Pariskunta minimanissa 17.4 illalla lauantaina.

Anonyymi

Siis ihan oikeasti. Harvoin valitan mistään, mutta tänään meni röyhkeys ylitse. Toivon todella, että tämä tavoittaa heidät. Kävelimme normaalisti vaimon kanssa isommalla käytävällä ja vastaan tuli pariskunta lapsen kanssa. Pariskunnalla molemmilla silmälasit päässä. Teidän piti sitten väkisin änkeä yhdestä välistä ja minä meinasin kaatua ja lyödä pääni pahasti, onneksi en lyönyt. Miksi pitää änkeä ja kampata muita? Huusin perään, että mitä he*vettiä te touhuatte niin ette edes voineet pyytää anteeksi. Hävetkää.

46

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen varustanut vanhempani pyöräilykypärillä heidän kaupassa käynnin ajaksi. Suosittelen sinullekkin vaimosi kanssa ja välttäkää iltapäiväruuhkia. Käykää aamusta kaupasssa ja rollaattorit jättäkää ulos ja käyttäkää ostoskärryjä-

    • Anonyymi

      Mistä sen tietää että meinaa lyödä päänsä pahasti jos ei edes kaatunut?

      • Anonyymi

        Ei se ole tässä se pointti. Näin olisi voinut käydä. Että kamppaajalle vain ylistystä ja uhrille paskaa. Hieno logiikka sinulla, nautitko ihmisten kiusaamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole tässä se pointti. Näin olisi voinut käydä. Että kamppaajalle vain ylistystä ja uhrille paskaa. Hieno logiikka sinulla, nautitko ihmisten kiusaamisesta?

        Olisit voinut myös jäädä auton alle ja reisiluu olisi murtunut pahasti irti poikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit voinut myös jäädä auton alle ja reisiluu olisi murtunut pahasti irti poikki!

        Sulla näyttää olevan joku ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näyttää olevan joku ongelma?

        Etkö sitten olisi voinut?


    • Anonyymi

      Hei. Olin silloin astiasto osastolla ja näin kaiken. Ihan oikein teit kun mainitsit asiasta. Olisin myös tehnyt samoin.

      • Anonyymi

        Hyvä kun näit. Ainakin tietää, että asialla oli todistajia.


    • Anonyymi

      Voisit laittaa tästä myös puskaradioon. Tavoittaa varmasti paremmin nämä ihmiset.

      • Anonyymi

        Puskaradioon! Tämä on väärä kanava, niitä varten jotka voi nimettömänä herjata muita kun ei rehellisesti voi nimellä esiintyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puskaradioon! Tämä on väärä kanava, niitä varten jotka voi nimettömänä herjata muita kun ei rehellisesti voi nimellä esiintyä.

        Kirjoitan täällä tasan niin kauan kunnes tämä tavoittaa heidät.


    • Minä, minä...

      • Anonyymi

        Eikun jaa joo. No he kyllä vaikuttivat juurikin sellaisilta.


    • Anonyymi

      Kerroit että pariskunnalla oli silmälasit. Jospa heillä oli niin huono näkö esim putkinäkö jolloin näkökenttä on mahdottoman kapea. Silloin voi vahinkoja sattua.

      • Anonyymi

        Näkivät kyllä mihin olivat kävelemässä. Tyyli oli erittäin röyhkeä. Monia todistajia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkivät kyllä mihin olivat kävelemässä. Tyyli oli erittäin röyhkeä. Monia todistajia on.

        Oliko jehovantodistajia vai mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Oliko kansallispukuisia tai mikä oli ihonväri? Nämäkin seikat vaikuttavat usein kaupassa käyttäytymiseen.

      • Anonyymi

        Ei ollut kansallispukua eikä erilaista ihonväriä. Röyhkeitä aivottomia Suomalaisia. Aivosolujen kapasiteetti oli erittäin matala, jos sitäkään.


    • Anonyymi

      Olen jo noin 80 v pieni-kokoinen-ukko voisin ihan vanhuuttani huitaista röyhkeitä esineellä joka olisi ulottuvilla, myöhemmin en tietenkään muistamattomana muistaisi tapahtumasta mitään.

    • Anonyymi

      Juu ei ollut vanhemmilla minkäänlaista kanttia kanssa vastuuta omasta tekemisistä. Hienoa esimerkkiä näytetään lapselle. Jos tämä aloitus on teidät tavoittanut niin hienoa. Kasvatatteko lapsenne myös yhtä kieroon mitä itse olette?

    • Anonyymi

      Ressu täyttää parin viikon kuluttua 68 vuotta ja pystyy nostamaan vielä tuollaisia pariskuntia seinälle ainakin lapsen (olen uimahallissa nähnyt).

    • Anonyymi

      Jätä omaan arvoonsa tuollaiset idiootit. Älä tuhlaa aikaa sellaisiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Tiedän ehkä tämän pariskunnan, tuntomerkit täsmäävät hyvin. Ovat kuulemma olleet myös ilkeitä kassaa kohtaan. Ovat juurikin tällaisia minäminä tyyppisiä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kaikkea sitä voi kaupan asiakaspalvelijalle sattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea sitä voi kaupan asiakaspalvelijalle sattua.

        Kyllä. He ovat varmasti kokeneet ja nähneet vaikka mitä.


    • Anonyymi

      Meinasit kaatua ja lyödä pääsi pahasti??
      Mistä tiedät, että olisit lyönyt pahasti?

      • Anonyymi

        Luitko aloitusta? Kävelivät röyhkeästi päin ja kamppasivat. Jos vauhdilla kompuroi päin maata kohti ja jos en olisi saanut käsillä pelastettua tilannetta niin ohimo olisi kopsahtanut aika lujaa hyllyyn. Ohimo on aika herkkä paikka. Heidän onneksi se olin vain minä, vaimoni on raskaana joten hyvä, ettei hän kaatunut.

        Pakko vielä kysyä. Miksi kamppaajat saavat tästä, hyvä ettei raikuvat aplodit? Mitä minä tein tässä muka väärin?


    • Anonyymi

      Miten olet saanut vaimosi raskaaksi jos kävely tai pystyssä pysyminen tuottaa vaikeuksia kohdatessasi ihmisiä? Suosittelen rollaattoria tai jotkut valjaat jolla avustajasi voi sinua taluttaa.

      • Anonyymi

        Luuletko sä olevasi jotenkin hauska vai oletko vain vajaa?


    • Anonyymi

      Pitihän se arvata. Toinen kamppaa toisen ihmisen lähes tahallaan ja saa siitä ylistystä. Mitä minä siis tein väärin muuta kun kävelin ihan rauhassa? Aivan ihmeellistä touhua.

    • Anonyymi

      Jos olisit lyönyt pääsi niin olisit kyllä voinut tehdä asiasta rikosilmoituksen. Onneksi et lyönyt.

      • Anonyymi

        Kypärä päähän seuraavalle kauppareissulle .


    • Anonyymi

      Kerran minimanissa kävellessäni tuli joku minulla sanomaan päivää, säikähdin ja pahoitin mieleni kun halusin olla rauhassa. Oliko se sittenkin Rovaniemen minimani vai Kokkola. En nyt juuri muista kun viikottain tuota väliä ajan näiden kahden kaupungin välillä kun molemmissa päissä minulla naikkonen.. Repikää siitä. Toinen on vielä kaunis ja nuori toinen vanhempi mutta hyvin säilynyt. Kummallekin ok. Bemmarilla ajelen. Ennen ajoin Ladalla mutta elintaso pamahtanut nousuun.

      • Anonyymi

        Ajele vaan tuota väliä ja nauti kukaan ei kadehdi, säälipisteitä saa vaan.


    • Anonyymi

      Alkoi naurattaa tämä aloitus. "Meinasin kaatua ja lyödä pääni pahasti". Joku irvileuka tuossa laukoikin, että miten meinaa kaatua jos ei kaadu ja miten sen pään meinaa lyödä kun ei kaadu alunperinkään? Sanoit että änkesivät ahtaasta välistä, mutta sitten aloit puhumaan kampittamisesta. Sulla oli raskaana oleva vaimo mukana, mutta et itse meinaa jaloillasi pysyä? Suosittelen kuntoutusta, kävelykeppejä tai pyörätuolia, fyysistä ja henkistä tukihenkilöä sekä jääkiekkokypärää, jos yleisillä paikoilla liikkuminen on sinulle noin vaarallista. Huhhu

      • Anonyymi

        Meinasin kaatua, koska kamppasivat ihan tahallaan. Onneksi olin minä eikä vaimo. Mutta voidaan toki jutella kasvotusten asiasta jos sulla on joku ongelma sen takia kun joku muu tekee väärin kun itse uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kaatua, koska kamppasivat ihan tahallaan. Onneksi olin minä eikä vaimo. Mutta voidaan toki jutella kasvotusten asiasta jos sulla on joku ongelma sen takia kun joku muu tekee väärin kun itse uhri.

        Älä välitä. Oli vain trolli. Ei tuollaisille saa järkeä päähän vaikka kuinka "mätkis" täysillä. Urhit saavat aina haukut, ihan normaalia.


      • Anonyymi

        Irvistelkää vaan mutta älkää pulistelko liikaa minä en pelkää ketään röyhkeää takanani on koko iso suku.


    • Anonyymi

      Asiallinen ja normaali aloitus. Vastaukset kaikki trolleja. Kertoo tämän palstan tasosta kaiken.

    • Anonyymi

      Tämä pariskunta on häirinnyt myös prismassa...

      • Anonyymi

        Pitääpäs muistaa jos tulee vastaan!!


    • Anonyymi

      Oliko silmälasipariskunnalla maskit naamassa vai kuonot paljaana? Muistuttiko se rillipää mies nuorehkoa Björn Wahlroosia?

      • Anonyymi

        Oli maskit naamalla joten paha sanoa.


      • Anonyymi

        Varmaan olivat kokoomuslaisia öykkäreitä.


    • Anonyymi

      Ehkä eivät huomanneet ja sinä huudat kiroillen perään. Toimitko itsekään oikein???
      Ennnolisi itsekään pysähtynyt. Jos haluaa jutella tapahtuneesta kuuluu silti puhua normaalilla sävyllä ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe