On tulossa äitien pivä.

Anonyymi

Juhliiko miehen lapset teillä äitipuola? On raivostuttavaa kun meillä ei juhli, ovat kuulemma äitinsä luona koko pivän. Meinasin tehdä kakun mutta nyt ne kakarat ei tulekkaan, vaikka ootin lahjoja ja kukkia.
Mies sanoi ettei heidän tarvi minua juhlia, mutta olen toista mieltä. Olen heidän uusi äitipuoli, joka valvoo ja hoitaa, ja nyt ei juhlitakkaan mua.

Olisi kiva kun voisin näyttää kaikille että mulla on kymmenen lasta, ja olen suurperheen äiti, mutta nyt ei ne tulekkaan, mun lapsia on osa ja miehellä osa, joten mulla on tätä pereheenpyrörittämistä. Mieheb eksä ei tajuukkaan kuin kvoilla mä olen.

9

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa sää olet Puolasta, eikä miehesi ja hänen lapset juhli äitiPuolaa, ne kuule juhlii omaa isänmaataan , ei Puolaa. Puolan ” pivä” on ”pereheenpyrörittämistä mieheb kvoilla” 😂🤣

• Anonyymi

Syksyllä on tulossa isäinpäivä ,juhliiko naisen lapset teillä isäpuolta? On raivostuttavaa kun meillä ei juhli, ovat kuulemma isänsä luona koko päivän . Meinasin tilata kakun mutta nyt ne kakarat ei tulekkaan, vaikka ootin lahjoja ja kukkia.
      Naiseni sanoi ettei heidän tarvi minua juhlia, mutta olen toista mieltä. Olen heidän uusi isäpuoli , joka valvoo ja hoitaa, ja nyt ei juhlitakkaan mua.

Olisi kiva kun voisin näyttää kaikille ,että mulla on kymmenen lasta, ja olen suurperheen isä , mutta nyt ei ne tulekkaan, mun lapsia on osa ja naisella osa, joten mulla on tätä perhettä . Naiseni exä ei tajuukkaan kuinka kovilla mä olen.

• Anonyymi

Ei ole lapzia 11 vuoteen isänpäivänä näkynyt..

• Anonyymi

Ota menolippu sinne Puolaan ja vie kakarasi mennessäsi, siellä vietetään äitienpäivää, tai ”pivää” 26.5 .

• Anonyymi

Ei juhli, kun ei tykkää olla täällä kun meillä on aina niin siistiä ja lapset ei saa olla olkkarissa.

Olen siisti äitipuoli jotenmeillä ei riehuta eikä levitellä tavaroita, ja puhutaan kauniisti mulle. Meillä on kalliita sisustuksia, joita ei ole penskojen kotona, kun se äiti ei vaan osaa tehdä mitään. Siksi mies vaihtoi muhun kun olen parempi, eikä hänen tarvi nähdä l apsiaan jatkuvasti. Meillä on kivaa,

• Anonyymi

Lähde sinne Puolaan , äläkä täällä kitise, mamu, ei sulla ole yhtään mitään elät täällä yhteiskunnan piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde sinne Puolaan , äläkä täällä kitise, mamu, ei sulla ole yhtään mitään elät täällä yhteiskunnan piikkiin.

Onko kaikki puolikkat äidit puolasta?

Mie lähen Nivalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie lähen Nivalaan.

Aloittaja on , hän kertoi sen aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie lähen Nivalaan.

Sinä just olet se Puolasta tänne tullut hakemaan parempaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe