Kumpi olet?

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin minä, vaikka oletin, että olisin eksovertti.

      Oletan, että jos tekisin testin uudestaan mieleni mukaan, niin asetelma muuttuisi, kuten mielikin päivittäin.

      Hupiahan nuo on, mutta aamulla ei ollut mitään mielenkiintoista uutistarjontaakaan.

    • Anonyymi

      Naistenlehtien höpölöpö-testienkö annatte määritellä minkälaisia olette ?
      Minä kyllä tunnen itse itseni paremmin kuin höpölöpö-testin tekijä.

    • Anonyymi

      Sinä et ilmeisesti pelaa mitään "höpölöpöjä" pelejäkään koskaan, kuten "Mustaa Pekkaa", vaikka sehän on kiellettykin nykyisin.

      No se on sinun asiasi ja hyvä, että ilmaisit sen täällä. Oletko varma, että ystäväsi/tuttavasi sanoisivat sinusta saman mielipiteen, miten itse tunnet itsesi?

      Useimmat tietenkin tuntevat "mukamas" itsensä, mutta miten toiset kokevat sen. No, ei tietenkään minkään lehti hömpän testien perusteella, mutta sehän onkin vain ajanvietettä, kuten kaikki pelit.

      Taidat olla kuitenkin aikamoinen tosikko?

    • Anonyymi

      Olen ollut aina ruuasta kiinnostunut.

      Tein testin eilen se taisi olla facessa.

      Testi oli hupaisaa huuhaata sillä useat ruuat olivat mieleisiäni joten tein useampia testejä.

      Tulos...😁 olin intro- ja ekstrovertti riippuen syönkö sushia vai lihapullia lounaalla.

      Korppis

    • "Olet tunteellinen ekstrovertti!

      Hyvät keskustelut, uusien ihmisten tapaaminen ja kiinnostavat tapaamiset saavat sinut todellakin sykkimään. Empatia on vahvuuslajisi ja tykkäät rupatella niitä näitä puolituttujen kanssa."

      Emmätiiä niin tunteellinen. Mutta loppu pitää paikkansa.

      • Sain myös saman kun kokeilin erilaisia yhdistelmiä, joista pidin 😂 hauska leikki.

        Itseään voi huijata kuten yksi faceystäväni, joka tekee näitä testejä ja postaa sivulleen, kuinka hyvä, ymmärtäväinen, rakastettava jne. hän on. No jaa 🙄


      • Sama tulos tuli minulle, Paloma..))

        Ja jonkin toisen testin mukaan olen paria pinnaa vaille täysverinen introvertti, jollaiseksi itseni enemmän tunnistankin, ainakin korona aikaan...

        Mitä tästä opimme ? "Kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää"..))

        Tällainenko on tämä "Aikuisten valheellinen maailma"?...))

        Täysi ja eheä lukukokemus oli tuo Ferranten viimeisin teos. Nuoren tytön kasvukertomus ja paljon muuta. Nuorena on vapaa näkemään asiat kirkkaasti, kun ei ole vielä sieluaan myynyt, asettautunut minäänlaisen viitekehyksen sisään. Sitoutuminen ja "sivistys" nakertavat aina meidän alkuvoimaisuutta, hyvässä ja pahassa, saavat tekemään havaintoja valitsemamme maailmankatsomuksen pohjalta ja se pakkaa aina olla painottunut johonkin suuntaan, jotakin vastaan.
        KIrjassa vain Roberto tuntui olevan henkilö joka oli säilyttänyt alkuvoimaisuutensa laajasta sivistyneisyydestään huolimatta ja sen vuoksi hän oli kotonaan missä vain kenen tahansa seurassa.
        Hänen vastapoolinsa oli tietysti päähenkilön, Giovannan täti, Vittoria, vallantahtoinen, karkea ja kaunainen nainen, joka oli kuitenkin pystyvä rakastamaan - hyvinkin väkevästi, koko vihansa voimalla..))
        No. Kirjasta voisi kirjoittaa miten pitkään tahansa, mutta pelkään, ettei siihen välttämättä löydy yleistä kiinnostusta. Ehkä jos uusi kirjaketju joskus aloitetaan ja löytyy muitakin kirjan lukeneita...


      • demeter1 kirjoitti:

        Sama tulos tuli minulle, Paloma..))

        Ja jonkin toisen testin mukaan olen paria pinnaa vaille täysverinen introvertti, jollaiseksi itseni enemmän tunnistankin, ainakin korona aikaan...

        Mitä tästä opimme ? "Kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää"..))

        Tällainenko on tämä "Aikuisten valheellinen maailma"?...))

        Täysi ja eheä lukukokemus oli tuo Ferranten viimeisin teos. Nuoren tytön kasvukertomus ja paljon muuta. Nuorena on vapaa näkemään asiat kirkkaasti, kun ei ole vielä sieluaan myynyt, asettautunut minäänlaisen viitekehyksen sisään. Sitoutuminen ja "sivistys" nakertavat aina meidän alkuvoimaisuutta, hyvässä ja pahassa, saavat tekemään havaintoja valitsemamme maailmankatsomuksen pohjalta ja se pakkaa aina olla painottunut johonkin suuntaan, jotakin vastaan.
        KIrjassa vain Roberto tuntui olevan henkilö joka oli säilyttänyt alkuvoimaisuutensa laajasta sivistyneisyydestään huolimatta ja sen vuoksi hän oli kotonaan missä vain kenen tahansa seurassa.
        Hänen vastapoolinsa oli tietysti päähenkilön, Giovannan täti, Vittoria, vallantahtoinen, karkea ja kaunainen nainen, joka oli kuitenkin pystyvä rakastamaan - hyvinkin väkevästi, koko vihansa voimalla..))
        No. Kirjasta voisi kirjoittaa miten pitkään tahansa, mutta pelkään, ettei siihen välttämättä löydy yleistä kiinnostusta. Ehkä jos uusi kirjaketju joskus aloitetaan ja löytyy muitakin kirjan lukeneita...

        Luin juuri että Ferranten "Hylkäämisen päivät" on filmauksessa Nicole Portman pääosassa, olisikohan tv-minisarja tai jotain vastaavaa. Vaikea kuvitella joku muu kuin italialainen näyttelijä Ferranten kirjojen filmatisoinneissa. Ehkä se toimii, koska nämä ihmissuhdeongelmat ovat niin yleismaailmallisia.
        "Aikuisten valheellinen elämä" on monipohjainen ja siinä olisi paljonkin keskusteltavaa. Täällä ei kuitenkaan ole riittävästi kirjallisuudesta kiinnostunutta aktiivia kirjoittajaa, että saisi kunnollisen kirjaketjun aikaiseksi. Vaikka voimmehan me kahdestaankin keskustella mistä tahansa lukemastamme kirjasta, mutta nyt minun täytyy lukaista vähän Ferrantea uudelleen, kun siitä on jo aikaa kun luin Valheellisen elämän. Minulle jäi kaikkein eniten mieleen Giovannan "luokkaretki" Vomeron kukkulalta alas Napolin slummeihin ja miten paljon ja miten nopeasti hän aikuistui sen retken aikana.


      • Paloma01 kirjoitti:

        Luin juuri että Ferranten "Hylkäämisen päivät" on filmauksessa Nicole Portman pääosassa, olisikohan tv-minisarja tai jotain vastaavaa. Vaikea kuvitella joku muu kuin italialainen näyttelijä Ferranten kirjojen filmatisoinneissa. Ehkä se toimii, koska nämä ihmissuhdeongelmat ovat niin yleismaailmallisia.
        "Aikuisten valheellinen elämä" on monipohjainen ja siinä olisi paljonkin keskusteltavaa. Täällä ei kuitenkaan ole riittävästi kirjallisuudesta kiinnostunutta aktiivia kirjoittajaa, että saisi kunnollisen kirjaketjun aikaiseksi. Vaikka voimmehan me kahdestaankin keskustella mistä tahansa lukemastamme kirjasta, mutta nyt minun täytyy lukaista vähän Ferrantea uudelleen, kun siitä on jo aikaa kun luin Valheellisen elämän. Minulle jäi kaikkein eniten mieleen Giovannan "luokkaretki" Vomeron kukkulalta alas Napolin slummeihin ja miten paljon ja miten nopeasti hän aikuistui sen retken aikana.

        Sama asia on käväissyt minunkin mielessäni Paloma, kahdenkeskinen "kirjapiiri" ja kai siihen on joskus tullut kehotuskin muilta kirjoittajilta. Sinulla taitaa olla profiilissasi yhteystiedot, minä en ole julkaissut omiani..))
        Tuo on kyllä valitettavaa, että niin äkkiä unohtaa lukemansa, minäkään en muista kovin hyvin tuota "Hylkäämisen päivät"- kirjaa, kirjat tulisi käsitellä tuoreeltaan. Tämän havainnon ovat nuoremmatkin lukijat tehneet. Onkohan kovalevyllä liikaa kamaa ?..))
        Katsotaan nyt, miten hommat etenevät...

        Luokkaretki oli minustakin Valheellisen elämän keskeisiä teemoja ja sen aiheuttaman ristiriidan Giovanna pystyi Robertinon tavoin sovittamaan itsessään...


    • Leikkimistähän tämä on ja ei varmaan kukaan tee näitä luonnetestejä muuten kuin huvin vuoksi. Mutta olihan ne mun suhteen osuneet vähän oikeaankin: tykkään lörpötellä niitä näitä tuttujen ja puolituttujen kanssa ja joskus ihan tuntemattomienkin.
      Kaikkein hassummat testit on muuten ne tietovisat Facessa, joissa lukee että olet todellinen nero jos saat kaikki oikein. Kysymykset on varmaan joillekin varhaisteineille laadittuja.
      Testaan myös mielelläni suomenkielen taitoani median pikatesteissä ja vastoin odotuksia en aina saa niinkään huonoja pistemääriä.

    • Aloituksessa on hyvinkin vinha perä sanontojenkin mukaan : "Olet mitä syöt" on lääkäri Pippa Laukan vetämä terveellisten ruokailutapojen ohjelma telkkarissa ja Juicen mestarillinen iskelmälyriikkakin todistaa sian syönnistä joulun aikaan saman.

      Ruokailu parhaimmillaan on sosiaalinen tapahtuma, ei pelkkä tankkaus. Johan tuossa johdannossa käy ilmi, että testissä mennään leikkimielellä, mutta tokihan samastakin ihmisestä löytyy erilaisia puolia erilaisissa tilanteissa. Hauskaa jutunjuurta näistä ainakin saa.

      Ostoskoristakin tehdään pitkälle meneviä päätelmiä, joiden avulla suunnataan mainontaa , kyllähän ruuasta monessakin tilanteessa tehdään kuluttajista paljastuksia ja päätelmiä . Terveysterr...siis nämä ravintoterapeutit tonkivat oppilaansa jääkaapin ja heittävät huonot valinnat surutta roskiin. Myös roskikseen piiloon tungetut pakkaukset voivat olla synkkiä salaisuuksia paljastavia. Tueksi ruokavaliolle esitetään rasvaprosentin mittauksia ja labratuloksia - aika kova paikka on julkisesti mennä tuollaiseen ohjelmaan.

      Tässä testissä valitsin rennosti, en siis tiukimman päivän mukaan ja kas , tunteellisiin ekstrovertteihin kuulun minäkin. Kumpaakin ominaisuutta ovat muutkin testit osoittaneet olevan, mutta harva mikään täysverinen tyyppi on vakavamminkaan otettavien testien mukaan. Mitähän nuo irtokarkit todistavat, ehkä intrompaa puolta, koska niiden syöntiä salaillaan. Erikoisen leivoksen saatan syödä yksin kahvilassa, mutta leipomani kanelipullat ja juustokakun jaan mielelläni. Sushia en viitsi alkaa väätää itseäni varten, mutta joskus teen mieleiseni herkkuvoileivän tai smoothien vain itselleni. Loimulohi, muurikkaletut ja grilliherkut taas ovat jo kokoontumisen aihe sinänsä, mutta näitähän ei testissä ollut. Emännöin mielelläni, onhan sekin ekstroa.

    • Yksin syöminen ei tosiaan ole häävi elämys, vaikka valmistaisi ruuan itse, kattaisi kauniisti. Vai puhunko vain itsestäni ..))
      Nyt kun rokotussuojaa jo on ja kevät tekee tuloaan, minäkin olen ottanut keittokirjani esille ja innostunut suunnittelemaan sunnuntailounaita.
      "Yksinään ei kukaan nauti edes näkinkengästään", totesi pikku Nyyti Nyytiäinekin...

      • "vad gör man med en snäcka om man ej får visa den?"
        Ja tämä ei päde ainoastaan yksinsyömiseen vaan aivan lähes kaikkeen.
        "Joka syö yksin, kuolee yksin" sanotaan jossain. Suomalainen sanoisi, no sitten. Kaikki kunnossa.


    • Anonyymi

      Valitettavasti olen impovertti, vaikka ruoka maistuukin.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tyhmät kyselyt eikä syömiset ja juomiset.

      • Anonyymi

        "Ei kiinnosta tyhmät kyselyt" ???

        Kuitenkin kiinnostaa tällaiset palstat, johon voit vastata, että ei kiinnosta.

        Laita nyt sellainen mielenkiintoinen aloitus, joka sinua kiinnostaa ja mahdollisesti toisiakin, johon voisi laittaa mielipiteensä.

        Onhan se tosi, että 80 ikäisenä ei monikaan asia kiinnosta ja ne jotka ennen kiinnosti, kuten matkailukin, niin nekin reissut on unohtuneet, että mitä sielläkin tapahtui ja koskas´ se olikaan sekin reissu, kun ei jaksa edes vanhoja kuvia katsella.

        Ainakin 70 palsta on tuhottu jatkuvalla PerusSuomalaisten aatteilla, puolesta ja vastaan kunnallisvaalien edellä, että nyt sitten kaatuu Eduskuntakin ja tulee uudet vaalit, Toivottavasti korona riehaantuu, että vaaleja siirretään.DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kiinnosta tyhmät kyselyt" ???

        Kuitenkin kiinnostaa tällaiset palstat, johon voit vastata, että ei kiinnosta.

        Laita nyt sellainen mielenkiintoinen aloitus, joka sinua kiinnostaa ja mahdollisesti toisiakin, johon voisi laittaa mielipiteensä.

        Onhan se tosi, että 80 ikäisenä ei monikaan asia kiinnosta ja ne jotka ennen kiinnosti, kuten matkailukin, niin nekin reissut on unohtuneet, että mitä sielläkin tapahtui ja koskas´ se olikaan sekin reissu, kun ei jaksa edes vanhoja kuvia katsella.

        Ainakin 70 palsta on tuhottu jatkuvalla PerusSuomalaisten aatteilla, puolesta ja vastaan kunnallisvaalien edellä, että nyt sitten kaatuu Eduskuntakin ja tulee uudet vaalit, Toivottavasti korona riehaantuu, että vaaleja siirretään.DD

        Juurikin näin, ja päin persettä on myös kasikymppisten palstakin mennyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe