Tuottajan kanssa rannalla

Anonyymi

Kotipoika, tuottaja. Näin taas tuhmaa unta susta. Olet onnistunut kiemurtelemaan ihoni alle. Ehkä häpeilemätön ja välitön luonteesi kaikkine hulluuksineen vetoaa muhun. Näen sussa jotain pintaa syvemmällä.  Tarvitsen tuota hulluutta kiihottuakseni. Mieheni ei saa sitä kuohua musta irti. Susta on jotain salaperäistä ja se on kiihottavaa.
Fantasioin susta. Ehkä ensi kesänä olemme taas tien päällä, jossain metsässä, jossain järvellä. Kostea, hauska ilta ystävien kesken ja pientä flirttiä. Sä flirttailet vähän kaikille, miehille, naisille, tai sit se vaan tuntuu siltä. Oot niin välitön. Kihara leijonanharjasi. En kestäisi enää yhtään korttipeliä, silmäpeliä, hymyn vilahdusta, kättäsi harteillani, muidenkin harteilla. Pidättelen omaa hulluuttani, annan siitä vain vähän kerrallaan. Koitan sivuuttaa tunteeni, en kuitenkaan voi sille mitään, että kun polvesi osuu polveeni pöydän alla, se tuntuu jo siltä kuin kätesi olisi sukeltanut alushousuihini. Häpyni sykkii ja poskilleni nousee puna. En tiedä huomaatko sitä, koitan väistää katsettasi etteivät silmäni paljastaisi kiinnostustani, kiihottuneisuuttani, mutta en voi vastustaa ruskeita silmiäsi. Kotipoika, tuottaja.
Näin taas tuhmaa unta susta. Olet onnistunut kiemurtelemaan ihoni alle. Ehkä häpeilemätön ja välitön luonteesi kaikkine hulluuksineen vetoaa muhun. Näen sussa jotain pintaa syvemmällä.  Tarvitsen tuota hulluutta kiihottuakseni. Mieheni ei saa sitä kuohua musta irti. Susta on jotain salaperäistä ja se on kiihottavaa.
Fantasioin susta. Ehkä ensi kesänä olemme taas tien päällä, jossain metsässä, jossain järvellä. Kostea, hauska ilta ystävien kesken ja pientä flirttiä. Sä flirttailet vähän kaikille, miehille, naisille, tai sit se vaan tuntuu siltä. Oot niin välitön. En kestäisi enää yhtään korttipeliä, silmäpeliä, hymyn vilahdusta, kättäsi harteillani, muidenkin harteilla. Pidättelen omaa hulluuttani, annan siitä vain vähän kerrallaan. Koitan sivuuttaa tunteeni, en kuitenkaan voi sille mitään, että kun polvesi osuu polveeni pöydän alla, se tuntuu jo siltä kuin kätesi olisi sukeltanut alushousuihini. Häpyni sykkii ja poskilleni nousee puna. En tiedä huomaatko sitä, koitan väistää katsettasi etteivät silmäni paljastaisi kiinnostustani, kiihottuneisuuttani, mutta en voi vastustaa ruskeita silmiäsi.

15

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kello lähenee jo puoli kolmea aamuyöllä ja kömmimme kukin omille leposijoillemme. Mieheni nukahtaa välittömästi. Mä vain pyörin. On kylmä ja kuuma, olet mielessäni ja en saa nukahdettua. Kaksi tuntia valvottuani päätän lähteä rantaan odottamaan auringonnousua. Mies havahtuu, sanon etten saa unta, lähden kävelylle. Mutkitteleva polku kiemurtelee metsän läpi kohti rantaa. Istahdan rannassa olevalle penkille selaamaan Instaa. Nousevan auringon kajo horisontissa ja tyyni vesi, nappaan kuvan ja lisään sen storyihini. Parin sekunnin päästä puhelin piippaa, tykkäät storystani ja kirjoitat että ei uni maistu. Vastaan vain; tää on tätä. Hymiö ja kutitus vatsanpohjassa. Alat kirjoittaa jotain, mutta lopetat kesken. Lasken puhelimen penkille ja kävelen vesirajaan, riisun kengät ja annan varpaideni vajota pehmemärkään rantahiekkaan. Vesi on lämmintä.

      • Anonyymi

        Metsästä kuuluu ääniä, käännyn katsomaan, moikkaat kauempaa kättäsi heilauttaen. Hymyilen, jännittää. Lämpö leviää taas joka puolelle kroppaani. Riisut kengät ja tulet seisomaan viereeni vesirajaan, kuten aina, ihan lähelle, mun alueelle. Hihamme hipaisevat toisiaan ja se on jo mulle liikaa. Nyt ei tarvita sanoja mietin. Se on sun tyyli, laitat käden mun ympärille. Tiedän että tekisit sen kenelle vaan, mutta se tuntuu erityiseltä. Hymyilen ja vastaan eleeseesi, kierrän käteni ympärillesi. Huomaamattani nojaan sun kainaloon. Kuulen että sydämesi lyö nopeasti. Puristat mua kovemmin itseäsi vasten. Olisin valmis  mihin vaan. Lämmin vesi jaloissamme ja kesäyön tuulenvire. Kysyt: miten menee? Mä vastaan: ihan hyvin, nyt. Irrotat kätesi mun ympäriltäni ja käännyt eteeni. Katsot mua suoraa silmiin ja vedät mut lähellesi. Katseesi kulkee kasvoillani, suutelet otsaani. Vedät lantioni tiukasti vasten omaasi ja tunnen kalusi, kuinka se painautuu vasten sykkivää lantiotani. Suutelemme. Tartun kiinni pakaroistasi ja painan lantioitamme vielä voimakkaammin yhteen. Suutelet niskaani, hengität kiihottavasti korvaani. Olen valuvan märkä. Pudotan käteni housujesi sepaluksesta sisään ja hyväilen kuumana sykkivää elintäsi. Seisomme yhä rantavedessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsästä kuuluu ääniä, käännyn katsomaan, moikkaat kauempaa kättäsi heilauttaen. Hymyilen, jännittää. Lämpö leviää taas joka puolelle kroppaani. Riisut kengät ja tulet seisomaan viereeni vesirajaan, kuten aina, ihan lähelle, mun alueelle. Hihamme hipaisevat toisiaan ja se on jo mulle liikaa. Nyt ei tarvita sanoja mietin. Se on sun tyyli, laitat käden mun ympärille. Tiedän että tekisit sen kenelle vaan, mutta se tuntuu erityiseltä. Hymyilen ja vastaan eleeseesi, kierrän käteni ympärillesi. Huomaamattani nojaan sun kainaloon. Kuulen että sydämesi lyö nopeasti. Puristat mua kovemmin itseäsi vasten. Olisin valmis  mihin vaan. Lämmin vesi jaloissamme ja kesäyön tuulenvire. Kysyt: miten menee? Mä vastaan: ihan hyvin, nyt. Irrotat kätesi mun ympäriltäni ja käännyt eteeni. Katsot mua suoraa silmiin ja vedät mut lähellesi. Katseesi kulkee kasvoillani, suutelet otsaani. Vedät lantioni tiukasti vasten omaasi ja tunnen kalusi, kuinka se painautuu vasten sykkivää lantiotani. Suutelemme. Tartun kiinni pakaroistasi ja painan lantioitamme vielä voimakkaammin yhteen. Suutelet niskaani, hengität kiihottavasti korvaani. Olen valuvan märkä. Pudotan käteni housujesi sepaluksesta sisään ja hyväilen kuumana sykkivää elintäsi. Seisomme yhä rantavedessä.

        Molemmat kätesi kulkevat reisilläni, mekkoni helman alla, nousevat ylös lantiolleni. Pujotat sormesi alushousujeni reunan alle ja pudotat ne nilkkoihini, rantaveteen. Suutelet kaulaani, käteni on tiukasti kullisi ympärillä. Avaat mekkoni napit ja huulesi siirtyvät kaulaltani kohti terhakoita rintojani. Imaiset nännin suuhusi ja pehmeästi hyväilet sitä kielelläsi, se saa pilluni valuvan märäksi. Tunnen lämpimän kätesi reisieni välissä. Sormesi tunnustelevat häpyäni ja löytävät turvonneen klitorikseni. Vikkelät sormesi hyväilevät häpyhuuliani ja uppoavat välillä sisälle kuumaan märkään pilluuni. Kalusi seisoo suonikkaana himoiten kosteaa koloani. Siirryn hieman ja talutan sinut kullistasi rantapenkille. Istut siihen ja minä pikkuhiljaa kiusoitellen syliisi. Kullisi uppoaa hitaasti pehmeään pilluuni ja koko vartaloni kihelmöi. Hengität himokkaasti kun istun sylissäsi liikkumatta. Kiusaten. Koitat liikuttaa lantiotasi jotta kullisi tuntisi jokaisen vittuni sopukan. Vien rintani kasvoillesi ja annan kielesi hyväillä nännejäsi. Puristelen munaasi alapääni lihaksilla ja yritän tehdä sut himosta hulluksi. Se toimii, koska sanot mulle että "nussi jo, en kestä". Nauran ja alan liikkua sylissäsi. Tunnen kuinka kalusi uppoaa yhä syvemmälle jokaisella lantioni liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat kätesi kulkevat reisilläni, mekkoni helman alla, nousevat ylös lantiolleni. Pujotat sormesi alushousujeni reunan alle ja pudotat ne nilkkoihini, rantaveteen. Suutelet kaulaani, käteni on tiukasti kullisi ympärillä. Avaat mekkoni napit ja huulesi siirtyvät kaulaltani kohti terhakoita rintojani. Imaiset nännin suuhusi ja pehmeästi hyväilet sitä kielelläsi, se saa pilluni valuvan märäksi. Tunnen lämpimän kätesi reisieni välissä. Sormesi tunnustelevat häpyäni ja löytävät turvonneen klitorikseni. Vikkelät sormesi hyväilevät häpyhuuliani ja uppoavat välillä sisälle kuumaan märkään pilluuni. Kalusi seisoo suonikkaana himoiten kosteaa koloani. Siirryn hieman ja talutan sinut kullistasi rantapenkille. Istut siihen ja minä pikkuhiljaa kiusoitellen syliisi. Kullisi uppoaa hitaasti pehmeään pilluuni ja koko vartaloni kihelmöi. Hengität himokkaasti kun istun sylissäsi liikkumatta. Kiusaten. Koitat liikuttaa lantiotasi jotta kullisi tuntisi jokaisen vittuni sopukan. Vien rintani kasvoillesi ja annan kielesi hyväillä nännejäsi. Puristelen munaasi alapääni lihaksilla ja yritän tehdä sut himosta hulluksi. Se toimii, koska sanot mulle että "nussi jo, en kestä". Nauran ja alan liikkua sylissäsi. Tunnen kuinka kalusi uppoaa yhä syvemmälle jokaisella lantioni liikkeellä.

        Hengität niskaani ja kätesi puristelevat muhkeita pakaroitani. Painan päätäsi rintojeni väliin. Keinun sylissäsi ja pilluni litisee märkyydestä. Hieron itseäni suonikasta kulliasi vasten, tunnen kuinka hyvän olon aalto lähestyy ja himoni yltyy. Pyörähdin sylissäsi ympäri, huokaiset vittuni liikkuessa kuin korkkiruuvi kullisi ympärillä. Nyt elimesi uppoaa takaapäin sisääni, vielä syvemmälle kuin aiemmin. Tunnen kuinka terskasi osuu sisälläni aivan uusiin kohtiin. Tartut rintoihin ja hyväilet nännejäni, olen aivan kiimassa. Pillumehuni valuu pitkin kalusi vartta ja pakarani läiskähtelevät vasten syliäsi. Voihkin ja nussin sua täysillä. Lämpö kohoaa ja koko kehoni sykkii, aaah mä tulen! Käännyn takaisin toisin päin päälläsi, hyppään pois sylistäsi ja nappaan kullisi suuhuni. Nuolen, imeä lassutan ja runkkaan sykkivää munaasi. Ohjaan munasi rintojeni väliin ja hankaan limaista kulliani vasten kiiman kovettamia nännejäni. Imaisen terskan huulilleni ja kieputan kieltäni sen ympäri. Tunnen kuinka kullisi pumppaa kiimalimaa ulos. Voihkit ja huohotat. Kova kullisi pyristelee suussani. Olen polvillani edessäsi hiekalla ja ahmin kulliasi nälkäisenä ja katson sinua silmiin. Pillumehuni juoksee pitkin reisiä. Olen sinua hyväillessäni kiihottunut itsekin uudestaan ja entistä voimakkaammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengität niskaani ja kätesi puristelevat muhkeita pakaroitani. Painan päätäsi rintojeni väliin. Keinun sylissäsi ja pilluni litisee märkyydestä. Hieron itseäni suonikasta kulliasi vasten, tunnen kuinka hyvän olon aalto lähestyy ja himoni yltyy. Pyörähdin sylissäsi ympäri, huokaiset vittuni liikkuessa kuin korkkiruuvi kullisi ympärillä. Nyt elimesi uppoaa takaapäin sisääni, vielä syvemmälle kuin aiemmin. Tunnen kuinka terskasi osuu sisälläni aivan uusiin kohtiin. Tartut rintoihin ja hyväilet nännejäni, olen aivan kiimassa. Pillumehuni valuu pitkin kalusi vartta ja pakarani läiskähtelevät vasten syliäsi. Voihkin ja nussin sua täysillä. Lämpö kohoaa ja koko kehoni sykkii, aaah mä tulen! Käännyn takaisin toisin päin päälläsi, hyppään pois sylistäsi ja nappaan kullisi suuhuni. Nuolen, imeä lassutan ja runkkaan sykkivää munaasi. Ohjaan munasi rintojeni väliin ja hankaan limaista kulliani vasten kiiman kovettamia nännejäni. Imaisen terskan huulilleni ja kieputan kieltäni sen ympäri. Tunnen kuinka kullisi pumppaa kiimalimaa ulos. Voihkit ja huohotat. Kova kullisi pyristelee suussani. Olen polvillani edessäsi hiekalla ja ahmin kulliasi nälkäisenä ja katson sinua silmiin. Pillumehuni juoksee pitkin reisiä. Olen sinua hyväillessäni kiihottunut itsekin uudestaan ja entistä voimakkaammin.

        Nouset ylös penkiltä ja ohjaat minut nojaamaan siihen. Tunnen kuinka kätesi tarttuvat lantiostani kun työnnyt märkään vittuuni takaapäin. Nyt on sinun vuorosi kostaa. Nait minua tuskallisen hitaasti ja pumppaat kiimaani kohti huippua. Kohta huomaan että et enää itsekään kestä enempää kiusaa, kiihdytät tahtiasi, kulli syvällä sisälläni. Hengitämme molemmat jo voihkien ja kohta tunnen kuinka kullisi alkaa sykähdellä. Pilluni imee sitä sisäänsä lypsää viimeiseen pisaraan asti. Lysähdät polvillesi hiekkaan, astun kasvojesi eteen: Mä en tullut vielä, nuole mun pillu puhtaaksi. Toimit käskyni mukaan, putsaat kielelläsi koloani. Vatkaat sormellasi vittuani ja imet klitoristani. Mehuni roiskuvat pitkin kiharaa pitkää tukkaasi, leijonan harjaa. Lauennut kullisi sykkii puolipehmeänä sylissäsi. Sormesi tunnustelee pilluani samalla kun kielesi nuolee himokkaasti häpyäni. Nyt, nuole, ime, ime, aaah, ihanaa! Pilluni kouristelee orgasmin voimasta. Näen ilmeestäsi että olet tyytyväinen, kuten minäkin. Pudottaudun viereesi hiekalle. Käteni harhailee vatsallasi. Tunnen kuinka kiihtynyt sykkeesi laskee pikkuhiljaa. Aurinko on jo noussut. Puemme vaatteet ja istahdamme penkille, nojaan päätäni hartiaasi ja nukahdan hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nouset ylös penkiltä ja ohjaat minut nojaamaan siihen. Tunnen kuinka kätesi tarttuvat lantiostani kun työnnyt märkään vittuuni takaapäin. Nyt on sinun vuorosi kostaa. Nait minua tuskallisen hitaasti ja pumppaat kiimaani kohti huippua. Kohta huomaan että et enää itsekään kestä enempää kiusaa, kiihdytät tahtiasi, kulli syvällä sisälläni. Hengitämme molemmat jo voihkien ja kohta tunnen kuinka kullisi alkaa sykähdellä. Pilluni imee sitä sisäänsä lypsää viimeiseen pisaraan asti. Lysähdät polvillesi hiekkaan, astun kasvojesi eteen: Mä en tullut vielä, nuole mun pillu puhtaaksi. Toimit käskyni mukaan, putsaat kielelläsi koloani. Vatkaat sormellasi vittuani ja imet klitoristani. Mehuni roiskuvat pitkin kiharaa pitkää tukkaasi, leijonan harjaa. Lauennut kullisi sykkii puolipehmeänä sylissäsi. Sormesi tunnustelee pilluani samalla kun kielesi nuolee himokkaasti häpyäni. Nyt, nuole, ime, ime, aaah, ihanaa! Pilluni kouristelee orgasmin voimasta. Näen ilmeestäsi että olet tyytyväinen, kuten minäkin. Pudottaudun viereesi hiekalle. Käteni harhailee vatsallasi. Tunnen kuinka kiihtynyt sykkeesi laskee pikkuhiljaa. Aurinko on jo noussut. Puemme vaatteet ja istahdamme penkille, nojaan päätäni hartiaasi ja nukahdan hetkeksi.

        Wow Nainen, kuvailit "lähes täydellistä" seksiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wow Nainen, kuvailit "lähes täydellistä" seksiä :)

        Kiitos, mukava tietää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mukava tietää. :)

        No, jos tuo oli tositarina?
        Niin kyllä tiedät mitä se on.., kun nautinto & orgasmi "hivelee" varpaissa asti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos tuo oli tositarina?
        Niin kyllä tiedät mitä se on.., kun nautinto & orgasmi "hivelee" varpaissa asti :)

        Ei ollut tositarina, ainakaan vielä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tositarina, ainakaan vielä. ;)

        Heh, eikä moinen tunne & rakastelu kesäyössä.., edes voisi olla vain se, yhden yön juttu! Molemmat haluaisi lisää :)


    • Anonyymi

      Hupsis, sorry lukijat. Teksti tuli vahingossa kahteen kertaan tuohon ekaan osaan puhelimeni muistiosta.

    • Anonyymi

      Kesäyön lempeää tunnelmaa ja hiestä nihkeitä lakanoita tihkuva tarinasi on huumaavan tunnelmallinen ja se litisee kiimaa kuin pikkuhousuissa hautunut, kosketusta kaipaava pillu.

      Tekstisi on kuitenkin vasta raakile: kopioi se puhelimesta tietokoneelle ja editoi sitä. Jaa se tekstikappaleisiin ja koeta lisätä loppuosan dynamiikkaa.

      Nyt tarinan viimeiset kaksi kolmasosaa on tasaista pötköä: kuin pyörittelisit varttitunnin sormea häpykielelläsi taukoa pitämättä.

      • Anonyymi

        Kiitos palautteesta. Kirjoitin tämän varsin nopeasti, täysin editoimatta työpäivän aikana. Raakilehan tämä tosiaan on.


    • Anonyymi

      Olet väärässä. Silmäni ovat punaiset.

      • Anonyymi

        Toisinaan kyllä o_O


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe