On tulossa äitien pivä.

Anonyymi

Juhliiko miehen lapset teillä äitipuola? On raivostuttavaa kun meillä ei juhli, ovat kuulemma äitinsä luona koko pivän. Meinasin tehdä kakun mutta nyt ne kakarat ei tulekkaan, vaikka ootin lahjoja ja kukkia.
Mies sanoi ettei heidän tarvi minua juhlia, mutta olen toista mieltä. Olen heidän uusi äitipuoli, joka valvoo ja hoitaa, ja nyt ei juhlitakkaan mua.

Olisi kiva kun voisin näyttää kaikille että mulla on kymmenen lasta, ja olen suurperheen äiti, mutta nyt ei ne tulekkaan, mun lapsia on osa ja miehellä osa, joten mulla on tätä pereheenpyrörittämistä. Mieheb eksä ei tajuukkaan kuin kvoilla mä olen.

9

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa sää olet Puolasta, eikä miehesi ja hänen lapset juhli äitiPuolaa, ne kuule juhlii omaa isänmaataan , ei Puolaa. Puolan ” pivä” on ”pereheenpyrörittämistä mieheb kvoilla” 😂🤣

• Anonyymi

Syksyllä on tulossa isäinpäivä ,juhliiko naisen lapset teillä isäpuolta? On raivostuttavaa kun meillä ei juhli, ovat kuulemma isänsä luona koko päivän . Meinasin tilata kakun mutta nyt ne kakarat ei tulekkaan, vaikka ootin lahjoja ja kukkia.
      Naiseni sanoi ettei heidän tarvi minua juhlia, mutta olen toista mieltä. Olen heidän uusi isäpuoli , joka valvoo ja hoitaa, ja nyt ei juhlitakkaan mua.

Olisi kiva kun voisin näyttää kaikille ,että mulla on kymmenen lasta, ja olen suurperheen isä , mutta nyt ei ne tulekkaan, mun lapsia on osa ja naisella osa, joten mulla on tätä perhettä . Naiseni exä ei tajuukkaan kuinka kovilla mä olen.

• Anonyymi

Ei ole lapzia 11 vuoteen isänpäivänä näkynyt..

• Anonyymi

Ota menolippu sinne Puolaan ja vie kakarasi mennessäsi, siellä vietetään äitienpäivää, tai ”pivää” 26.5 .

• Anonyymi

Ei juhli, kun ei tykkää olla täällä kun meillä on aina niin siistiä ja lapset ei saa olla olkkarissa.

Olen siisti äitipuoli jotenmeillä ei riehuta eikä levitellä tavaroita, ja puhutaan kauniisti mulle. Meillä on kalliita sisustuksia, joita ei ole penskojen kotona, kun se äiti ei vaan osaa tehdä mitään. Siksi mies vaihtoi muhun kun olen parempi, eikä hänen tarvi nähdä l apsiaan jatkuvasti. Meillä on kivaa,

• Anonyymi

Lähde sinne Puolaan , äläkä täällä kitise, mamu, ei sulla ole yhtään mitään elät täällä yhteiskunnan piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde sinne Puolaan , äläkä täällä kitise, mamu, ei sulla ole yhtään mitään elät täällä yhteiskunnan piikkiin.

Onko kaikki puolikkat äidit puolasta?

Mie lähen Nivalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie lähen Nivalaan.

Aloittaja on , hän kertoi sen aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie lähen Nivalaan.

Sinä just olet se Puolasta tänne tullut hakemaan parempaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4208
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2772
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2262
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1923
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      76
      1405
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1314
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe