Monta laudaturia kirjoitit nainen?

Anonyymi

Siinähän se kysymys tulikin.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhden. Suomen kielestä. 98 pistettä

      • Anonyymi

        Onnittelut.


      • Anonyymi

        Hyvin


      • Anonyymi

        Muut m. Ihan ok, pitkä matematiikka oli mulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut m. Ihan ok, pitkä matematiikka oli mulla

        Pitkä matikka naisella. Kertoo persoonasta ja rohkeudesta kulkea vastavirtaa vastaan. :)

        Arvostan, yleisen ajanhengen ollessa yhä edelleen, että naiset olisivat heikompia siellä sun täällä ja miehet siellä sun täällä. Persoonissa on eroja vaikka tasapäistämisen kulttuuri on yhä vallalla mikä saa mut vihaiseksi.
        Syytän puolueista sitä millä kunnianajat on sotien aikana sotailan vallitessa, mutta nykyään en edes kanaan luota...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä matikka naisella. Kertoo persoonasta ja rohkeudesta kulkea vastavirtaa vastaan. :)

        Arvostan, yleisen ajanhengen ollessa yhä edelleen, että naiset olisivat heikompia siellä sun täällä ja miehet siellä sun täällä. Persoonissa on eroja vaikka tasapäistämisen kulttuuri on yhä vallalla mikä saa mut vihaiseksi.
        Syytän puolueista sitä millä kunnianajat on sotien aikana sotailan vallitessa, mutta nykyään en edes kanaan luota...

        Oon ollut suurimman osan työhistoriastani miesvaltaisella alalla. Tämänhetkinen työ jotain ihan muuta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut suurimman osan työhistoriastani miesvaltaisella alalla. Tämänhetkinen työ jotain ihan muuta :)

        Itse olen ollut valtaosan työhistoriastani duunarihommissa naisvaltaisella alalla (opiskeluaikoina) ihan sattuman oikusta, ja voi miten kaunis oikku elämäntarinaani se olikaan. Nykyään oma työni on miesvaltaisella alalla ja ah siitä tiettyä tunnetta minkä naiset tuovat yhteisöön, ah ei ei ei. Enemmistöksi naisia ei pidä päästää kun naiset tappelee keskenään ja työnteho putoaa!

        T: miäs kaljoissaan


    • Anonyymi

      Masentavaa että lukion käynyt ripe on kuin ammattikouluttamaton työtön narkki juttuineen

    • Anonyymi

      Eikö muu kiinnosta? Monta itse?

      • Anonyymi

        Kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi.

        Mitä sen lisäksi? Harmi olisin halunnut kuulla nämä ihan kasvotusten.


    • Anonyymi

      En yhtään, mulla oli keskiverto paperit kakarana. Mutta valmistuin silti yliopistosta myöhemmin ja nyt suunnitteilla väitöskirja. Jos osaan, en tiedä vielä.

      Mitä väliä on lukion papereilla? Ihmiset ovat menneet eteenpäin ilman huippuarvosanoja tai jopa ilman lukiota. Pääasia, että pääsee lukion läpi, jos sinne on kerta mennyt. Uralla muutenkin tärkeintä on se, että ite viihtyy, ihan sama onko autoasentaja tai lekuri tms.

      • Anonyymi

        Mulla mies v***uilee, että en ole viitannut koulussa, kun oon nyt työssä, joka ei välttämättä vastaa koulutusta. Mitä väliä, kun teen työtä mikä ok eikä ole mitään paineita. Työ on tapa ansaita rahaa, ei muuta


      • Anonyymi

        En muista niin vanhoja asioita

        Elämän koulu on ollu mulle tärkein

        Oon mä jotain oppinut

        Sydäntä pitää kuunnella

        Uskoa ja luottaa tuonpuoleiseen

        Täytyy keskittyä ihmisiin toimissaan

        Olla kiitollinen niin monesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla mies v***uilee, että en ole viitannut koulussa, kun oon nyt työssä, joka ei välttämättä vastaa koulutusta. Mitä väliä, kun teen työtä mikä ok eikä ole mitään paineita. Työ on tapa ansaita rahaa, ei muuta

        Se on just näin kuten sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin kuten sanoit.

        Niin on. Minä olen minä ja tosi hyvä nyt siinä mitä teen. En jaksa työltä kaivata muuta. Sitä paitsi nykyinen työni on inhimillistä, ihmisläheistä ja antoisaakin. Ihan toista kuin aiempi homma suorituspaineineen ja aikatauluineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla mies v***uilee, että en ole viitannut koulussa, kun oon nyt työssä, joka ei välttämättä vastaa koulutusta. Mitä väliä, kun teen työtä mikä ok eikä ole mitään paineita. Työ on tapa ansaita rahaa, ei muuta

        Hyvä ettek käsi irronnu..


    • Anonyymi

      Miksi tämä olisi muka jotenkin oleellinen kysymys??

    • Anonyymi

      Yhden vain, äidinkielestä. Aikaan ennen e:tä.

      • Anonyymi

        Täsmälleen sama tilanne mulla. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen sama tilanne mulla. Sivusta.

        Kadehdin kumpaakin kun kieliä puhun sujuvasti mutta oman äidinkieleni opit eivät ole menneet perille. Kirjoitan miten sattuu menemään kunhan ilmaisuni on suunnilleen ymmärrettävää enemmistölle lukijoista. Kirjoitin äidinkielestä M:n. :(

        ps. 5 kieltä suomi mukaan lukien
        -mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadehdin kumpaakin kun kieliä puhun sujuvasti mutta oman äidinkieleni opit eivät ole menneet perille. Kirjoitan miten sattuu menemään kunhan ilmaisuni on suunnilleen ymmärrettävää enemmistölle lukijoista. Kirjoitin äidinkielestä M:n. :(

        ps. 5 kieltä suomi mukaan lukien
        -mieheltä

        Mitkä kielet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä kielet?

        Miksi niitä tänne kertoisin? Eurooppalaisia 4 ja kaukoidästä länsimaihin kuuluva. Mihinkään ei kuulu itänaapuri... Vielä. ;)


    • Anonyymi

      En yhtään, menin täydellä alisuorittamisella läpi koko lukion. Englanti tais olla laudaturin rajalla, mutta eihän sitä koulussa opitakaan vaan puhumalla. Lukio meni siis lukematta kokeisiin, lintsaamalla ja lukematta kirjoituksiin. Pitkän matikan kirjan avasin ennen koepäivää, kun aloin miettiä pääsenköhän läpi. Siitäki tais tulla silti C. Yläasteen päättötokarista sain jonku stipendin keskiarvostani. Vaikka se tuli aika kivuttomasti en nähnyt siinä touhussa mitää järkee enää koska ei niillä arvosanoilla mitää merkitystä ole. Surkeella yo-todistuksellani ei olis ollut mitään asiaa kouluuni, joten menin pelkän pääsykokeen perusteella. Toivottavasti ei luovuta pääsykokeista ikinä, vaikka huonolta näyttää.

      • Anonyymi

        "Tais mennä"
        Kai sulla yo-todistus on mistä voit nähdä?


    • Anonyymi

      Menin yliopistoon pääsykokeen kautta, paria pistettä vaille täydet. Ilman lukioo.

    • en yhtään, ja sen kyllä huomaa!!! ha ha

      • Anonyymi

        Amis???


    • Anonyymi

      Olosuhteet eivät olleet otolliset lukion käymiseen.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta.


    • Anonyymi

      18 lääällää

    • Anonyymi

      Viisi pitkällä matikalla iltalukiosta ☺

    • Anonyymi

      Yhden kirjoitin.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä näissä kysymyksissä on kun et tiedä kuka vastaa? Ihan sama mitä kukakin vastaa.

      • Anonyymi

        Saati kun suali24:n käyttäjistä vähemmistöllä on tietoa edes lukion arvosanoista.
        Mä pidän aihetta vain kyylän uteluna.
        -mieheltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe