Nuolemaan?

Menkkojen aikaan?

Suostuuko miehenne nuolemaan teitä menkkojen aikaan?

Mun mies ei suostu. Nyt onkin edessä vaihto sellaiseen, joka suostuisi. Vapaaehtoisia?

Mimmi82

21

3889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassu

      itse veristä kalua? Mun mies pitää kovasti mun nuolemisesta ja mä pidän siitä, mutta ei tulisi mieleenkään pyytää häntä nuolemaan kuukautisten aikana.

    • Lima-Lasse

      Anna Mimmi sähköpostiosottees niin lähetän sulle kuvia vehkeestäni.. Kenties livenäkin..

    • jiijo

      mä nuolisin ja imisin vaik paskasta persettä

    • vaan

      kukaan mies siitä ainakaan kauheesti nauttisi jos joutuu veristä...nuolemaan...yäk. jos itse olisin mies niin en kyllä nuolisi!

    • kuulostaa

      en ymmärrä miksi pestynäkään pitäisi tpisen vuotavaa tavaraa nuolla.Onko tämä jokin uusi muotipervoilu kenties, en ymmärrä. Iljettää oikein, poikaparka.

    • puhdas

      Nuolee jos olen peseytynyt ja minulla on tamponi. Tamponi antaa muuten ihan kivan efektin ja kuukautisten aikana orgasmi on paljon intensiivisempi, tulee aina kyyneleet silmiin ;-)
      Mutta puhdas pitää olla!

    • mies

      Minä suostun. Olen muuten lähes normaali ja ihan hyvä rakastajakin arvelen olevani. Pistä mulle postia osoitteeseen [email protected]
      niin vaihdetaan ajatuksia ja minua saa testata ennenkuin tarvii päättää haluaako vaihtaa minuun kokonaan vai haluatko kenties lainata minua vain silloin tällöin. Ikää on 28.

    • se ole niin menkassa

      iteki teen aina ilman pesua.. sitte tupot vaan pimpaan ja voi vähän enempi vuotojen aikanakin

    • heivaanmoi

      Ihanko totta -82 syntynyt ihminen vaihtaa kumppania tuosta syystä? Jo on kriteerit, säälittävää. Vaihdakin äkkiä, ettei miehesi tarvitse kärsiä kanssasi enempää.

      Omasta mielestäni veristä värkkiä ei todellakaan pidä nuolla, hyi olkoon! Mimmi82 kerro ihmeessä joko uusi mies on löytynyt..?

    • Anonyymi

      Hei olen 61 terve mies haluaisin nuolla kuukautis pillua ja juoba pillusta pissaa

    • Anonyymi

      Kuka mies haluaa verta suuhunsa.Veri ruuat kypsennyttänä on ihan eri asia kuin kuukautisveri raakana.Kokeile vaikka tehdä menkkaverestä verilettuja niin saa mies osansa kuukautisverestäsi.

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu sairaalta tuollainen pimpsan nuoleminen! Saamari, minä en pidä jalkovälin nuolemisesta. Tikkarit suuhun nuoleskelijoille.

      Pimpsa on tarkoitettu kullitettavaksi, ei nuoltavaksi!

      • Anonyymi

        Sairas ätmi!


    • Anonyymi

      HEI TÄÄLÄ OLISI MIES JOKA NUOLISI KUN ON MENKAT TV TEPI

      • Anonyymi

        No suodaan se nautinto heille jotka sitä haluavat,en kyllä moisen takia lähtis miestä vaihtamaan,jotenkin lapsellista sellanen


    • Anonyymi

      Kuukautisveri koostuu kohdun limakalvosta, verestä, kohdun bakteerifloorasta ja valkovuodosta. Kuulosta herkulliselta.Voisko joku mies kertoa miltä toi limakalvo on maistunut.Oliko sitkeää että piti kunnolla pureskella.

    • Anonyymi

      Meillä ei ole koskaan ollut mitään halua tai tarvetta nuolla toisiamme, ei kuukautisten aikana eikä muulloin. Muuten kyllä koskettelua ja hyväilyä on sekä ennen yhdyntää että yhdynnän jälkeen.

    • Anonyymi

      Mens sektion sivuille Norden juttujesi kanssa

    • Anonyymi

      Onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Jotku miehet ajattelee et menkat on 'likaset' ja saattaa vedota raamattuun.

      Itse näen menkat naiselle rauhottumisen aikana. Antaa aikaa ja levätä. Itselleen jotain lempeyttä.

    • Anonyymi

      Hehe..kuukautisten aikaan tai jos on tulossa naisen pillu maistuu happamalle ja jos vertakin tulee niin ei kai nyt silloin kukaan järki nainen vaadi pilluaan nuolee? Provo provo tai idiootti.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe