Missä ja miten leikkauttaisitte ? Olen nyt niin sekaisin näistä eri silmäasemien mainoksista, että ihan pakko kysyä, kun autolla ei ole enää varmaa ajaa hämärässä.
Olin jo kallistumassa Pihlajalinnan "laserleikkaukseen" kun luin SilmäExperteiltä , että leikkauksessa käytetään ultraääntä (ns. fako-tekniikka), eikä laseria niin kuin usein virheellisesti luullaan, mitä eroa näillä sitten on ? Jos näin on, saako tällaiseen leikkaukseen palveluseteliä ? Tai millaisen leikkauksen kunnallinen palveluseteli yleensä kattaa ? Ja mistä eri vaihtoehdoista parantuminen on nopeampaa ?
Jos teillä olisi harmaakaihi
6
910
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy terveysasemalta.
- Anonyymi
Hyvä neuvo! Oma kunnan terveysasemalta saat tietää, kuinka juuri teillä päin toimitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo! Oma kunnan terveysasemalta saat tietää, kuinka juuri teillä päin toimitaan.
Meilläpäin eli pääkaupunkiseudulla toimitaan siten , että soitetaan ensin tervarin keskukseen tai infoon ja selitetään tarve kaihileikkaukseen ja palveluseteliin. Sitten mennään ensin tervarin lääkärille, joka tekee simppeleitä näkökokeita ja siitä lähtee lähete itse silmälääkäriin, jonka kanssa vasta tehtäneen varsinaiset suunnitelmat. Koronavuosien takia jonot on ennestään pitkät, useita kuukausia, ehtii näkökin varmaan huonontua kaihista. Eikä palveluseteli silti ole varmaa.
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläpäin eli pääkaupunkiseudulla toimitaan siten , että soitetaan ensin tervarin keskukseen tai infoon ja selitetään tarve kaihileikkaukseen ja palveluseteliin. Sitten mennään ensin tervarin lääkärille, joka tekee simppeleitä näkökokeita ja siitä lähtee lähete itse silmälääkäriin, jonka kanssa vasta tehtäneen varsinaiset suunnitelmat. Koronavuosien takia jonot on ennestään pitkät, useita kuukausia, ehtii näkökin varmaan huonontua kaihista. Eikä palveluseteli silti ole varmaa.
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh !
- Anonyymi
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh ! - Anonyymi
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253140Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.722168Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096