Kävin vilkaisemassa työkkärin oma asioinnissa näkyykö siellä mitään ihmeellistä ja näkyihän siellä suunnitelman päivitys. Siinä lukee, että "yhteydenottotapa: haastattelu videoneuvotteluna". Onko kukaan kuullut moisesta työkkärin taholta.
Videoneuvottelu
6
937
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuon voi puhelimessakin hoitaa. Itseltäni ei edes löydy webkameraa enkä sellaista ole hankkimassakaan.
- Anonyymi
Käytännössä puhelinhaastattelu. TE-porukka on etätöissä eivätkä halua kohdata työttömiä kasvokkain. Voivat saada vielä tartuntoja. Työttömiä tosin voidaan lähettää vaikka millaisiin paikkoihin, niillä ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Eihä voida.
- Anonyymi
Tai sit se pitäs myös maksaa.
- Anonyymi
No hyvä sitten jos on puhelinhaastattelu. Minä jo ihmettelin, että mikä ihmeen videoneuvottelu. Eihän työkkäri edes tiedä onko minulla tietokonetta tai älypuhelinta.
-Ap - Anonyymi
No juu, ei se mikään videoneuvottelu ollut vaan tavallinen puhelu. Mitä ihmettä moisia videoneuvotteluja kirjoittelevat sivuillensa. Pelottelevat turhaan työtöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327027- 424321
- 243705
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843440- 122487
- 302445
- 432084
- 262034
- 1641983
- 1051402