Ystävällisyys tekee meistä fiksumpia

Anonyymi

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyödyllisiä ajatuksia, itsestäänselviä, mutta hyvä lukea.
      "Olemme kaikki samalla pallolla. Kun autat toista ihmistä, eläintä tai luontoa, autat itseäsi"

      • Anonyymi

        Hyvä Sinä, noin ajattelen minäkin. Tosin toisten auttaminen on jäänyt nykyään vain rahalliseksi.


    • Anonyymi

      Peruselämää. Joskus tosiaan ajattelee että tarkoittikohan tuo minua? Vaikka toinen ajattelee ihan muuta. Jotain epäluuloa kai. Siis kohta 8. Älä ota mitään henkilökohtaisesti. Muut ajattelevat sinua paljon vähemmän kuin luulet.

    • Kun anonyymi kävi nimeäni mainiten nimittelemään vastineeni määrrättyyn aiheeseen voin kysyä johtuuko se inhoni äärioikeistoa kohtaan syyn tehdä minusta ihottava.

      Kyllä pidän persussuomalaisia äärioikeistolaisena puolueena, jos olen siinä suuhteessa yksin on asia loppun käsitelty.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Äärioikeisto_Suomessa

      • korjaan, perussuomalaisia.


      • Pertikki kirjoitti:

        korjaan, perussuomalaisia.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Äärioikeisto_Suomessa

        TÄMÄ NÄI



    • No ei siinä kauaa mennyt, kun hyvä aloitus on taas ´´perussuomalaisia,´´

      • Anonyymi

        En myöskään haluaisi asua maassa, jossa on pääministerinä ihminen persupuolueesta. Tuntuisi tukalalta.
        Olen seurannut, mutta hyväksynyt Pertikin persukritiikin. Persut ovat minulle skisma, hiukan pakkomielle.

        En maha mittää; niin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myöskään haluaisi asua maassa, jossa on pääministerinä ihminen persupuolueesta. Tuntuisi tukalalta.
        Olen seurannut, mutta hyväksynyt Pertikin persukritiikin. Persut ovat minulle skisma, hiukan pakkomielle.

        En maha mittää; niin se vaan on.

        Pertikki on railakas, rehti ja asiallinen, sanoo asiat niinkuin ne on .
        Olen ihan samaa mieltä Pertikin ja ano 22:55:n kanssa persuista.

        tmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pertikki on railakas, rehti ja asiallinen, sanoo asiat niinkuin ne on .
        Olen ihan samaa mieltä Pertikin ja ano 22:55:n kanssa persuista.

        tmm

        Trollin kannattaa hulluttaa ukkoa että se pistäisi railakasta vauhtia häiriköintiin ja hyvä näinpäin


    • Anonyymi

      Miten persut saa heille epämieluisia kommentteja poistettua sekunnissa ?
      Kuka se on, jolla on "avaimet" ?

    • Anonyymi

      "Ystävällisyys tekee meistä fiksumpia". Todennäköisesti, mutta on myös niin,
      että fiksu on ystävällinen, fiksu kohtelee kaikkia ihmisiä samanarvoisesti
      ja ystävällisesti.

      Tekstistä poimin yhden ajatuksen, koska kaikki lähtee yksilöstä:
      "Voimme muuttaa vain itseämme ja kun itse muutumme,
      maailmakin muuttuu".

      • Anonyymi

        HUS:in ystävällisyysstrategia on ilahduttava tieto !

        "– Päivystyksessä tilanteet ovat hektisiä ja kuormitukset yllättäviä. Kiire haastaa henkilökunnan siinä, että pystyttäisiin joka tilanteessa näyttämään, että ollaan siinä potilasta varten, sanoo johtava ylihoitaja Anitta Karioja.

        Samaan aikaan potilaat ovat päivystyksessä erityisen haavoittuvassa asemassa, koska kaikilla on sairas olo ja monia pelottaa tai huolestuttaa. Siksi Akuutissa päätettiin aloittaa määrätietoinen Parempien kohtaamisten Hus -hanke. Tulokset ovat olleet niin myönteisiä, että hyvä käytös on nostettu yhdeksi kolmesta arvosta koko Husin vuosien 2020–2024 strategiaan.

        – Olen iloinen, että ystävällisyys tuli Husin strategiaan, koska meillä ei ole mainetta hyvin käyttäytyvänä organisaationa, ja se näkyy nuorten lääkäreiden vastauksissa kun kysytään koulutuspaikoista, Hus Akuutin toimialajohtaja Maaret Castrén sanoo."

        Olen ollut HUS:in päivystyksessä muutaman kerran, potilaana ja saattajana
        ennen tätä "ystävällisyys-strategiaa" ja on ikävä kyllä todettava, että oli suorastaan
        tylyä. En ollut itse kohteena, mutta kun eräskin kovasti kipeä henkilö
        kysyi voisiko hän mihinkään päästä pitkälleen, koska hän ei kipujensa takia
        jaksa eikä pysty istumaan, osoitettiin lattiaa. Viereisessä "kolossa" oli paareja
        useampi rinnakkain, johon olisi luullut voivan päästä lepoasentoon.

        Ystävällisyys ei maksa mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUS:in ystävällisyysstrategia on ilahduttava tieto !

        "– Päivystyksessä tilanteet ovat hektisiä ja kuormitukset yllättäviä. Kiire haastaa henkilökunnan siinä, että pystyttäisiin joka tilanteessa näyttämään, että ollaan siinä potilasta varten, sanoo johtava ylihoitaja Anitta Karioja.

        Samaan aikaan potilaat ovat päivystyksessä erityisen haavoittuvassa asemassa, koska kaikilla on sairas olo ja monia pelottaa tai huolestuttaa. Siksi Akuutissa päätettiin aloittaa määrätietoinen Parempien kohtaamisten Hus -hanke. Tulokset ovat olleet niin myönteisiä, että hyvä käytös on nostettu yhdeksi kolmesta arvosta koko Husin vuosien 2020–2024 strategiaan.

        – Olen iloinen, että ystävällisyys tuli Husin strategiaan, koska meillä ei ole mainetta hyvin käyttäytyvänä organisaationa, ja se näkyy nuorten lääkäreiden vastauksissa kun kysytään koulutuspaikoista, Hus Akuutin toimialajohtaja Maaret Castrén sanoo."

        Olen ollut HUS:in päivystyksessä muutaman kerran, potilaana ja saattajana
        ennen tätä "ystävällisyys-strategiaa" ja on ikävä kyllä todettava, että oli suorastaan
        tylyä. En ollut itse kohteena, mutta kun eräskin kovasti kipeä henkilö
        kysyi voisiko hän mihinkään päästä pitkälleen, koska hän ei kipujensa takia
        jaksa eikä pysty istumaan, osoitettiin lattiaa. Viereisessä "kolossa" oli paareja
        useampi rinnakkain, johon olisi luullut voivan päästä lepoasentoon.

        Ystävällisyys ei maksa mitään .

        Ystävällisyys tekee elämän siedettäväksi ja mukavaksi, epäystävällisyys mahdottomaksi.


    • Anonyymi

      Yli-huijariviikari oli syvästi ystävällinen valtioeliitille ja suorastaan alentuvasti sokeroi miellyttäviä turharaportteja, vähensi eliitin valvontaa, jotta saisi jatkaa etujensa kähmimistä ja ranskalaisen ukkonsa kanssa kiertää mualimaa. Sinä maksat
      Ystävällisyys ei maksa mitään. Niille. Sinulle kyllä

      • Anonyymi

        Ystävällisyys - mitä se on ? Persuilijoitten palstalla se on tuntematon käsite.


    • Anonyymi

      Perussuomalalset-puolue haluaa suomalaisten kesken riitaa.
      Se palvelee puolueen (H-ahon) tarkoitusperiä.
      Työkaluna se käyttää vihaa pakolaisia kohtaan.
      Sillä saa kannatusta ja ääniä
      ja epäystävällisyyttä ja riitaa aikaiseksi.

      Toopeja on helppo uunottaa.
      PS/H-aho vie toopeja kuin litran mittaa.

      Aivopesty toopepersu haluaa riitaa ja riitelee joka palstalla.

      Riiteleminen ja vihanpito eivät ole tuoneet maailmaan mitään hyvää.

    • Anonyymi

      No sehän on ihan päivänselvää. Mutta miksi se on niiin pilun vaikeaa? Kaikesta ns. sivistyksestämme huolimatta. - Nm. Joku mättää

      • Anonyymi

        Eripura ja epäystävällisyys voi osittain johtua siitä,
        että osa kansasta kuuluu Dunner-Kruger-efekti ryhmään
        ja on joku "tekijä" yhteiskunnassa, joka sekottaa niiden päät riitelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eripura ja epäystävällisyys voi osittain johtua siitä,
        että osa kansasta kuuluu Dunner-Kruger-efekti ryhmään
        ja on joku "tekijä" yhteiskunnassa, joka sekottaa niiden päät riitelemään.

        Tarkoittaanet poliitikkoja yms. pullistelijoita. - Nm. Hah


    • Anonyymi

      *****************************************************************
      Ystävällisillä ihmisillä on hyvin kehittynyt henkinen älykkyys.
      *****************************************************************

    • Anonyymi

      Täälläkin on muutama ystävällinen sielu.

      • Anonyymi

        Niin on ja sanonta 17:30 on mahtava !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe