Luettelo some ynnä lehdistö
Niistä jotka ovat evänneet julkaisuoikeuden
/puheoikeuden, ihmisoikeuden
Hesari
ALMA-media
Hymy
Iltalehti
SANOMA oy
Apu
Wix kotisivu
VIMEO-latauspalv.
Pintereist
Redding
Vebrone kotisivu
YOUTUBE
FACEPUKE
INSTAGRAM
TRUMBAL
LINKEDIN
,,,,,,, Nyt Twitter lopetti
eilen 0 tilasto
toispv 3kpl
4kk sitten 39,000 käyntiä / 15tubnin aikana.
2 vuotta eikä mitään ole saanut julki.vaktavia löytöjä,, on yrjö läjä, ja kanuuna , jäykkä some houl
8
87
Vastaukset
- Anonyymi
Upeaa!
Heppuhan lyö laudalta jopa koulupudokkaan!- Anonyymi
Kuitenkin hänelläkin on sentään ASIAA. Toisin kuin sinulla peruskoulusi nipin napin läpipäässeellä vasurilla...😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin hänelläkin on sentään ASIAA. Toisin kuin sinulla peruskoulusi nipin napin läpipäässeellä vasurilla...😉
No,mikähän se asia mahtaa olla?
Minulla on kaksi akateemista tutkintoa ja äänestän yleensä kokoomusta. kyymys ei koske minun viisautta tai tyhmyyttä
tässä tapauksessa olen vain välittäjänä
---todellisuuden _ja valheen---taistelusa
panoksena ei ole minun intressini muussa suhteessa
kuin olla kanavana.
ei radiota haukuta jos puheenpitäjän sanoma on huono
- Anonyymi
Niinpä. Olet ihan oikeassa, vaikka avauksesi on hieman sekava.
Valtamedia, somejätit ja internet yleensä ovat nykyään vasuritahojen hallussa. Ja se näkyy karmaisevalla tavalla juuri sensuurissa eli sananvapauden törkeässä rajoittamisessa.- Anonyymi
Suomessa on sananvapaus,ei sensuuria.
Ammattimedia on informaatioon erikoistuneiden yritysten hallussa,paitsi Yle valtion.
Ne pysyvät aina tosiasioissa.
Valehteluun on tilaisuus valemedioissa sekä tällaisilla palstoilla,joissa ei tarvitse kantaa vastuuta sanomisistaan.
kuinka voin olla valehtelija?
enhän ole kyennyt edes kertomaan ja esittämään yhtäänmitään!- Anonyymi
Nyt tuli totuus!
Olet sentään edes rehellinen toisin kuinpalstan äärioikeistolaiset valehtelijat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27110084IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3277256Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851933Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1161640Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61501- 1091191
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751189Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48969Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26828MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762