Kuinka viestitätte ihnhottavalle ihmiselle kohteliaasti että ette halua tanssia.
Itse pidän tanssiessa tällöin pientä hajurakoa ja tanssin minimaalisesti.
Inhottava ihminen hakee tanssimaan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä vaan omat tanssisi äläkä tule muiden iltaa pilaamaan
- Anonyymi
Minustakin hänellä on minimissänsä hieman eriskummallinen käsitys parin tanssista lavalla: itse tanssisin nimenomaan minimaalisesti silloin kun mönäkin on pystyssä elikkäs erityisen viehättävän parin kaa pientä hajurakoa ainakin aluksi pitäen, että ei vaan lähtisi sana kiertämään. Mutta koska olen päinvastaisista ja mielestäni hyvin pahansuopaisista puheista huolimatta ensinnäkin impotentti ja toisaalta kauhean pienimönäinen sekä kolmanneksi hirveän inhoittava, niin henkilökohtaisesti saatoin osallistua puhtaasti tanssiteoriatasolla tähän keskusteluun.
- Anonyymi
Jos järjestettäisiin arvauskilpailu, jossa palkintona olisi kaikkein lähimmäksi arvanneelle vapaalippuja tansseihin, niin tanssiliput voittava arvaukseni olisi, että hän muistuttaa erehdyttävästi sekä fyysillisesti että hengellisesti kauhuelokuvan traktorimurhaajaa.
https://youtu.be/DmT-ZNPOTXA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos järjestettäisiin arvauskilpailu, jossa palkintona olisi kaikkein lähimmäksi arvanneelle vapaalippuja tansseihin, niin tanssiliput voittava arvaukseni olisi, että hän muistuttaa erehdyttävästi sekä fyysillisesti että hengellisesti kauhuelokuvan traktorimurhaajaa.
https://youtu.be/DmT-ZNPOTXATähän viittaa erittäin voimakkaasti sekin, että pitkätissise naessen iärree piästesä hältä piässööppi sen tuhannei ryydlaakka.
- Anonyymi
Naamapakit tai oikeat pakit.
- Anonyymi
En halua tanssia yhden vanhemman ämmän kanssa, joka on mua ahdistellut. Sanoin sille suoraan että jättää mut rauhaan ja en halua tanssia sen kanssa. Elikkä rohkeasti suorat sanat vaan sille, jonka kanssa ei halua tanssia, jos hakija on ahdisteleva.
- Anonyymi
Mä en uskalla antaa... pakkeja .
Jos miestenrivi näyttää siltä ettei snappaa
niin kahvion herkut kutsuu 😋
https://youtu.be/Gpof1p9u27M
Poistun siis hakualueelta ja saatan siinä
mennessä tanssia puoli lavaa ihan vaan huvin vuoksi.
Sorry.
Oon inhottava 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en uskalla antaa... pakkeja .
Jos miestenrivi näyttää siltä ettei snappaa
niin kahvion herkut kutsuu 😋
https://youtu.be/Gpof1p9u27M
Poistun siis hakualueelta ja saatan siinä
mennessä tanssia puoli lavaa ihan vaan huvin vuoksi.
Sorry.
Oon inhottava 😉No tuskin siellä kukaan lyö, kun pakit saa, jos on vähänkin järkevä, kun silloin varmasti tietää että lentää pihalle ja ehkäpä jopa poliisit tulee tarjoamaan kyytii polliisiautoon. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4463839Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181652- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441049
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047