Onko joku muu jota naiset ei ole ikinä livenä huomanneet ja lähestyneet?

Anonyymi

Siis ikinä koskaan, eikä nyt mennä niihin kavereihin ja ystäviin eikä normijutteluun jonkun kanssa!

60

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan meitä. Itsellä tässä jo ikääkin sen verran, että aikaa olisi ollut vaikka muille jakaa. Mistä onkaan kiinni, etteivät naiset katsele ja huomioi? Monesti olen vuosien varrella tätäkin aihetta miettinyt omalta kohdaltani.

      • Anonyymi

        Ihan sama mulla.. itse olen monesti lähestynyt mutta ilmeisesti"vääriin" ihmisiin.
        Muutama mies on kyllä lähestynyt ja olen sitten kohteliaasti kieltäytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mulla.. itse olen monesti lähestynyt mutta ilmeisesti"vääriin" ihmisiin.
        Muutama mies on kyllä lähestynyt ja olen sitten kohteliaasti kieltäytynyt.

        Sepä se, miehet ovat muutaman kerran lähestyneet aikoinaan. Sitäkin on ollut verraten vähän. Naisilta en ole saanut huomiota koskaan. Itse en rohkene lähestyä, joku vielä pitää tunkeiluna. Saa nähdä pääseekö tässä mihinkään ennen kuin on 70 vuotta täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, miehet ovat muutaman kerran lähestyneet aikoinaan. Sitäkin on ollut verraten vähän. Naisilta en ole saanut huomiota koskaan. Itse en rohkene lähestyä, joku vielä pitää tunkeiluna. Saa nähdä pääseekö tässä mihinkään ennen kuin on 70 vuotta täynnä.

        Eläkeikäisen on oltava hyvin aktiivinen kumppanin löytääkseen. 80-90 % ikäluokasta on varattuja, eivätkä vapaat liiku nuorempien tavalla. Kun menet tapahtumaan, ikäisistäsi sielläkin istuu pääosin vakipareja, muutama vapaa voi olla joukossa. Myöhään heränneistä tulee uutta väkeä, mutta heistä valtaosa vähintään 90 %, on aivan liian nuoria. Tästä voit päätellä, ettei odottelun ja kohtalon varaan kannata jäädä. Reipasta toimintaa peliin ja aktiivisesti osallistumaan joka lähtöön, kun tapahtumia tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeikäisen on oltava hyvin aktiivinen kumppanin löytääkseen. 80-90 % ikäluokasta on varattuja, eivätkä vapaat liiku nuorempien tavalla. Kun menet tapahtumaan, ikäisistäsi sielläkin istuu pääosin vakipareja, muutama vapaa voi olla joukossa. Myöhään heränneistä tulee uutta väkeä, mutta heistä valtaosa vähintään 90 %, on aivan liian nuoria. Tästä voit päätellä, ettei odottelun ja kohtalon varaan kannata jäädä. Reipasta toimintaa peliin ja aktiivisesti osallistumaan joka lähtöön, kun tapahtumia tulee.

        Ehkei naiset kuitenkaan ole iästä niin tarkkoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei naiset kuitenkaan ole iästä niin tarkkoja..

        40-50 v nainen ei ota kumppanikseen eläkeikäistä, koska nuorempiakin on saatavilla. Poikkeuksia on, mutta niiden varaan ei kannata laskea. Maalaisjärki on hyvä pitää mukana näissäkin asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40-50 v nainen ei ota kumppanikseen eläkeikäistä, koska nuorempiakin on saatavilla. Poikkeuksia on, mutta niiden varaan ei kannata laskea. Maalaisjärki on hyvä pitää mukana näissäkin asioissa.

        Millaisia ikäerpja mahtavaa olla? Voiko joku nuori kiinnostua eläkeikäisestä? Vaikeeta kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ikäerpja mahtavaa olla? Voiko joku nuori kiinnostua eläkeikäisestä? Vaikeeta kuvitella.

        Ei ole esittää tilastoa, mutta 0-10 vuoden ikäeroja enimmäkseen. Sanotaan nyt että harvempi äitihahmoa haluaa kumppanikseen. Joku sattuu rakastumaan 20 vuotta vanhempaan, jopa 30 vuotta. Yleistä se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole esittää tilastoa, mutta 0-10 vuoden ikäeroja enimmäkseen. Sanotaan nyt että harvempi äitihahmoa haluaa kumppanikseen. Joku sattuu rakastumaan 20 vuotta vanhempaan, jopa 30 vuotta. Yleistä se ei ole.

        Elämänkumppani, se lopullinen, kannattaa etsiä ennen vaihdevuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänkumppani, se lopullinen, kannattaa etsiä ennen vaihdevuosia.

        Haluan olla hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänkumppani, se lopullinen, kannattaa etsiä ennen vaihdevuosia.

        Kiva, vielä ehtii;)


    • Anonyymi

      Mitenkä muuten on, minkä ikäisiä naisia yleensä lähestytään? Voiko vielä varttuneempana odottaa?

      • Anonyymi

        Samaa asiaa mietin, voiko joku lähestyä jos on 40 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa asiaa mietin, voiko joku lähestyä jos on 40 ?

        Varttuneemmalla tarkoitin meitä eläkeikäisiä. Eihän 40 ole ikä eikä mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa asiaa mietin, voiko joku lähestyä jos on 40 ?

        Kyllä voi ja vanhempanakin. Keski-ikäisenä lähestytään melkein yhtä paljon kuin ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi ja vanhempanakin. Keski-ikäisenä lähestytään melkein yhtä paljon kuin ennenkin.

        No entä jos on kohta 40 eikä ole siihen mennessä tapahtunut mitään? Yritän saada kuvaa voiko yhtäkkiä alkaa tapahtumaan ja onko tää tapahtumattomuus yleistä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä jos on kohta 40 eikä ole siihen mennessä tapahtunut mitään? Yritän saada kuvaa voiko yhtäkkiä alkaa tapahtumaan ja onko tää tapahtumattomuus yleistä. Ap

        Miksi ei voisi, ei kai siinä mitään ikärajaa ole. Varmaan paljon kiinni siitä, että tapaa tarpeeksi ihmisiä. Jos tapaa aina vain samoja ystäviä, ei tule tilaisuuksia mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei voisi, ei kai siinä mitään ikärajaa ole. Varmaan paljon kiinni siitä, että tapaa tarpeeksi ihmisiä. Jos tapaa aina vain samoja ystäviä, ei tule tilaisuuksia mihinkään.

        No entä jos on tavannut naisia pilvin pimein ja käynyt tapahtumissa ennen koronaa, eikä kukaan ole katsonut eikä lähestynyt? Ja sama arkiympyröissä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä jos on tavannut naisia pilvin pimein ja käynyt tapahtumissa ennen koronaa, eikä kukaan ole katsonut eikä lähestynyt? Ja sama arkiympyröissä. Ap

        Yritä tehdä jotain uutta ja mennä uusiin paikkoihin sitten kun voi mennä. Kannattaa myös alkaa juttelemaan matalalla kynnyksellä spontaanisti missä vaan, vaikka ihan niitä näitä, tilanteeseen sopivaa kevyttä puhetta. Silloin kiinnittää muiden huomion paremmin, tutustuu uusiin ihmisiin ja joku voi vaikka lähestyäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi ja vanhempanakin. Keski-ikäisenä lähestytään melkein yhtä paljon kuin ennenkin.

        No minä olen vähän alle 50 ja kukaan ei ole lähestynyt muuta kuin muutama mies.. itse olen tehnyt aloitteita vuosien varrella mutta nyt en jaksa sitäkään enää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen vähän alle 50 ja kukaan ei ole lähestynyt muuta kuin muutama mies.. itse olen tehnyt aloitteita vuosien varrella mutta nyt en jaksa sitäkään enää..

        Itselläni on ihan päinvastoin, en ole koskaan tehnyt aloitetta, mutta aina silloin tällöin joku muu tekee. Parisuhteeni ovat alkaneet aina toisen aloitteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on ihan päinvastoin, en ole koskaan tehnyt aloitetta, mutta aina silloin tällöin joku muu tekee. Parisuhteeni ovat alkaneet aina toisen aloitteesta.

        Minkä ikäinen olet?
        Missä ja miten nämä naiset ovat sinua lähestyneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?
        Missä ja miten nämä naiset ovat sinua lähestyneet?

        Olen viisikymppinen. On ollut monenlaisia tilanteita, mutta jos ajattelen niitä jotka ovat johtaneet parisuhteeseen, kaikki ovat alkaneet ihan neutraalista tutustumisesta. En halua kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle mitään yksityiskohtia elämästäni, mutta voin kertoa jotain yleistä.

        Parisuhteeni ovat alkaneet siten, että olen tavannut jonkun jossain tilanteessa tai paikassa, jossa olen ollut muusta syystä kuin etsimässä seuraa. Olen siis päätynyt juttelemaan kyseisen naisen kanssa tuttavana toistuvasti ja vähitellen mukaan on tullut romanttisia tunteita. Vaikka en ole tehnyt varsinaista aloitetta, olen muulla tavalla aktiivinen ihmissuhteissa joten olen omalta osaltani ikään kuin vienyt asiaa eteenpäin. Toinen osapuoli on aina ottanut ratkaisevan askeleen, minkä jälkeen suhde on muuttunut tapailuksi ja siitä syventynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viisikymppinen. On ollut monenlaisia tilanteita, mutta jos ajattelen niitä jotka ovat johtaneet parisuhteeseen, kaikki ovat alkaneet ihan neutraalista tutustumisesta. En halua kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle mitään yksityiskohtia elämästäni, mutta voin kertoa jotain yleistä.

        Parisuhteeni ovat alkaneet siten, että olen tavannut jonkun jossain tilanteessa tai paikassa, jossa olen ollut muusta syystä kuin etsimässä seuraa. Olen siis päätynyt juttelemaan kyseisen naisen kanssa tuttavana toistuvasti ja vähitellen mukaan on tullut romanttisia tunteita. Vaikka en ole tehnyt varsinaista aloitetta, olen muulla tavalla aktiivinen ihmissuhteissa joten olen omalta osaltani ikään kuin vienyt asiaa eteenpäin. Toinen osapuoli on aina ottanut ratkaisevan askeleen, minkä jälkeen suhde on muuttunut tapailuksi ja siitä syventynyt.

        Miten päätät kenelle menet juttelemaan? Ulkonäöstäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten päätät kenelle menet juttelemaan? Ulkonäöstäkö?

        En päätä siinä vaiheessa yhtään mitään, ne ovat olleet spontaaneja tilanteeseen liittyviä keskusteluja. Puhun mielelläni lähes kenen kanssa tahansa puhumisen itsensä vuoksi, ilman sen kummempaa päämäärää. Pointtini oli että mielestäni kannattaa jutella ihmisten kanssa matalalla kynnyksellä, koska sillä tavalla tutustuu uusiin ihmisiin ja siitä voi seurata mitä tahansa. Jos on kontaktissa vain ystävien kanssa, se ei yleensä auta löytämään kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä tehdä jotain uutta ja mennä uusiin paikkoihin sitten kun voi mennä. Kannattaa myös alkaa juttelemaan matalalla kynnyksellä spontaanisti missä vaan, vaikka ihan niitä näitä, tilanteeseen sopivaa kevyttä puhetta. Silloin kiinnittää muiden huomion paremmin, tutustuu uusiin ihmisiin ja joku voi vaikka lähestyäkin.

        Olen surkea small talkissa. Syvällisempiä tulee kyllä puhuttua, jos pääsee puheisiin. Eipä ole auttanut yhtään. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen vähän alle 50 ja kukaan ei ole lähestynyt muuta kuin muutama mies.. itse olen tehnyt aloitteita vuosien varrella mutta nyt en jaksa sitäkään enää..

        Kymmenen vuotta nuorempi ja sama tilanne. Olen tehnyt pari aloitteen suuntaista itse, mutta ei niistäkään mitään kehittynyt. Voi olla ettei tajuttu aloitteiksi. No tuskin enää teen niitäkään. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta nuorempi ja sama tilanne. Olen tehnyt pari aloitteen suuntaista itse, mutta ei niistäkään mitään kehittynyt. Voi olla ettei tajuttu aloitteiksi. No tuskin enää teen niitäkään. Ap

        Tuskin moni on tajunnut munkaan aloitteita tai ainakaan mitään ei oo seurannut niistäkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin moni on tajunnut munkaan aloitteita tai ainakaan mitään ei oo seurannut niistäkään..

        No minkälainen aloitteen pitäisi olla? Itse olen tehnyt aloitteita ja kertonut tunteista.. mutta kukaan ei ole tehnyt minulle. tai lähestynyt minua.. Paitsi ne jotkut muutamat miehet ja joo olen puhelias ja tutustun ihmisiin helposti yms.
        Olenkin ajatellut että se on ulkonäkö asia että kukaan ei lähesty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkälainen aloitteen pitäisi olla? Itse olen tehnyt aloitteita ja kertonut tunteista.. mutta kukaan ei ole tehnyt minulle. tai lähestynyt minua.. Paitsi ne jotkut muutamat miehet ja joo olen puhelias ja tutustun ihmisiin helposti yms.
        Olenkin ajatellut että se on ulkonäkö asia että kukaan ei lähesty

        Itse ainakin ymmärtäisin tunteista puhumisen aloitteeksi, miksi kukaan niistä muuten puhuisi.


    • Anonyymi

      Ei muakaan kukaan vilkaise tai yritä iskeä vaikka missä kävisi. Kavereita on mutta ne on tosiaan kavereita. Sama jatkunut nuoresta asti ja jatkuu varmaan eläkkeelläkin, kun näkyy muillakin jatkuvan..

      • Anonyymi

        No enpä ole ainoa, kun täälläkin on monta samassa pisteessä. Mullakin on kavereita ja jos uuteen naiseen tutustuu, sekin haluaa olla tyypillisesti kaveri. Jatkuu takuulla eläkkeelläkin. Ap


    • Anonyymi

      Ei ole kukaan nainen ainakaan suoraan tullut sanomaan mitään.
      En juurikaan tapaa uusia ihmisiä. Töissä ja kaupassa käyn. Harrastuksen kautta on pieni porukka. Ja parin ystävän kanssa vietän aikaa. Missään tapahtumissa ja baareissa en käy.

      • Anonyymi

        No ei ihme sun kohdalla kun et missään käy. Itse en ole löytänyt, vaikka varmaan olen kolunnut kaikki tapahtumat mitä ikinä on ollut. Ap


    • Anonyymi

      King Kong

      • Anonyymi

        Haluatko tapailla King Kongia vai? 😂


    • Anonyymi

      Missä ihmeessä te oikein luuraatte, jos olisitte
      tulleet kohdalleni niin varmaan olisin katsonut syvälle silmiin.

      • Anonyymi

        Ei ole ikinä yksikään nainen katsonut silmiin, eikä muuallekaan. Eikä ole kiinni kotona istumisesta. Aina joka palstalla ja ryhmässä joku tulee väittämään tollasia, mutta missään teitä ei näy. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ikinä yksikään nainen katsonut silmiin, eikä muuallekaan. Eikä ole kiinni kotona istumisesta. Aina joka palstalla ja ryhmässä joku tulee väittämään tollasia, mutta missään teitä ei näy. Ap

        Luulen että toi oli huumoria.. ehkä.


    • Anonyymi

      Naiset lähestyy mut ei sellaiset joista itse viehätyn, näin yleensä ottaen. Monet tyytyy lähinnä katselemaan... Pakko alkaa tekee enemmän aloitteita, että saa seuraa jota itse haluaa.😏

      • Anonyymi

        Kun itse lähestyy, saa valita kumppaninsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun itse lähestyy, saa valita kumppaninsa

        Se on just eikä melkein näin!


      • Anonyymi

        Joo tee itse aloite niin saat sellaisen joka viehättää. ☺️
        Itse vain katselin, en viehättänyt häntä joten ei ottanut yhteyttä. Uskoisin et hän ottaa naiseen yhteyttä josta on kiinnostunut. Mä en vain ollut hänen mieleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tee itse aloite niin saat sellaisen joka viehättää. ☺️
        Itse vain katselin, en viehättänyt häntä joten ei ottanut yhteyttä. Uskoisin et hän ottaa naiseen yhteyttä josta on kiinnostunut. Mä en vain ollut hänen mieleensä.

        No ota ite yhteyttä jos katselet kerran, mistä toinen tajuaa et pitää tehdä aloite!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota ite yhteyttä jos katselet kerran, mistä toinen tajuaa et pitää tehdä aloite!!

        Ehkä jotenkin päättelin sit etukäteen et tuskinpa häntä kiinnostaisin. En sit kehdannut häiritä.
        Enkä enää kehtaa katsellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotenkin päättelin sit etukäteen et tuskinpa häntä kiinnostaisin. En sit kehdannut häiritä.
        Enkä enää kehtaa katsellakaan.

        Kaikki tietää säännön et jos tuijottelee ja flirttaa niin pitää tehdä aloite eikä sysätä toiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää säännön et jos tuijottelee ja flirttaa niin pitää tehdä aloite eikä sysätä toiselle!

        Okei... 🤦‍♀️
        En oo koskaan ite lähestynyt ketään. Aina se ollut toisinpäin...
        Oon "vähän" sekasin ollut tässä vuoden päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei... 🤦‍♀️
        En oo koskaan ite lähestynyt ketään. Aina se ollut toisinpäin...
        Oon "vähän" sekasin ollut tässä vuoden päivät.

        No itekin oon vähän kujalla varmaan.. ainakin liian paljo itekseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itekin oon vähän kujalla varmaan.. ainakin liian paljo itekseni.

        Ei se takaa mitään vaikka tekeekin aloitteita. Itse olen vuosien varrella tehnyt aloitteita paljon mutta kukaan ei ole tehnyt minulle aloitetta tai edes vihjannut siihen suuntaan. Tosiaan, muutamasta aloitteesta (omasta toimesta) on tullut suhde mutta yleensä ei ole tullut ja olen sosiaalinen ja aktiivinen jne. Mutta tässähän oli kysymys että onko muita joita EI ole koskaan lähestytty. Ja en ole myöhään herännyt, kun sitä taas joku kysyy, mutta jo keski-ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei... 🤦‍♀️
        En oo koskaan ite lähestynyt ketään. Aina se ollut toisinpäin...
        Oon "vähän" sekasin ollut tässä vuoden päivät.

        Oon kyl monet kerrat itkenyt silmät päästäni ku en oo mitään osannu tehdä. Samal kuitenki oon niin varma et häntä ei vois tippaakaan kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se takaa mitään vaikka tekeekin aloitteita. Itse olen vuosien varrella tehnyt aloitteita paljon mutta kukaan ei ole tehnyt minulle aloitetta tai edes vihjannut siihen suuntaan. Tosiaan, muutamasta aloitteesta (omasta toimesta) on tullut suhde mutta yleensä ei ole tullut ja olen sosiaalinen ja aktiivinen jne. Mutta tässähän oli kysymys että onko muita joita EI ole koskaan lähestytty. Ja en ole myöhään herännyt, kun sitä taas joku kysyy, mutta jo keski-ikäinen.

        Näinhän se on. Nuorempana oli kaksi lähestymistä ja molemmista syntyikin suhde. Sen jälkeen ei kukaan ole lähestynyt. Muutaman kerran olen itse ehdottanut treffejä mutten saanut vastakaikua.


    • Anonyymi

      On todellakin.. pitäis kai olla kaunis ja tosi sosiaalinen. Melkein kaikilla on ihan älyttömät vaatimukset. Miks esim opiskelu vaikuttaa, se ei merkkaa mitään parisuhteessa mitä toinen on opiskellu. Silti aina on se akateeminen jne..

      • Anonyymi

        En halua provosoida, mutta kyllä opiskelu vaikuttaa. Tai oikeastaan se että on kiinnostunut asioista ja utelias oppimaan. Esimerkiksi ihan keskustelun kannalta, saattaa olla turhauttavaa jos yleistiedossa ja ajattelussa on kovin suuri ero. Jos vaikka sanomalehteä lukiessa toinen lukee ainoastaan sarjakuvat ja ehkä urheilusivut, niin kyllä siinä jonkun akateemisen kanssa saattaa keskustelun aiheet olla vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua provosoida, mutta kyllä opiskelu vaikuttaa. Tai oikeastaan se että on kiinnostunut asioista ja utelias oppimaan. Esimerkiksi ihan keskustelun kannalta, saattaa olla turhauttavaa jos yleistiedossa ja ajattelussa on kovin suuri ero. Jos vaikka sanomalehteä lukiessa toinen lukee ainoastaan sarjakuvat ja ehkä urheilusivut, niin kyllä siinä jonkun akateemisen kanssa saattaa keskustelun aiheet olla vähissä.

        No ihan hyvin voi olla kiinnostunu vaikka mistä vaikkei ole akateeminen.. eikä kaikki seuraa urheilua ja akateemisetki lukee sarjiksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan hyvin voi olla kiinnostunu vaikka mistä vaikkei ole akateeminen.. eikä kaikki seuraa urheilua ja akateemisetki lukee sarjiksia..

        Samaa mieltä, turhaa painottaa jotain akateemisuutta kumppanin haussa. Luonne kuitenkin ratkaisee ja kannattaa olla avoimin mielin. Jos liikaa rajaa tutkintojen perusteella voi hyvä tyyppi mennä ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, turhaa painottaa jotain akateemisuutta kumppanin haussa. Luonne kuitenkin ratkaisee ja kannattaa olla avoimin mielin. Jos liikaa rajaa tutkintojen perusteella voi hyvä tyyppi mennä ohi.

        Noin just, luonne ratkaisee loppupeleissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua provosoida, mutta kyllä opiskelu vaikuttaa. Tai oikeastaan se että on kiinnostunut asioista ja utelias oppimaan. Esimerkiksi ihan keskustelun kannalta, saattaa olla turhauttavaa jos yleistiedossa ja ajattelussa on kovin suuri ero. Jos vaikka sanomalehteä lukiessa toinen lukee ainoastaan sarjakuvat ja ehkä urheilusivut, niin kyllä siinä jonkun akateemisen kanssa saattaa keskustelun aiheet olla vähissä.

        Tuollainen pelkät sarjakuvat ja urheilusivut lukeva nainen minulle, kiitos.


      • Anonyymi

        Kyllä se nyt varmaan merkitsee. Ajatellaan nyt vaikka, että toinen on opiskellut sotilaaksi tai vakoojaksi. Kyllä sillä on aika paljon merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, turhaa painottaa jotain akateemisuutta kumppanin haussa. Luonne kuitenkin ratkaisee ja kannattaa olla avoimin mielin. Jos liikaa rajaa tutkintojen perusteella voi hyvä tyyppi mennä ohi.

        Löytyy myös pareja, joissa toinen on akateeminen ja toinen ei.


    • Anonyymi

      Olen 40 , minua on lähestynyt muutama nainen. Niistä ei ole kehittynyt mitään eri syistä. En oikein tiedä mistä minun ikäinen voisi löytää seuraa: olen työtön ja korona on työntänyt kapuloita rattaisiini. Olen osallistunut esimerkiksi yhdistystoimintaan, siinä pyörii 60-65 ikäisiä ja alle 30 vuotiaita. Olen kokeillut Tinderiä ja HER appia, molemmat huonoja. Missä kaikki minun ikäiset ovat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe