Koronarokotusaika

Kirjoittelin täällä jokin aika sitten, että odotan kun minulle tulee tekstarina koronarokotusaika.
Epäilevät porukat kirjoittivat, että ei onnistu.
Joudut soittamaan jne.
Ja kuinkas sitten kävikään.
Tekstari tuli ja kirjottauduin omiin tietoihini.
Minulle oli merkitty valmiiksi koronarokotusaika ja paikka
Hyväksy tai hylkää.
Valitettavasti jouduin hylkäämään sen ehdotuksen.
Kun ilta-aika ei käy.
Mutta muuten toimii tekstareilla, ilman mitään soittamista ja sitä jonottamista puhelimessa.
En siis mene rokotukseen, jos en saa päiväaikaan ja täällä lähellä missä asun.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä soitin ja painoin ykköstä. Odotan vastasoittoa ja että saan valita ajan. En tykkäisi että laitettaisiin valmis aika, on kuitenkin jotain sovittuja menoja. Siinä ohessa kysyin kahdelta tutulta, onko tullut Astrasta oireita, Ei ollut tullut ja heitä odottaa toinen piikki parin viikon päästä. Toinen heistä on sairaanhoitaja, ja molemmat 65-69. Sitä myötä soitetaan kun rokotus-erät saapuvat.

    • Anonyymi

      mä varasin netistä, sai valita päivän ja ajan ihan ite
      nj

      • Anonyymi

        Samoin. Kyllästyin odottamaan tekstaria, kun nuoremmat ja terveemmät menivät ohi. Eilen sain itse valitsemaani aikaan piikin. Vähän on olkapää kosketusarka. Muuten lievää väsymystä lukuunottamatta normu olo.


    • Anonyymi

      Varasin netistä rokotus ajan. AZ-piikki 22.4.

      • Minulle oli vain ilta-aikoja. En voi ottaa sitä kun bussit eivät kulje iltaisin.
        Odotan päivä-aikoja lähempänä,
        Olen menossa hammaslääkäriin,
        Jospa hän sitten rokottaisi.
        Edelleen en ole rokotusmyöntelnen.
        Jos se on pakko ottaa, sitten kait se on otettava.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Minulle oli vain ilta-aikoja. En voi ottaa sitä kun bussit eivät kulje iltaisin.
        Odotan päivä-aikoja lähempänä,
        Olen menossa hammaslääkäriin,
        Jospa hän sitten rokottaisi.
        Edelleen en ole rokotusmyöntelnen.
        Jos se on pakko ottaa, sitten kait se on otettava.

        Kerrot ettet ole rokotusmyönteinen. Mitenkäs sitten jos sattuisit sairastumaan koronaan niin oletko silloin hoitomyönteinen? Eli turvaudutko yhteiskunnan maksamaan sairaanhoitoon vaikka et ole toiminut annettujen ohjeiden (rokotus) mukaan ja yrittänyt suojautua taudilta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot ettet ole rokotusmyönteinen. Mitenkäs sitten jos sattuisit sairastumaan koronaan niin oletko silloin hoitomyönteinen? Eli turvaudutko yhteiskunnan maksamaan sairaanhoitoon vaikka et ole toiminut annettujen ohjeiden (rokotus) mukaan ja yrittänyt suojautua taudilta?

        Ano 09.08.
        Kirjoitinhan että otan sen jos on pakko.
        Oletko täysin varma että minä voin ottaa sen rokotuksen.
        Elimistössäni on virus joka ei lähde kuin minun kuolemallani pois.
        Sopiiko tuollainen kemiallinen pläjäys, siis koronarokote, yhteen minussa jo olevan viruksen kanssa.
        Siitä voi tulla mikä reaktio tahansa.
        Kun nyt joinkuin jaksaa täällä.palloilla, mitään yllätysmonentteja en enää jaksaisi.


    • Anonyymi

      Meillä homma toimii niin että ensin tuli tekstiviesti jossa kerrottiin että seuraavalla viikolla soitetaan ajan varaamiseksi. Sitten kun soitto tuli sain ajan jo samalle päivälle ja piikillä käydessäni sain jo ajan seuraavalle piikille.
      Lämpöä nousi n. 8 tunnin päästä piikistä ja kesti vuorokauden, muita oireita ei ole tullut. Olen tyytyväinen.

      vn

      • Anonyymi

        Lisään vielä että rokote oli Astra Zeneca

        vn


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe