vanhempi mies, siinä vaan kävi niin. <3
vaikka ollaan niin erilaisii...
Ihastuin sinuun
12
224
Vastaukset 12
- Anonyymi
Älä viitti Heli
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
Nimeni ei ole Heli...
Marja-leena?
- Anonyymi
Aina mietein, et millaselta näyttäisit puku päällä, solmio kaulassa ja lakerikengät jaloissa. Mut sinulla oli aina, työhaalarit päällä arkena ja pyhänäki vielä.
Joten kiinnostukseni loppui kerta heitolla.- Anonyymi
Ei loppunut kiinnostus. Heräsi yhä enemmän, kun nähnyt työvaatteet päällä pitkien aikojenkuluessa...Normi vaatetuksella kerran satuin näkemään...
- Anonyymi
No mä rakastuin suhun, vaikka/kun ollaan niin...
Monella tapaa samanlaisia, ja sitten vähän erilaisiakin vielä! - Anonyymi
Oot jo kauan ihaillut, eikö olisi jo aika ottaa mieheen tosi yhteys
Samassa jamassa, mutta toisinpäin. - Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Ehkäpä tunne on molemminpuolinen M nainen?
- Anonyymi
Nuorempaa näistä tässä vain odottelemassa jos vahingossa tulee vastaan?
- Anonyymi
Missä?
-sivusta
- Anonyymi
No vastakohdat vetää puoleensa, toisessa näkee piirteitä, joita itsellä haluaisi olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5811392Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42753Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680- 34519
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5519Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28474- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE150435- 22422