Noitapiiri

Anonyymi

Olen joutunut muutaman erittäin vahvan noidan (oikean noidan) vaikutusalueelle. Tämä magia mitä he käyttävät ei ole puhdasta ja hyvää, vaan vaarallista ja pahaa. Kyseessä on uskoakseni jonkin sortin noitapiiri. Olen itsekin hyvin herkkä, spirituaalinen ja omaan herkkyyttä tähän suuntaan, mutta en käytä voimiani mihinkään. Olen Kristitty ja uskovainen. Rukoilen Jumalalta, kaikkein pyhinmältä apua, ja tietenkin myös Arkkienkeleiltä apua suojakseni, sillä ainoastaan Jumalan avulla voin olla heitä vahvempi ja voittaa heidän tekemät kirouksensa. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Aamen.

6

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja niinhän siinä kävi, että tämä noitapiiri otti minut hampaisiinsa jo uudemman kerran. Sain selville keitä he ovat tai ainakin osan heistä. Ja pitihän se vielä arvata että tunnen heidät jo entuudestaan, kuinkas muutenkaan.

      Naurettavaa hyökätä joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun.
      Ei teillä taida olla parempaakaan tekemistä nyt kun oma henkinen kehityksenne on jäänyt vaiheeseen.

      Voinen kertoa että kannan ylpeästi painoni ja ulkonäköni epätäydellisyydet, siitä on turha minua piikitellä. Teidän kaltaisten ilkeiden henkiolentojen takia, energiani on mitä on. Olen tästäkin huolimatta vahvempi kuin yksikään teistä yksinään. Ja Jumalan avulla vahvempi kuin te kaikki yhdessä. Pitäkää tämä mielessänne, kun mietitte seuraavaa istuntoa.

      • Anonyymi

        > Naurettavaa hyökätä joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun.

        Mitä he siis ovat tehneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Naurettavaa hyökätä joukolla puolustuskyvyttömän kimppuun.

        Mitä he siis ovat tehneet?

        Käyttivät astraalimaailmaa apunaan yrittäessään kirota minut. Heillä on ollut apunaan minulta varastettuja esineitä ja asioita, kuten kynsilakkaa ,hiuksiani ja verta. Muutaman yrityksen kohdalla yllätin noidan sillä siunatuksi hetkellä, kun oli kirousta tekemässä vessassa. Saman tein tälläkin kertaa.

        Annan teille kiroajilleni anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimeen, sillä hän on vapahtajani, minun Herrani. Jumala on hänet puhtaasta rakkaudestaan meitä ”lapsiaan” varten lähettänyt, jotta yksikään joka häneen uskoo ei joutuisi kadotukseen vaan pääsisi pahasta ja saisi iänkaikkisen elämän, Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttivät astraalimaailmaa apunaan yrittäessään kirota minut. Heillä on ollut apunaan minulta varastettuja esineitä ja asioita, kuten kynsilakkaa ,hiuksiani ja verta. Muutaman yrityksen kohdalla yllätin noidan sillä siunatuksi hetkellä, kun oli kirousta tekemässä vessassa. Saman tein tälläkin kertaa.

        Annan teille kiroajilleni anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimeen, sillä hän on vapahtajani, minun Herrani. Jumala on hänet puhtaasta rakkaudestaan meitä ”lapsiaan” varten lähettänyt, jotta yksikään joka häneen uskoo ei joutuisi kadotukseen vaan pääsisi pahasta ja saisi iänkaikkisen elämän, Aamen.

        Onnittelut, melkein onnistuitte saamaan minut sekoamaan, mutta mönkään meni. Teidän tienne ei tule olemaan helppo, sen voin luvata.

        Ja mitä haluan teille sanoa on se, että minulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan vahvistuminen on vaihtoehtona tästä edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut, melkein onnistuitte saamaan minut sekoamaan, mutta mönkään meni. Teidän tienne ei tule olemaan helppo, sen voin luvata.

        Ja mitä haluan teille sanoa on se, että minulla ei ole mitään menetettävää, ainoastaan vahvistuminen on vaihtoehtona tästä edes.

        999909


    • Anonyymi

      Siis no en kuulu kirkkoon mutta olen henkinen parantaja tunnen jonkin verran noitia ihme kyllä he ovat kristittyjä. Heille noituus tarkoittaa luonnon tuttkimista. Periaatteessa olen kokenut noituuden tuntaan ja minusta se oli kaunis. Suosittelen pysynään kaukana voimia omaavista henkilöistä jos heistä virtaa mustaa energiaa .
      Sen tuntee jokainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe