Mä vaan mietin

Anonyymi

et miten taas säikäyttäisin sinut 😂🤭👻

40

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvii kuin nähdä, niin on sydän kurkussa 😄

    • Anonyymi

      Tämäpä hauska aloitus täällä jollekin!

      • Anonyymi

        Täysin hyvällä tarkoitettu. En mitään pahaa aio tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin hyvällä tarkoitettu. En mitään pahaa aio tehdä.

        Sen voi päätellä noista hymiöistä. Huumoria mukana!


    • Anonyymi

      Miten viimeksi säikytit?

      • Anonyymi

        Taisin sanoa jotakin mitä hän ei osannut odottaa 😳


    • Anonyymi

      Hyvää Kesää🍦🌞

      • Anonyymi

        Kiitos samoin 😊🦋


    • Anonyymi

      Onko nuorempi nainen hän?

      • Anonyymi

        Taitaa olla vuoden nuorempi jos oikein olen käsittänyt


    • Anonyymi

      Senkin!! 🤣 Oot vekkuli.

    • Anonyymi

      Pumppuvaivaa on olluna kauan ja toivon sitä mu sydämest et kauhiast säikytä muute tulep noutaja :/

    • Anonyymi

      Ghoustauksesi oli ihan riittävästi, kiitos. Pelaa nyt niitä muita, helpompia.

      • Anonyymi

        Tuliko vaikeasti tavoiteltavan inflaatio jonain yllätyksenä? Yhden yön petipuuhiin voi joku jaksaa temppuilla mutta ei parisuhteessa ensimmäinen valinta olisi kumppanin luotettavuuden suhteen.


    • Anonyymi

      Etköhän sinä aina jotakin keksi.. Olet taitava sellaisessa. Puoli vuotta meni viimeisimmästä toipumiseen. Joten kannattaa funtsia mitä haluaa..

    • Anonyymi

      Jatka miettimistäs, se säikyttää jo ihan tarpeeks ettet osaa tehdä mitään, hyvää tai pahaa mut että ei mitään.. 🙄

      • Anonyymi

        Annapa ohjeet, toimin sit sen mukaan. Ja numero tänne mihin soitan!


    • Anonyymi

      Soita vaikka vaihteeksi omasta numerostasi, varmasti hyppäisin metrin ilmaan:)

    • Anonyymi

      Tää vois muuten ollakin mulle mut tuskin hän noita kuvia laittaisi, harmi.
      Säikytellään toisiamme puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Säikäyttää minua naista vai? :)

      • Anonyymi

        Naista kyllä. Ehkä musta on tullut aika varovainen kyllä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista kyllä. Ehkä musta on tullut aika varovainen kyllä ;)

        Säikähän joka tapauksessa, olen aika säikky ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista kyllä. Ehkä musta on tullut aika varovainen kyllä ;)

        🐴🐈?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐴🐈?

        🙀....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐴🐈?

        Aika hyvä kombinaatio. Kumpi tykkää kummasta vai tykkääkö kumpikin molemmista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista kyllä. Ehkä musta on tullut aika varovainen kyllä ;)

        Miksi on tullut varovainen? Jättikö viime hetki jotakin huonoa?


    • Anonyymi

      Jos sä haluat säikäyttää mut, sun pitää keksiä joku paikka, missä sä voit yllättää mut. En usko, että se onnistuu kovin helposti. Mut miksi sä haluat, että mä säikähdän? Eiks olis kivampi, jos mä ilahtuisin, kun mä nään sut.

      • Anonyymi

        Oist tietenkin se ilahtuminen pääasia :)


      • Anonyymi

        Olen liian paksu perhoseksi 🤣


    • Anonyymi

      Kaikki paska, mitä mun elämässä on tapahtunut, niin on sun aikaan saamia.

    • Anonyymi

      Varmaan olit sinä sen takana tiedän..

    • Anonyymi

      No joskus se pupunkin mitta täyttyy, se ei oo enää moksiskaan tai pomppaa sun kimppuun kun vähiten odotat.🐇

      • Anonyymi

        🤩😁


    • Anonyymi

      Onko AP kyse siitä, että sinä säikäytät naisen tarkoituksella vai onko nainen vain herkkä säikähtämään? Itse olen hieman säikkyä sorttia ja eräs minua hämmentävällä tavalla kiehtova mies jotenkin aina onnistuu minut säikäyttämään vahingossa. Sitä vaan palautuisi säpsähdyksestä nopeammin, jos hän vähän auttaisi vaikkapa koskettamalla kevyesti käsivarresta rauhoitellen :)

      • Anonyymi

        Hymiönaisen horinoita nämä miehen maalitukset .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymiönaisen horinoita nämä miehen maalitukset .

        Juu.


    • Mun säikäyttämiseen riittää pelkästään mun ovikellon soittaminen. Se on sen verran kovalla, että joka kerta kun se soi, jota tapahtuu yleensä aika harvoin, hyppää sydän kurkkuun. En edes tiedä saako sitä hiljasemmalle. Vielä varmemmin säikähtää satunnaista soittoa enemmän, jos osaan odottaa sen soimista.

      • Anonyymi

        Sä säikytät mua, kun oot aina niin aggressiivinen täällä. Jotenkin sellanen et pakotat panttivankina omakses, tahtoi tai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä säikytät mua, kun oot aina niin aggressiivinen täällä. Jotenkin sellanen et pakotat panttivankina omakses, tahtoi tai ei.

        Jaa miten niin AINA agressiivinen? Mä en ketään pakota yhtään mihinkään mitä tämä itse ei halua tehdä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja elää niiden kanssa. Lähes aina kun vaikutan täällä piikikkäältä, mulla on selän hermokivut kovana päällä. Ja sitä on päivittäin. Voin kertoa että tällä hetkellä vain uni ja nukkuminen pitää mut kirjaimellisesti hengissä. Ja se ei ole salaisuus.

        Se mitä sanon ja teen irl, on se mistä kannattaa pikemminkin arvionsa ottaa sen suhteen millainen olen luonteeltani, kuin tänne tehtyjen kirjoitusten perusteella. Enemmän tänne puran omaa turhautumista ja vitutusta itseäni ja vointiani kohtaan.

        Ei oo kuule helppoa seurata ikkunan takaa muiden ihmisten elämää, kun he elävät sitä niin normaalisti kuin koronasta huolimatta pystyy, tietäen ettei itse sitä voi tehdä. Lähteä sinne tai tänne silloin kun huvittaa. Tai tavata kavereita ja muita ihmisiä sen verran mitä pystyy. Lähteä vaikka Lappiin minilomalle ja irrottautua kaikesta. Mä en pääse pakoon kipujani.

        Ei tarvitse miettiä päiviä etukäteen mitä voi tehdä ja mitä ei, jotta varmasti pystyy lähtemään sinne minne on ehdottoman pakko mennä. Sillä jos tekee jotain sellaista mikä pahentaa fyysistä kipua seuraavina päivinä, ei pystykään menemään sinne minne on ehdottoman välttämättömästi mentävä. Tai suunnittelet etukäteen innoissasi jonnekin menoa, ja kun se päivä koittaa, oletkin niin kipeä ettet voi edes lähteä ulko-ovea pitemmälle. Tai jos lähdet, et saa siitä sitä nautintoa mitä toivoit siitä saavasi, vaan sen onkin hampaat irvessä kulkemista paikasta A paikkaan B, tietäen että jos hiukkaakaan hellität, et pääsekään perille koska voimasi ovat loppu.

        Jos mun luonteesta haluaa tätä kautta saada kunnon käsityksen, niin silloin kannattaa lukea sinkut -palstan aloituksia, minne pääosin kommentoin.

        Tervetuloa elämään mun elämää, joka on elossa oloa vailla elämistä jatkuvan ja sietämättömän kivun kanssa, tietäen mitä tapahtuu jos oma pää ei enää kestä. Joten joo, ehkä saatan olla välillä agressiivinen. Mutta kun miettii syitä sen taustalla, voit kysyä itseltäsi, että millainen olisit itse, jos eläisit samanlaisessa tilanteessa. Pelkkää aurinkoista päivän paistetta, vai mustaakin mustempaa epätoivoa, jolle ei näy loppua?


    • Älä please enää, viimeks silloin säikäytit todella, jäi traumat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe