Onko, todellakin niin, että vapaonginta on kielletty kaupungin rannoilla? Mihin tämä perustuu, jos ja, kun näin olisi? Onko paikalliset kalakade miehet saaneet tämän aikaiseksi?
Vapaonginta
11
237
Vastaukset
- Anonyymi
Virtakalastus alueella on onginta kielletty. Alue rajautuu itä-länsi suunnassa koskensaaren päästä tähtiniemen siltaan. Ehkä sitä voisi hieman kaventaa? Jos onginta sallittaisiin siltojen kohdalla virtapaikassa, voisi käydä niin, että esim. lapset ja asiasta tietämättömät kalastaisivat alamittaiset taimenet, harjukset jne. Lisäksi erilliskalastusalue tuo jonkin verran tuloja, lupamaksujen muodossa.
- Anonyymi
Kielto perustuu satoja vuosia vanhaan perinteeseen jossa riista ja kalat kuuluvat ylimistölle ja rahvas ei saa niihin koskea. On täysin naurettavaa väittää että lohikalat ongittaisiin loppuun rannalta.
- Anonyymi
Sosialistien propagandaa. Onkiminen on ihan hyvästä syystä kielletty virtapaikoissa.
Sillä turvataan myös teidän kalan nauttiminen jatkossa.
- Anonyymi
Jos kalastuslaki kieltää onginnan, niin kielto voi koskea vain siltojen seutua. Tähänkin voi hakea poikkeuslupaa. Lohikalojen vaellusreittinä Kymenvirta ei ole.
- Anonyymi
No, niin! Kaupunki on antanut, nyt luvan onkia rantapuistonrannoilla, yes. Löytyyhän niitä natisijoita fasessa näköjään tässtäkin, mutta suuri kiitos kaupungille. Alkaa olla kansainvälistä meininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, niin! Kaupunki on antanut, nyt luvan onkia rantapuistonrannoilla, yes. Löytyyhän niitä natisijoita fasessa näköjään tässtäkin, mutta suuri kiitos kaupungille. Alkaa olla kansainvälistä meininkiä.
Ei mitään lupaa ole
- Anonyymi
Lupa on. Käyppä kaupungin kalastus sivuilla, jos älläät?
- Anonyymi
Toivottavasti tajuat onkia vain yhdellä vavalla ja kartassa merkityllä alueella. Kireitä siimoja hoitokalastukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tajuat onkia vain yhdellä vavalla ja kartassa merkityllä alueella. Kireitä siimoja hoitokalastukseen!
No, no, jopas ottaa koville. Kireitäsiimoja, älä kuitenkaan sillalta hyppää!
- Anonyymi
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä kaloja tuolta voi saada.
- Anonyymi
Punasilmäisiä juoppoja tulee paljon
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437