Mää olin lämpövoimalaitoksella siivoomassa. Niin tohkeissaan imuroin turvepölyä tuosta vaakapalkista joka oli lämmityskattilan kyljessä. Pää osui kierreruuviin joka törrötti kattilasta. Onneks en horjahtanut kun ois ollut 10 kerroksen pudotus alas. En heti hokannut että veri tirsus kun luulin että se on hikeä30-asteen lämmössä. Sitte tuli tehtaan työnjohtaja sanomaan kun kuljettimen päällä hyppelin että joku oli kans samaa tehnyt ja kropan toinen puolisko lähti eri suuntaan kun yläpää. Mää oon nähnyt lapsesta asti siitä painajaisia. Mutta voin nyt kuiteskin kuunnella; kaunis aamuaurinkomme, kuinka palstat kirkkaasti
Tehtailla mää hyppelin
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta mun lempivirsi on; Jesus sana elämän
- Anonyymi
06-8221619 tämän mää muistan. Se ei enään soi. Mutta muistan elämässäni kolme soittoa. Tuo oli kotinumero
- Anonyymi
Niinhän se on, että oravankin voi opettaa lentämään. On sitä tullut kokeiltuakin joskus silloin, kun oli vielä kunnon lumitalvet ja kuurankukkia siellä täällä. Ei me luontokappaleista turhaa välitetty, kun kesäisin aina lauttarannasta haettiin pieniä kiviä. Ahvenia ja joskus särkiäkin pakastin, vaikka ei siitä juuri iloa ollut. Keväällä oli ennen paksut jäät ja lumikuormat raskaat, mikäli muistan edes osapuilleen oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632036Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka741366La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131089- 1021001
- 91924
- 107772
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko47631- 38554
- 56527
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus245521