Tarviin apua

Anonyymi

Moi! Olen siis yksitoista vuotias ja mua jännittää nää kuuluisat menkat. Tulin tänään kamulta yötä, olin kävelemässä kotiin kunnes tuntui että pissasin housuun. Noh kotiin päästyä menin vessaan ja volaa alkkareissa oli valkovuotoa. Kun tulin vessasta tuli aivan hirvee alavatsa kipu joka on mulla vieläkin. Voisko joku auttaa mua nimittäin en uskalla äidiltäni kysy vielä siteitä?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun sun kuukautiset alkaa niin se veri tulee vaatteista läpi jos et käytä sidettä tai tamponia.Ja jos sulla on kuukautiset niin sä sotket sillä myös esim sohvan jos sulla ei ole kuukautissuojaa.Haluatko että sohva menee vaihtoon sen takia ettet ole uskaltanut sanoa äidille menkoista.Äidilläkin on ollut kuukautiset ja voi olla että hänellä on ne edelleen jos ei ole yli 50 vuotias.

      • Anonyymi

        Tää ei auttanu mua yhtään


    • Anonyymi

      Puhu äidillesi. Siksihän sulla on äiti.

    • Anonyymi

      No eihän mulla viel niitä kuukautisii oo että ihan muuten vaan käyttäisin sitte sidettä?

      • Anonyymi

        alavatsakipu kertoo että kuukautiset on lähestymässä.


      • Anonyymi

        Oliskohan kuitenkin hyvä olla perheessä myös sinun käytettävissä siteitä, kun tarvitset niitä. Saatko äidiltä vai hankitko itse?

        Itellä alko menkat 11-vuotiaana. Se oli minusta silloin aivan liian aikaisin, olin vielä lapsi ja ihan järkyttynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan kuitenkin hyvä olla perheessä myös sinun käytettävissä siteitä, kun tarvitset niitä. Saatko äidiltä vai hankitko itse?

        Itellä alko menkat 11-vuotiaana. Se oli minusta silloin aivan liian aikaisin, olin vielä lapsi ja ihan järkyttynyt.

        Minun siskolla alkoi 13 vuotiaana. Hän osti siteitä itse mutta oon niin nuori että en uskaltaisi ostaa niitä vielä mutta kai minä äitiltä kysyisin..


    • Anonyymi

      Hei ota vain rohkeesti puheeksi, tämä asia äitisi kanssa.
      Hän suhtautuu asiaan, varmasti hyvin ja aikuismaisesti.
      Voit ostaa noita siteitä, itsekkin kaupasta ja valmistautua, että kohta joudut niitä alkaa käyttämään. Tamponit ovat toinen vaihtoehto, mutta ehkä on helpompi aloittaa näillä siteillä itsensä suojaaminen.

      • Anonyymi

        Tampooneja en uskalla vielä alkaa käyttämään. Äitilläni on kuukautiset ohi jo mutta hän suhtautui mun siskon kuukautisiin hyvin joten ehkä pitäisi kysyä..


    • Anonyymi

      Minä olen jo vanhempi rouva. Kuukautiseni alkoivat, kun olin 11 v.

      Mutta tuollainen valkovuoto kuin pissa tulisi on tosi outo. Tai vähintään erikoista. Itselläni ei valkovuoto ole koskaan tuntunut mitenkään eikä sitä voi pidättää kuten pissan tulon voi. Myöskään kuukautisveren tuloa ei voi pidättää, sitä voi kyllä tuntea lirahtavan tai jopa lorahtavan siteeseen, kun vuoto on runsaimmillaan. Valkovuoto ei ole yhtä runsasta koskaan.

      Järjestä jotenkin siteitä itsellesi, sillä saatat tarvita niitä piankin. Äitisi varmasti auttaa, kun pyydät.

      • Anonyymi

        Okei kiitos!


    • Anonyymi

      Väitän, että ap-tapauksessa on kysymyksessä seksuaalisesti häiriintynyt isoisä 80v.
      Sen nyt pitää vaan piehtaroida, mieluummin verisissä naisten ja tyttöjen genitaaliasioissa.

      Se on hänellä elämäntapa. Ehkä hän haluaa kuitenkin piilottaa mielestäni ihan mukavalta vaimoltaan. Älkää vastatko näihin ns. "viesteihin " .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe