Miten saisin kutinan loppumaan? Siellä ei ole mitään tulehdusta, mutta iho on tullut niin herkäksi ettei edes tuota vahaa - ainakaan tarpeeksi. Luulen, että kutiaa jo pelkästä vahan tulemisesta. Sekä tuulesta. Olen nimittäin kaivannut korvaa kunnes hoksasin että se on se kutinan syy. Onko jotain mikä edesauttaisi vahan tulemista? Korvatulppa on päällä ettei ilma tule. Onko mitään keinoa? Tippoja ja suihketta en halua, koska ne kuivattaa korvakäytävää eikä korvan omaa tuotantoa pääse syntymään. Onko jotain muuta?
Herkkä kutiseva korvakäytävä
Anonyymi
1
453
Vastaukset
- Anonyymi
Korvatulpat itsessään ärsyttävät korvakäytävää ja aiheuttavat kutinaa. Tuttua on, sillä herkkäunisena usein joudun nukkumaan korvatulpat päässä.
Käy kysymässä apteekista, olisiko heillä jotain sopivaa korvatippaa. Jollei apteekista ole apua, niin sitten lääkäriin. Korvassakin voi muhia vaikka minkälaisia pöpöjä. Ei sinne itse näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671