Työttömällä miehellä ei rahaa syödä hyvinvointi suomessa

Anonyymi

Työt loppuneet koronan vuoksi ja ei muuta kuin liiton rahoille, joista ei ole yhtään mitään hyötyä. Ihmiselle kuuluu valtion mukaan jäädä 428e rahaa, josta kuuluu maksaa vielä puhelin,netti ym laskut, paitsi sähkölaskua. Toki muut työhaastattelu ja kulkemiskustannukset.

Miten tällä syö aktiivinen 100 kiloinen mies? 3000-3500 kalorian ruokaan menee noin 12-15e per päivä, jos on todella tarkka. Sosiaaliturva ei ole noussut 90-luvulta pätkääkään, mutta hinnat ovat kertautuneet.

Että jotkut kehtaa vielä syyllistää työttömiä, että rahaa jää muka ryyppäämiseen ja tupakkaan,? Hahaha ei jää edes ruokaa. Suomalainen kateellisuus ja pahansuopaisuus paistaa läpi.

428 euroa kuukaudessa ja joku on kateellinen siitäkin. Pitäisi pystyä pitämään autokin työkunnossa, jos asuu syrjässä.

Onko kustannukset laskettu oikein, 100 kiloinen mies saa ruokaan saman verran mitä 50kg nainen, tässä ei kukaan näe ongelmaa.

Työttömyys vie työkyvyn, sehän tässä hirmuvaltiossa onkin tarkoitus lannistaa heikossa osassa olevat. Pitäisi maalata naama mustaksi, tai olla romani ni johan maksut juoksee.

Työttömäksi jääneellä miehellä ei ole mitään arvoa tässä maassa.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse varastan lisätuloja. Kokoomuspaskoja asuu lähistöllä/ympäri Suomea, joilta voi hyvällä omallatunnolla varastaa mitä milloinkin.

      • Anonyymi

        Vihervasurin elo perustuu muutoinkin siivellä liihotteluun, eli varkaissa kaiken aikaa. Ei sitä erikseen tarvitse mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurin elo perustuu muutoinkin siivellä liihotteluun, eli varkaissa kaiken aikaa. Ei sitä erikseen tarvitse mainita.

        Sinäkin ot yks kateellinen muiden joukossa


      • Anonyymi

        Aikamoinen viikari olet, vihreä elämäntapa. Näytä minulle rehellinen vihreä ja minä näytän sinulle valehtelijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen viikari olet, vihreä elämäntapa. Näytä minulle rehellinen vihreä ja minä näytän sinulle valehtelijan.

        Näytä minulle pikavippi työttömälle , ei sellaista ol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen viikari olet, vihreä elämäntapa. Näytä minulle rehellinen vihreä ja minä näytän sinulle valehtelijan.

        Rehellinen vihertävä lähtee keväisin korvasieneen. Kerää villivihanneksia. Heinäkuussa lakkasuolle, vaaleita orakkaita etsimään, mustikkaan heti kun kypsiä. Tattimyyntiä.
        Kantarellia, jne.
        Olen pienipalkkainen osa-aikaduunari. Talvisin syön paljon kuivatuista sienistä tehtyjä pastapatoja, ja itämaisia mihin tulee sieniä.
        Teen mustikkasoppaa, puolukkapuuroa.
        Nytkin loput survokset pakastimeen vasta laitoin erinä, säilyy hyvät saaliit käyttökelpoisina, kun en niin valtavasti ookkaan jaksanu puolukkapuuroa tai puolukkarahkaa syödä kuin ajattelin syksyllä, kun sitä oli mitä kerätä.
        Viime kesä oli mainio mustikka-, lakka-, ja sienivuosi.
        Edellisenä kesänä taas oli juolukkaa, eikä juuri muuta.
        Värjään myös neulelankojani itse, sieniväreillä.
        En ymmärrä miten toimeentulo on noin vaikeaa, kun jopa singlenaisetkin tulevat pienillä tuloilla toimeen.
        Palkan, sovitellun kun näkee- haa, hiukan rahaa. Kun maksaa peruslaskut(asuminen, pesutupa, sähkö, puhelin, terveys), niin jää aika vähän. Ja, minulla on lemmikkieläin, jonka kulujen peitoksi mm pihistän kuluissani niin, että puolet teestä on horsmankukkaa tms, milloin mitäkin.
        Neulon ne sukkani, lapaseni ja piponi, kaulurit ym itse. Paraikaa on villapaita työn alla ensi syksyn ja talven kylmiin.
        Pidän kotivaraa, ja syön sitä jos oikein on pihistettävä.
        Vai että vihertävät on rosvoja. Ei se ole rosvo joka jokamiehenoikeutta käyttää, kun käyttää sitä oikein.
        Se on rosvo, joka vie puöränkorista tuon poimijan marjasankon.


    • Anonyymi

      Väärin , ensin pitää olla pitkäaikaistyötön

    • Anonyymi

      3500 kilokaloria päivässä? Lopetat pimeät hommat niin tuet riittävät ruokaan, tai suosiolla käytät kuutamourakan rahat ravintoon.

    • Anonyymi

      Mutta työttömällä naisellako on varaa syödä?

      • Anonyymi

        Kyllä koska feministihallitus sentään muistaa naisia.


    • Anonyymi

      Tietyt työttömät saavat Hanhenmaksapalleroita yhteiskunnan kustantamana, sponsored by KelaGold ja kaikki mahdolliset etuudet.

      Toiset eivät saa yhtään mitään ilman saatanallista vääntöä ja uhkailua.

      Kyllä Suomi on maailman onnellisin maa!

    • Anonyymi

      No vittu MIKÄ ASIA TÄÄLLÄ EI MAKSAIS papa p etäläs ??

    • Anonyymi

      Itse jouduin olosuhteiden pakosta myös rikolliseksi.

    • Anonyymi

      -20%/-40% toimeentulotuesta on rikollista toimintaa,nämä punaniskat vähät välittää.
      EU on moittinut siitä muutaman kerran.

    • Anonyymi

      Saarikkolaisia kansaneläkelaitosta palvomassa liikaa.

    • Anonyymi

      Jauhomakkaraa, karkkia ja makaronia saat halvalla tarvitsemasi kalorimäärän. Ei taatusti pääse paino putoamaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe