vessalaatikon pohja!

Hei! Mulla tuli nyt sellanen ongelma että kun siivosin kanin vessalaatikkoa ja pelletit loppu kesken enkä tiedä mitä laitan tilalle.. oli mulla pellettiä kuitenki aaaaaivan pikkusen mutta sei ei riitä ku 1 nurkkaan.... Kaupat on kiinni että pärjääkö kani jos levitän pellettiä vähän? vai laitanko vessapaperia😅 En siis tajunnut katsoa eka että onko sitä pellettia🙄🤦🏼‍♀️

0

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
        Maailman menoa
        347
        4510
      2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
        Kotimaiset julkkisjuorut
        15
        2811
      3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
        Maailman menoa
        279
        2691
      4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
        Maailman menoa
        287
        2210
      5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
        Kotimaiset julkkisjuorut
        76
        1582
      6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
        Ikävä
        48
        1208
      7. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
        Romantiikka
        222
        1097
      8. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
        Ikävä
        58
        1042
      9. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
        Tunteet
        91
        1028
      Aihe