota-leivoksen, niin alle kymmenessä minuutissa hän kirjoittaa empimättä nimen tilaussopimukseen. Leipomo-osasto Tojota-kaupassa on siis loistava veto.

Söin tänään yhden Toyota-leivoksen, ja heti halut lisääntyivät. Halut eivät kuitenkaan kohdistuneet autoihin. Onkohan Toyota-leivoksissa jotakin kiellettyä ainetta, joka halut herättää?

• Anonyymi

Saksalaisella täsmällisyydellä VW ottaa makkarabisneksen niin tosissaan, että on antanut tuotteelle varaosanumeronkin. Se on 199 398 500 A.

HAH HAH HAH HAH HAAAAAAA!!!! EI JUMALAUTA SENTÄÄN!!!!🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

SÖin vw makkara jajaska lentää hihiis

• Anonyymi

läskit vwwillet

• Anonyymi

Mäkin söin, ja nyt hihittää ihan perkuleesti!......

• Anonyymi

Niin niitä Toyotan moottoreita leipoo siihen tahtiin että piti leipomo tehdä että ehtii jokaiselle hyvittelykäntyn tehdä ennen kun lyödään 12000€ lasku korjauksesta käteen. Köh d4d köh!!

• Anonyymi

Tällä viikolla on paikallisessa Tojota-liikkeessä hybridiviikko. Täytyypä käydä katsomassa, ovatko Tojotan uuden leipomon pullat parempia kuin ulkopuolisen toimittajan pullat.

• Anonyymi

Kyllä alkaa mennä tojotan myynti epätoivoiseksi. Pullalla autoa myymään...

• Anonyymi

Eiköhän Toyotalla osteta nuokin leivonnaiset pulivalmiina ja paistetaan vain paikan päällä tyyliin Lidl.

• Anonyymi

Pullansyöjän pulloposket ne pullottaa.

Suomalaisen erottaa
      -ylipainosta
      -collegelököhousuista
      -tojotasta

• Anonyymi

Jos on sopivassa vodkassa niin toyotaa voi luulla autoksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe