Noitapiiri

Anonyymi

Olen joutunut muutaman erittäin vahvan noidan (oikean noidan) vaikutusalueelle. Tämä magia mitä he käyttävät ei ole puhdasta ja hyvää, vaan vaarallista ja pahaa. Kyseessä on uskoakseni jonkin sortin noitapiiri. Olen itsekin hyvin herkkä, spirituaalinen ja omaan herkkyyttä tähän suuntaan, mutta en käytä voimiani mihinkään. Olen Kristitty ja uskovainen. Rukoilen Jumalalta, kaikkein pyhinmältä apua, ja tietenkin myös Arkkienkeleiltä apua suojakseni, sillä ainoastaan Jumalan avulla voin olla heitä vahvempi ja voittaa heidän tekemät kirouksensa. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Aamen.

6

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja niinhän siinä kävi, että tämä noitapiiri otti minut hampaisiinsa jo uudemman kerran. Sain selville keitä he ovat tai ainakin osan heistä. Ja pitihän se vielä arvata että tunnen heidät jo entuudestaan, kuinkas muutenkaan.

Naurettavaa hyökätä joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun.
      Ei teillä taida olla parempaakaan tekemistä nyt kun oma henkinen kehityksenne on jäänyt vaiheeseen.

Voinen kertoa että kannan ylpeästi painoni ja ulkonäköni epätäydellisyydet, siitä on turha minua piikitellä. Teidän kaltaisten ilkeiden henkiolentojen takia, energiani on mitä on. Olen tästäkin huolimatta vahvempi kuin yksikään teistä yksinään. Ja Jumalan avulla vahvempi kuin te kaikki yhdessä. Pitäkää tämä mielessänne, kun mietitte seuraavaa istuntoa.

• Anonyymi

> Naurettavaa hyökätä joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun.

Mitä he siis ovat tehneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

> Naurettavaa hyökätä joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun.

Mitä he siis ovat tehneet?

Käyttivät astraalimaailmaa apunaan yrittäessään kirota minut. Heillä on ollut apunaan minulta varastettuja esineitä ja asioita, kuten kynsilakkaa ,hiuksiani ja verta. Muutaman yrityksen kohdalla yllätin noidan sillä siunatuksi hetkellä, kun oli kirousta tekemässä vessassa. Saman tein tälläkin kertaa.

Annan teille kiroajilleni anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimeen, sillä hän on vapahtajani, minun Herrani. Jumala on hänet puhtaasta rakkaudestaan meitä ”lapsiaan” varten lähettänyt, jotta yksikään joka häneen uskoo ei joutuisi kadotukseen vaan pääsisi pahasta ja saisi iänkaikkisen elämän, Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttivät astraalimaailmaa apunaan yrittäessään kirota minut. Heillä on ollut apunaan minulta varastettuja esineitä ja asioita, kuten kynsilakkaa ,hiuksiani ja verta. Muutaman yrityksen kohdalla yllätin noidan sillä siunatuksi hetkellä, kun oli kirousta tekemässä vessassa. Saman tein tälläkin kertaa.

Annan teille kiroajilleni anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimeen, sillä hän on vapahtajani, minun Herrani. Jumala on hänet puhtaasta rakkaudestaan meitä ”lapsiaan” varten lähettänyt, jotta yksikään joka häneen uskoo ei joutuisi kadotukseen vaan pääsisi pahasta ja saisi iänkaikkisen elämän, Aamen.

Onnittelut, melkein onnistuitte saamaan minut sekoamaan, mutta mönkään meni. Teidän tienne ei tule olemaan helppo, sen voin luvata.

Ja mitä haluan teille sanoa on se, että minulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan vahvistuminen on vaihtoehtona tästä edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut, melkein onnistuitte saamaan minut sekoamaan, mutta mönkään meni. Teidän tienne ei tule olemaan helppo, sen voin luvata.

Ja mitä haluan teille sanoa on se, että minulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan vahvistuminen on vaihtoehtona tästä edes.

999909

• Anonyymi

Siis no en kuulu kirkkoon mutta olen henkinen parantaja tunnen jonkin verran noitia ihme kyllä he ovat kristittyjä. Heille noituus tarkoittaa luonnon tuttkimista. Periaatteessa olen kokenut noituuden tuntaan ja minusta se oli kaunis. Suosittelen pysynään kaukana voimia omaavista henkilöistä jos heistä virtaa mustaa energiaa .
      Sen tuntee jokainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      392
      1986
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1799
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      755
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      729
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      703
    Aihe