Ihana vauvauutinen! Onnea Mikko ja Beata! https://www.suomi24.fi/viihde/vauva-tulossa-mikko-leppilampi-jakoi-yksinkertaisen-tyylikkaan-otoksen-beata-rakkaasta?s24
Vauva tulossa! Mikko Leppilampi jakoi yksinkertaisen tyylikkään otoksen Beata-rakkaasta

7
803
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan tunnu olevan mitään rajaa tuolla Leppilammen julkisuuden haulla. Ettäs kehtaaki.
- Anonyymi
O N N E A !!!!. Olette ihka pari ♥️
- Anonyymi
Nyt Leppilampi, miten olis 10v hoitovapaa ? Pleace!
- Anonyymi
Eikö löydy pätevämpiä juontajia/esiintyjiä tuonne mainostv:n puolelle kuin tuo Leppilampi. Niin kulunut naama ja niin tylsä , ei mitään uudistumista. En kestä enää katsoa mitään hänen juontamiaan ohjelmia, sori näin vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö löydy pätevämpiä juontajia/esiintyjiä tuonne mainostv:n puolelle kuin tuo Leppilampi. Niin kulunut naama ja niin tylsä , ei mitään uudistumista. En kestä enää katsoa mitään hänen juontamiaan ohjelmia, sori näin vain on.
On se tuo kateus ihmisillä. Itsellä kun ei mene ja julkisuuden henkilö on tosi onnellinen häntä aletaan kadehtia. Sama se on tavallisen ihmisen elämässä. Syödään mutiin asti jos on onnellinen, hyvän näköinen ja varakas.
- Anonyymi
Että olette törkeitä. Vauva on maailman ilhanin asia (paitsi Tuksulle ja maisalle)!!
Kaikkea hyvää Beatalle ja Mikolle!! Paljon onnea!- Anonyymi
Törkeetä ! Kyllä vauva on Tuksulle ihanampi kuin itsekkäälle Leppilammelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008870
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265228- 534591
- 844276
- 573523
- 513326
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583178Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581