kuin myyntimäärien ero on??
Maaliskuun lopussa liikenteessä oli Toyotia 77.660 autoa enemmän kuin Volkswageneita. Viime vuoden lopussa eli 31.12.2020 liikenteessä Toyotia oli 75.244 autoa enemmän kuin Volkswageneita. Kolmessa kuukaudessa Toyotan etumatka Volkswageniin on siten dkasvanut 2.416 autoa.
Vuoden lopussa eli 31.12.2020:
Toyotia 374.438 autoa
Volkswageneita vain 299.214 ritsaa
Maaliskuun lopussa 31.3.2021:
Toyotia 375.225 autoa
Volkswageneita vain 297,814 ritsaa
Volkswageneiden määrä liikenteessä laskee, mutta Toyotan nousee. Miksi?
Miksi liikenteessä oli Toyotia noin paljon enemmän kuin Volkswageneita, vaikka Volkswageneita on myyty viimeisen 20 vuoden aikana enemmän kuin Toyotia?
Niin miksi?
Lukemat osoittavat, että liikenteessä olevien Volkswagenien määrä laskee, koska Kuusakoski paala niitä huonolaatuisina ja kestämättöminä enemmän kuin niitä uusina myydään.
http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Liikennekaytossa_olevat_ajoneuvot/010_kanta_tau_101.px/
Miksi Toyotien määrä liikenteessä suhteessa Volkswageniin kasvaa koko ajan enemmän
76
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka yli 40-vuotiaita Toyotia on nyt paalattu romutuspalkkion vuoksi todella paljon. Ero Toyotan hyväksi on kasvanut kolmessa kuukaudessa noin rajusti.
- Anonyymi
VAG Autojen osuus senkuin vain lisääntyy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAG Autojen osuus senkuin vain lisääntyy..
Vag autojen osuus lähes puolet Suomen autokannasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vag autojen osuus lähes puolet Suomen autokannasta.
Mikä on Vag auto? Uusi merkkikö? Ei löytynyt ainakaan Trafin rekisteröintitilastosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vag autojen osuus lähes puolet Suomen autokannasta.
VAG autoja on VW Audi Skoda ja Seat.. Yleisimpiä täällä joita on melkein puolet Suomen autoista eli vag jyrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on Vag auto? Uusi merkkikö? Ei löytynyt ainakaan Trafin rekisteröintitilastosta.
Se tarkoittaa VW Groupia ja tiesit sen kyllä. Se on se menestyvin ja suurin.
- Anonyymi
VW on muuttamassa tuotantoaan sähköautoihin jne... se vie aikansa ennen kuin tuotanto saadaan täyteen vauhtiin ja riittää tyydyttämään kysynnän.
Nämä asiat on Toyotan omapojalle outoja ja vaikeita asioita ymmärtää ilman että joku ne hänelle kertoo ja sittenkin voi olla ettei ihan sisäistä koko asiaa.- Anonyymi
On sulla kuvitelmat!! On sulla selitykset. Komiikkaa kerrakseen.
- Anonyymi
Miksi Skoda Octavian suhteellinen osuus kasvaa kokoajan verrattuna mihin tahansa Toyotan malliin?
On kyllä melkoisen yllättävää, että 1946 - 1984 Neuvostoliiton ikeessä ja määräysvallassa ollut pieni Tsekkiläinen autotehdas Skoda on reilussa parissa vuosikymmenessä vapauduttuaan kommunismin ikeestä ajanut Octavia mallillaan ohi suuren konsernin Toyotan minkä tahansa mallin.
Käsittämätön muutos heikohkosta itäautosta länsiautojen huipulle. Samalla Toyota on luisunut osalla mallistostaan itäautoiksi.- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
Valehtelen. Meillä stalinisteillä se on veressä kuten skodismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
Mitäs tuossa oli valetta. Selvä totuus. Kuten te toveri toyotistit sanotte.
Jaa niin tietysti toverien totuus on itänaapurin kainalossa,
- Anonyymi
Siksi kun köyhät ostaa tojotan. Se on nykyajan Lada.
- Anonyymi
Kyllähän se totuus on niin että se nykypäivän itäblokin Lada on Skoda Octavia.
- Anonyymi
Totta turiset. Hinnat alkaen mallinen tehtaan punainen Corolla, mahdollisimman pienellä moottorilla on proletariaatin valinta! Sillä kun päräyttää kylän K-Marketin pihaan, niin kassaneito tietää että tälle kuljettajalle ei kannata lottoa tyrkyttää kassalla! Ei osta koska ei pysty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se totuus on niin että se nykypäivän itäblokin Lada on Skoda Octavia.
Ei kun sori nyt lipsahti. Nykypäivän Lada on Toyota Corolla. Miten tuo nyt toisinpäin lipsahti.
- Anonyymi
Taidatkos sanoa miksi Toyotia on kelvannut muista kuin pelkkää bensaa energianaan käyttävistä vain 41397kpl manner-Suomessa. Volkkareita on sentään liikenteessä 107762kpl muita kuin pelkkää bensaa käyttäviä.
- Anonyymi
Taidatkos sinä sanoa, miksi toyota on kuitenkin suomen yleisin auto?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/037b99b6-2161-416b-a144-c990715e85a2 - Anonyymi
No eipä kummosen näköistä herkkua saa. Tuommosta ruipeloa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkos sinä sanoa, miksi toyota on kuitenkin suomen yleisin auto?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/037b99b6-2161-416b-a144-c990715e85a2Siksi kun ladakuskeille ei ole tarjolla muita autoja jotka muistuttaisivat niin paljon Ladaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun ladakuskeille ei ole tarjolla muita autoja jotka muistuttaisivat niin paljon Ladaa.
Kyllähän se totuus on se, että suomalaisille on tullut Ladan sijalle uusi itäblikin tuote, eli Skoda Octavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se totuus on se, että suomalaisille on tullut Ladan sijalle uusi itäblikin tuote, eli Skoda Octavia.
tää on ihan totta ja keijon kasetti ei kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää on ihan totta ja keijon kasetti ei kestä.
Se on semmosta siellä punaisen korollan ratin takana. Kasettia vaan vaihdetaan...2021...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä kummosen näköistä herkkua saa. Tuommosta ruipeloa vaan.
Vaan antaa hyvän kyydin Toyotassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se totuus on se, että suomalaisille on tullut Ladan sijalle uusi itäblikin tuote, eli Skoda Octavia.
Ei kun sori tarkoitin Ladan tilalle on tullut toinen itäblokin auto Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sori tarkoitin Ladan tilalle on tullut toinen itäblokin auto Toyota.
Japani ei ole koskaan ollut osa itäblokkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japani ei ole koskaan ollut osa itäblokkia.
Juu mut nykyisin on. Japani on ulkoistanut huomattavan osan autovalmistuksesta ja osavalmistuksesta tuonne itäblokin maihin ja varsinkin venäjälle. Punaliput hulmuten kolhoositehtaat suoltavat eu kansalle aatteen punaamia Toyotia.
- Anonyymi
Pohjoiskarjalainen hitsaustaito ei ole maanlaajuista.
- Anonyymi
Golffistani mätäni helmat nopeasti. Vien sen Pohjois-karjalaan.
- Anonyymi
Lämmön nousua havaittavissa konsernipelletrollilla kun kuun loppu lähestyy. Pachamyrsky kovenee kun Toyota jyrää ja piskuinen taavisoda yrittää ponnistaa kommunismin ikeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmön nousua havaittavissa konsernipelletrollilla kun kuun loppu lähestyy. Pachamyrsky kovenee kun Toyota jyrää ja piskuinen taavisoda yrittää ponnistaa kommunismin ikeestä.
Itäauton maine syö kovin skoodamiestä.
- Anonyymi
Tojojen määrä lisääntyy, kun tojopappa vaihtaa autonsa kahden vuoden välein. Volkkarin tai esim. Skodan omistaja ajaa tyytyväisenä ainakin viisi vuotta, kun ei ole tarvetta vaihtaa aikaisemmin.
- Anonyymi
Onks toi vitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks toi vitsi?
Tojopappa vaihtaa tojonsa siksi kun väliraha on niin olemattoman
pieni, ja juuri siksi käytetystä tojosta saa maksaa niin korkean hinnan,
tämä johtuu siitä että toyota on laadultaan niin kelpo että se on
hintansa väärti. 10 vuotta vanhasta VAG konsernin tuotteesta ei
saa myydessä eikä vaihdossa juuri mitään. Tojosta kyllä saa maksaa
ihan auton hinnan. Älkää tapelko täällä tosiasioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojopappa vaihtaa tojonsa siksi kun väliraha on niin olemattoman
pieni, ja juuri siksi käytetystä tojosta saa maksaa niin korkean hinnan,
tämä johtuu siitä että toyota on laadultaan niin kelpo että se on
hintansa väärti. 10 vuotta vanhasta VAG konsernin tuotteesta ei
saa myydessä eikä vaihdossa juuri mitään. Tojosta kyllä saa maksaa
ihan auton hinnan. Älkää tapelko täällä tosiasioista.Kymmenen vuotta sitte ostetut saksalaiskonsernin autot on jo paalattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojopappa vaihtaa tojonsa siksi kun väliraha on niin olemattoman
pieni, ja juuri siksi käytetystä tojosta saa maksaa niin korkean hinnan,
tämä johtuu siitä että toyota on laadultaan niin kelpo että se on
hintansa väärti. 10 vuotta vanhasta VAG konsernin tuotteesta ei
saa myydessä eikä vaihdossa juuri mitään. Tojosta kyllä saa maksaa
ihan auton hinnan. Älkää tapelko täällä tosiasioista.Toyotavaari hyödyntää itsemaksamansa panttimaksun josta palautetaan osa kun vaihtaa autonsa 2-3 vuoden sisään uuteen Toyotaan. Kilometrejä ei saa olla paljon ja huoltoja pitää olla tehtynä joissa on kovaa ylihintaa ja näin hölmöjä viedään kuin pässejä narussa. Kallista auton pitoa tuollainen on joka tapauksessa, mutta pääsepä vaarit taas kerrostalokommuunin kingiksi ja kehumaan ettei koko 20tkm aikana ollut vikoja, huoltoja vain, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojopappa vaihtaa tojonsa siksi kun väliraha on niin olemattoman
pieni, ja juuri siksi käytetystä tojosta saa maksaa niin korkean hinnan,
tämä johtuu siitä että toyota on laadultaan niin kelpo että se on
hintansa väärti. 10 vuotta vanhasta VAG konsernin tuotteesta ei
saa myydessä eikä vaihdossa juuri mitään. Tojosta kyllä saa maksaa
ihan auton hinnan. Älkää tapelko täällä tosiasioista.Autotallissa noita 10 vuotiaita Volkkareita näyttää löytyvän alkaen 4000e ja aina 30keuroon asti, että kyllä niistä jotain aina hyvitetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitte ostetut saksalaiskonsernin autot on jo paalattu.
Onko, älä viitsi valehdella noin älyttömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojopappa vaihtaa tojonsa siksi kun väliraha on niin olemattoman
pieni, ja juuri siksi käytetystä tojosta saa maksaa niin korkean hinnan,
tämä johtuu siitä että toyota on laadultaan niin kelpo että se on
hintansa väärti. 10 vuotta vanhasta VAG konsernin tuotteesta ei
saa myydessä eikä vaihdossa juuri mitään. Tojosta kyllä saa maksaa
ihan auton hinnan. Älkää tapelko täällä tosiasioista.Tohon vaihtaminen Tojoon on niin helppoa kun Japanin pääkonttori osallistuu aina kustannuksiin, jolloin sisäänostohintaa voidaan nostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohon vaihtaminen Tojoon on niin helppoa kun Japanin pääkonttori osallistuu aina kustannuksiin, jolloin sisäänostohintaa voidaan nostaa.
Osittain näin, mutta meillä suurimman osan tulevasta nopean kaupan hyvityshinnasta maksaa asiakas itse jo ensimmäisen Toyotan kohdalla ja aina siitä sulaa Toyotalle osa ja näin pidetään yllä harhaa.
- Anonyymi
Todella epätoivoinen on Toyotan kunnian puolustajan elämä ja konstit.
Ketä kiinnostaa ja mitä kertoo rekisterissä olevien autojen määrät kun puhutaan kansanautoista?
Onko on pikku Toyota ollut niin kova pettymys, eikä ole rahaa vaihtaa sitä kunnon autoon?- Anonyymi
Avuttomuutta kertoo tekstisi suuren totuuden edessä. Ruoste raiskaa Vw:t ja Kuusakoski paalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avuttomuutta kertoo tekstisi suuren totuuden edessä. Ruoste raiskaa Vw:t ja Kuusakoski paalaa.
Tai sitten vaan se selvä totuus että VW:llä ajetaan paljon ja Toyotan seisoo parkissa ja papat käy parikertaa viikossa marketissa ja kerran kuussa terveyskeskuksessa ja huolletaan ja hoivataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vaan se selvä totuus että VW:llä ajetaan paljon ja Toyotan seisoo parkissa ja papat käy parikertaa viikossa marketissa ja kerran kuussa terveyskeskuksessa ja huolletaan ja hoivataan.
Sattuu vaan olemaan niin ettei se ole totta.
- Anonyymi
Miksi Skoda Octavian suhteellinen osuus kasvaa kokoajan verrattuna mihin tahansa Volkkarin malliin?
On kyllä melkoisen yllättävää, että 1946 - 1989 Neuvostoliiton ikeessä ja määräysvallassa ollut pieni Tsekkiläinen autotehdas Skoda on reilussa parissa vuosikymmenessä vapauduttuaan kommunismin ikeestä ajanut Octavia mallillaan ohi suuren Volkswagenin minkä tahansa mallin.
Käsittämätön muutos heikohkosta itäautosta länsiautojen huipulle. Samalla Volkswagen on luisunut Skodan alapuolelle ja hävinnyt lähes kaikki vertailut sille.- Anonyymi
Heikohko itäauto vai.. Asia on niin että Skoda teki laatuautoja ja muitakin tuotteita
siihen saakka kun neuvostomääräykset ( kommunismi ) taannutti tsekin
teollisuuden ja kehittäminen loppui siihen.
Tsekin päästyä kommunismi ikeestä, paskinta mitä skodalle tapahtui
oli siirtyä volkswagenin omistukseen. Omalla suunnitelulla ja
yli satavuotisella kokemuksella skoda olisi palautunut laatumerkkien
joukkoon. Volkkarin omistuksella laadusta ei juuri voi puhua.
Lohduttavinta kuitenkin on että skoda on vag konsernin tuotteista
vähiten huono. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikohko itäauto vai.. Asia on niin että Skoda teki laatuautoja ja muitakin tuotteita
siihen saakka kun neuvostomääräykset ( kommunismi ) taannutti tsekin
teollisuuden ja kehittäminen loppui siihen.
Tsekin päästyä kommunismi ikeestä, paskinta mitä skodalle tapahtui
oli siirtyä volkswagenin omistukseen. Omalla suunnitelulla ja
yli satavuotisella kokemuksella skoda olisi palautunut laatumerkkien
joukkoon. Volkkarin omistuksella laadusta ei juuri voi puhua.
Lohduttavinta kuitenkin on että skoda on vag konsernin tuotteista
vähiten huono.Vaikka se melko huono onkin.
- Anonyymi
Heikko esitys ressukka. Kopioit kirjoitukseni, kun sulla ei ole mitään omaa aivojen liikenteessä. Sen toki osasit, että vääristelet alkuperäisiä tietoja. Eli oikea, alkuperäinen tieto on: ...ajanut Octavia mallillaan ohi suuren Toyota konsernin minkä tahansa mallin. ...Samalla Toyota on luisunut Skodan alapuolelle ja hävinnyt kaikki vertailut sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka se melko huono onkin.
Niinhän se toyota on. Huono. Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se toyota on. Huono. Totta.
Onneksi vähiten huono..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vähiten huono..
Kyllä skodassa on kehitystä tapahtunut enemmän kuin muissa suomeen tuotavissa itäautoissa kun ei ole enää muita kun ei Ladaakaan enää ole. Varrekin on jo mennyttä ja Trabant. Zwickauta tosin herätellään henkin . Joku volkkarin sähköauto kuulemma on tuloillaan, Onkohan jostain pahvista tehty edeltäjänsä tavoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä skodassa on kehitystä tapahtunut enemmän kuin muissa suomeen tuotavissa itäautoissa kun ei ole enää muita kun ei Ladaakaan enää ole. Varrekin on jo mennyttä ja Trabant. Zwickauta tosin herätellään henkin . Joku volkkarin sähköauto kuulemma on tuloillaan, Onkohan jostain pahvista tehty edeltäjänsä tavoin?
Ne ovat sellaisia Ifoja.
- Anonyymi
Rekisterissä ja liikenteessä on hieman eri juttu. Kyllä työmatkaliikenteessä näkyy enemmän Volkkareita kuin Tojoja.
- Anonyymi
Se ei ole millään lailla eri juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole millään lailla eri juttu.
Kymmenen käyttövuoden jälkeen volkkarien määrä vähenee selvästi.
Toyotilla ajetaan kauemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen käyttövuoden jälkeen volkkarien määrä vähenee selvästi.
Toyotilla ajetaan kauemmin.Mä sairaslomaa viikon sain
Ja pillereitä varmaan tonneittain
On lääketiede täysin voimaton
Toyotan läheisyys ainut lääke on
- Anonyymi
Miksi kasvaa? Niin miksi? Vastaus ei ole vaikea.
- Anonyymi
Älä kysy, itkettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kysy, itkettää.
Älä itke, älä.
- Anonyymi
Aloituksessa oleva vastaus pätee. Ei ole parempia.
- Anonyymi
Aloituksessa on hyvä kysymys ja siittä löytyy vastauskin.
- Anonyymi
Lukekaa ja pohtikaa. No, ei tuota kyllä pohtia tarvitse. Syy on selvä pohtimattakin.
- Anonyymi
Lukekaahan tuo aloitus ja ihmetelkää.
- Anonyymi
Siinä sitä todellakin on ihmettelemistä.
- Anonyymi
Koska VW:n autoja myydään monella eri merkillä. Se hämää asiaa ja se on hyvä taktiikka ettei yhtä merkkiä voida syyttää markkinoitten ohjaamisesta jne....
- Anonyymi
Joku älykkö on keksinyt hyvän tavan tuoda julki Volkswagenien laaduttomuus.
- Anonyymi
Aloituksessa näkyy Volkswaagenin halpuutuksen seuraus. Autot eivät kestä.
- Anonyymi
Aloituksessa annetulle vastaukselle ei ole vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Kuusakoski on paras Vw:n vikojen korjaaja.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p591927Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,491672- 521594
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.51527Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis61505Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin61425Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä81316Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta121281Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla41173Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni41148