Johtajana Jukka Rantanen on jo kohta 10 vuotta makaillut korkealla palkalla piperrellen erilaisia organisaatiojuttuja ja samoja toimimattomia höpöhöpöjä kaupungin veronmaksajien kustannuksella. Tämä teatteri toimii ja saa rahansa, kun vaan politiikan areenoilla ei olla kiinnostuneita tästä vähästä rahasta 2,2 miljoonaa (noin 220 korkeasti veroja maksavan ihmisen koko veronmaksu kaikkinensa!!), tehdäänkö sillä mitä ja onko sitten yhtään oikeasti tehty. Tosi helpolla LADEC Rantasen määräyksestä rakentelee hienoja diasarjoja tyhjästä, nämä uppoaa osaamattomiin poliitikoihin. Virkamiehet haluaa päästä helpolla, LADEC kulissin taakse on helppo hypätä kun puhutaan tekemisestä sekä aikaan saamisesta elinvoimapuolella!!!
LADEC tuo saamattomuuden pesäpaikka
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
On joitakin peruspalveluja, jotka kannattaa ottaa pois roskan joukosta tässä katiskassa; tukineuvonta ja aloittavien yritysten palvelu eli uusyrityskeskus. Kaikki muu on kyllä pois siivottavaa roskaa. Esim. Jukka Rantasia pönöttämään erilaisissa tilaisuuksissa yms. esiintymisissä ei kannata verorahalla kustantaa. Ne eivät tuota mitään ja kaikki joutava "pöhinä" ilman vaikutuksia edes erittäin pitkällä tähtäimellä on saatava siivottua pois kuluista kunnille. Esim. sijoittumispalveluissa pyörii jo kv. tason huijareita rahastamassa elinvoiman hyväksi muuten kipeästi tarvittavaa rahaa laskutuksella tyhjillä mielikuvilla potentiaalisista tänne tulijoista. Toimikaa hyvät elinvoiman parissa vastuuta kantavat ihmiset jo HETI Lahdessa.
isommat toimijat, kuten valtio, teettävät kunnollisilla konsulttitoimistoilla vaikuttavuusarvioinnin, jos tuo arvion tekijä on kunnollinen oikeasti vaikuttavuutta mittaamaan kykenevä, tämä LADEC ja Rantanen joutuvat oikeaan valoon tässä saamattomuudessaan, ehdottomasti pitäisi arvioida mutta tässä on siis vaara että tilataan valmiiksi joku tulos!! tilaajan ja arvioijan olisi oltava joku muu kun LADEC verkostossa oleva hyötyjä, oman hyötymisen kannalta hyviä verkostoja näilläkin on taatusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504