Olen tällä hetkellä valmennuskeskuksen lääkis-fysiikan kurssilla, koska en lukenut lukiossa fysiikasta kuin pari kurssia. Ihan hyväksi on kyllä osoittautunut tämä kurssi.. Kuitenkaan en sitten ole valinnut kemian kurssia, koska luin lukiossa kaikki kemian kurssit ja ne meni ihan hyvin. Reaaliinkin kertasin vielä kemiat. Silti mä vielä vähän mietin että kannattaisko mennä kemian valmennuskurssille. Onko ne ollut tehokkaita? Voiko ilman kurssia todellakin oppia kaiken riittävän kemian Galenoksesta?
lääkis-kemia
7
9651
Vastaukset
- lääk yo
"Voiko ilman kurssia todellakin oppia kaiken riittävän kemian Galenoksesta?"
Mä en millään kursseilla käynyt, ja hyvin kirkkaasti sisään...
Se niistä kursseista. Jos ei joku ite osaa lukea, niin pysyköön muualla.- Galen
Onpas tulevalla lääkärillä hieno suhtautuminen ihmisiä kohtaan, jotka eivät ole lukeneet lukiossa tarpeeksi paljon/hyvin tarvittavia kursseja.
En tule sun vastaanotollesi! - toinen lääk yo
Galen kirjoitti:
Onpas tulevalla lääkärillä hieno suhtautuminen ihmisiä kohtaan, jotka eivät ole lukeneet lukiossa tarpeeksi paljon/hyvin tarvittavia kursseja.
En tule sun vastaanotollesi!Ihan totta: jos ei itse osaa lukea niin väärään kouluun olet hakemassa.
Ja tiedoksi, että halusit tai et, niin meidän vastaanotolle sä vielä joskus tulet käymään, autuaan tietämättömänä meidän henkilökohtaisista mielipiteistä. - LK5
toinen lääk yo kirjoitti:
Ihan totta: jos ei itse osaa lukea niin väärään kouluun olet hakemassa.
Ja tiedoksi, että halusit tai et, niin meidän vastaanotolle sä vielä joskus tulet käymään, autuaan tietämättömänä meidän henkilökohtaisista mielipiteistä.Nuoremmat kollegat miettikääpä uudelleen puheitanne, jos ei ole järkevämpää sanottavaa on parempi olla hetki hiljaa
- eepi
kannattais lukea vähän psykolokiaa ja ihmisen kanssa käymis teoriaa, kirjatieto on vain suuntaa antava ei ne paranna ihmisiä kuitenkaa opetelkaa vähän käyttäytymään tommoisia lääkäreitä on arvauskeskukset täynä eikä ne osaa hoitaa ihmisiä.
- Valelääkäri
eepi kirjoitti:
kannattais lukea vähän psykolokiaa ja ihmisen kanssa käymis teoriaa, kirjatieto on vain suuntaa antava ei ne paranna ihmisiä kuitenkaa opetelkaa vähän käyttäytymään tommoisia lääkäreitä on arvauskeskukset täynä eikä ne osaa hoitaa ihmisiä.
mennä millekään kalliille valmennuskurssille, jossa ei mitään opi ja pulittaa saa kaikki rahat, kun netissä on noita näköjään ilmaisiakin treenisivustoja kuten http://laaketiede.netrainer.org
- miiiii
Minkä valmennuskurssia käyt? Olen samassa asemassa kuin sinä, heikko fy ja ke.. :D yritän silti lääkikseen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195