Luettelo some ynnä lehdistö
Niistä jotka ovat evänneet julkaisuoikeuden
/puheoikeuden, ihmisoikeuden
Hesari
ALMA-media
Hymy
Iltalehti
SANOMA oy
Apu
Wix kotisivu
VIMEO-latauspalv.
Pintereist
Redding
Vebrone kotisivu
YOUTUBE
FACEPUKE
INSTAGRAM
TRUMBAL
LINKEDIN
,,,,,,, Nyt Twitter lopetti
eilen 0 tilasto
toispv 3kpl
4kk sitten 39,000 käyntiä / 15tubnin aikana.
2 vuotta eikä mitään ole saanut julki.vaktavia löytöjä,, on yrjö läjä, ja kanuuna , jäykkä some houl
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Upeaa!
Heppuhan lyö laudalta jopa koulupudokkaan!- Anonyymi
Kuitenkin hänelläkin on sentään ASIAA. Toisin kuin sinulla peruskoulusi nipin napin läpipäässeellä vasurilla...😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin hänelläkin on sentään ASIAA. Toisin kuin sinulla peruskoulusi nipin napin läpipäässeellä vasurilla...😉
No,mikähän se asia mahtaa olla?
Minulla on kaksi akateemista tutkintoa ja äänestän yleensä kokoomusta. kyymys ei koske minun viisautta tai tyhmyyttä
tässä tapauksessa olen vain välittäjänä
---todellisuuden _ja valheen---taistelusa
panoksena ei ole minun intressini muussa suhteessa
kuin olla kanavana.
ei radiota haukuta jos puheenpitäjän sanoma on huono
- Anonyymi
Niinpä. Olet ihan oikeassa, vaikka avauksesi on hieman sekava.
Valtamedia, somejätit ja internet yleensä ovat nykyään vasuritahojen hallussa. Ja se näkyy karmaisevalla tavalla juuri sensuurissa eli sananvapauden törkeässä rajoittamisessa.- Anonyymi
Suomessa on sananvapaus,ei sensuuria.
Ammattimedia on informaatioon erikoistuneiden yritysten hallussa,paitsi Yle valtion.
Ne pysyvät aina tosiasioissa.
Valehteluun on tilaisuus valemedioissa sekä tällaisilla palstoilla,joissa ei tarvitse kantaa vastuuta sanomisistaan.
kuinka voin olla valehtelija?
enhän ole kyennyt edes kertomaan ja esittämään yhtäänmitään!- Anonyymi
Nyt tuli totuus!
Olet sentään edes rehellinen toisin kuinpalstan äärioikeistolaiset valehtelijat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220