kumpaa muistia?

CL2.5/CL3

Minulla on koneessani kingstonin ddr400 CL3 muistia 512Meganen kampa.

-Onko hyötyä vaihtaa se jonkin muun merkkiseen samanlaiseen mutta CL2.5 ?

-Ajattelin lisätä muistia 512megaa.
Ostaisinko kaksi 512/CL2.5 kampaa ja myisin tämän nykyisen pois vai ostainko vain kaveriksi yhden CL2.5.. (Harmittaa jos molemmat toimisivat "vain" CL3:na, vaikka toisessa ois varaa parempaan(?))

-Eli huomaako eroa CL2.5:n ja CL3:n välillä?
Onko eri merkkisissä muisteissa eroa, lähinnä nopeudessa.

ilman kellotusjuttuja..

Tuommonen kingstonin 512 CL3 maksaa enemmän kuin joku muu ddr400 CL2.5
Onko siis kingstonin hinnassa ilmaa, vai maksaako siinä se elinikäinen takuu? VAI MIKÄ?!

4

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juh

cl2.5 on huomattavasti nopeampi verrattuna cl3 muisteihin, varsinkin pelikäytössä.

jos hankit cl3 muistin kaveriksi cl2.5 muistin niin sekin pörrää cl3 taajuudella.

kingstonin muistit kyllä on laadukkaampia ja kestää varmasti mutta hinnat ny aina vaihtelee.

itelläni kingstonin hyperX cl2, 2*512 kammat ja ei oo voinu valittaa lataus aikoja :)

• Pe-

voin kyllä ihan suoraan sanoa toisin kuin juh sanoo että et kyllä ihan heti huomaa cl 2.5 ja cl3 eroa, ellet jotain kokoonpanon testaus ohjelmaa käytä.. Lainaten juhia" itelläni kingstonin hyperX cl2, 2*512 kammat ja ei oo voinu valittaa lataus aikoja :)" Jaa että netti-sivut latautuu nopeemmin kun cl2 kammat vai? :)

• juh
        Pe- kirjoitti:

voin kyllä ihan suoraan sanoa toisin kuin juh sanoo että et kyllä ihan heti huomaa cl 2.5 ja cl3 eroa, ellet jotain kokoonpanon testaus ohjelmaa käytä.. Lainaten juhia" itelläni kingstonin hyperX cl2, 2*512 kammat ja ei oo voinu valittaa lataus aikoja :)" Jaa että netti-sivut latautuu nopeemmin kun cl2 kammat vai? :)

pelikäytössä toki puhuin.

• windous

no, kerroppa

Jos otan kännykällä aikaa siitä, että kauanko kestää käynnistää kone ja windows, toisessa on 512 cl 2,5
        ja toisessa cl 3 ?

Saanko kännykän sekuntikellolla mitattua sen eron, ja mitä luokkaa se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2043
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1742
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1221
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      927
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      904
    Aihe