Nyt aivan kaameet omatunnon tuskat kun tuli yhden talon pihasta vietyy yks pyörä ku oli pakko päästä kaupungille ja oma pyörä jälleen paskana. Vääntelin ja kääntelin sitä vaijerilukkoa nii se meni paskaks lopulta ja ilman sen kummempia miettimisiä lähdin. Pyörä tietysti jäi kaupungille. Ei mikään halpa pyörä.
En aio tunnustaa mut tunnen sen omistajan joten kuten. Oletteko te ikinä varastaneet mitään ja en siis tarkoita mitään pikkurahaa äitinne käsilaukusta vaan ihan jotain vähän kalliimpaa tavaraa ja kaaduttiko yhtään sen jälkeen. Oon täs nyt itteeni koittanut saada ryhdistäytyy sillä et oon miettinyt et on se omistajakin varmasti jotain laitonta elämänsä aikana tehnyt.
Oletteko ikinä varastaneet?
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus tuli varastettua kiusaajan kännykkä ja hieman laiteltua ilkeitä viestejä sen kiusaajan tyttöystävälle johon muuten olin tai olen itsekin ihastunut ja ystäville. Sitten kiltisti palautin puhelimen huomaamattomasti pulpetin kannen alle ja naureskelin tempulleni. Aika voimakas muuten oot jos käsin vaijerilukon rikki vääntelit. Itse oon oman pyörän vaijerilukon rikkonut kun avain oli hukassa ja kyllä minun käsivoimilla se oli hankalaa vaikka oli isot pihdit apuna. Painoakaan ei pahemmin ollut jota olisin voinut hyödyntää.
- Anonyymi
Se vaijerilukko vaikutti aika halvalta paskalta. Varmaan alle vitosen lukko. Mut kyllä jotkut vaijerilukot vaatii ihan voimapihtejäkin että murtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779